Kauhea päänsärky

Autoa ajoin tuossa ja alkoi särkemään päätä, nyt sitten tuntuu aivan outoa kipua ohimoissa, jotenkin kiristää ja käristää.. :LOL: Anteeksi hassu sanavalinta mutta siltä se tuntuu. Ja ollut jo parina päivänä muutenkin päässä pistävää kipua. Olisikohan jännityspäänsärkyä...? :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 19:40 beenthere kirjoitti:
aivokalvontulehdus...jos särky jatkuu,tai oksettaa,niin kipinkapin selkäydinpunktioon!
Ei kai nyt sentään, kyllähän siinä muitakin oireita on kuin ohimosärky ja yleensäkin päänsärky.

Autolla ajaessa jännitän kai aina hartioita ja niskaa, syytä siihen en tiedä.
Muistelisin että tämä ohimosärky on ennenkin ollut mutta nyt se on melkeinpä jatkuvaa. Kävin tuossa suihkussa ja kyllä se hetkeksi lakkasi, nyt tuli takaisin kun luin tätä.... :/
 
Mulla on diagnoosina tension neck särky=jännityspäänsärky.Ei se jännittäminen ole kuitenkaan samaan verrattavissa kuin esim sellanen jännitys, kun on menossa vaikka johnkin uuteen paikkaan, työhaastatteluun tms.
Hieronta, hetkellinen makuuasento, kahvipaussi yms saattaa helpottaa, mutta joskus on vaan niin kireinä lihakset ettei mikään auta.Kaikenlisäksi mulla vielä epäilynä nimenomaan päälaelle kohdistuva fibromyalgia ja sitten vielä migreeniä aika-ajoin, niin mulla on tosi usein pää kipeenä.Luksusta ne päivät kun ei särje päätä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:55 Pantteri kirjoitti:
Mulla on diagnoosina tension neck särky=jännityspäänsärky.Ei se jännittäminen ole kuitenkaan samaan verrattavissa kuin esim sellanen jännitys, kun on menossa vaikka johnkin uuteen paikkaan, työhaastatteluun tms.
Hieronta, hetkellinen makuuasento, kahvipaussi yms saattaa helpottaa, mutta joskus on vaan niin kireinä lihakset ettei mikään auta.Kaikenlisäksi mulla vielä epäilynä nimenomaan päälaelle kohdistuva fibromyalgia ja sitten vielä migreeniä aika-ajoin, niin mulla on tosi usein pää kipeenä.Luksusta ne päivät kun ei särje päätä.
No höh. :snotty:
Minulla särkee päätä useinkin, tämä särky on vaan niin uutta, ainakin se että se kestää. Nyt hoksasin että se tuntuu kuin joku painaisi ohimoita. Tosin itkeä lirautinkin tuossa jokin aika sitten ENNEN autolla ajoa kun kolautin jalan lipastoon toooooosi kipeästi. Ja itkemisestä tulee päänsärkyä aina.

Jos yrittäisi hetken levätä ihan hiljaa paikallaan... Menisiköhän sillä ohi...


Ja tosiaan nyt parina kolmena päivänä ollut päässä sellainen olo että joku tökkäisi jollakin kipeästi jotain kohtaa, tuolla päälaella. tänään sitten alkoi tuntua tuossa lähempänä ohimoa samainen tunne ja edellinen katosi lähes kokonaan. Ja nyt tämä ohimosärky. Ota tästä sitten selkoa mikä on vialla...
Ja kaikki nämä kivut ja tuntemukset ovat olleet ennenkin mutta vain hetkittäisinä, kohtauksina, nyt ovat sitten jatkuvasti mutta sillain sykähdyksittäin. Ettei ihan koko aikaa särje, paitsi tuo ohimo"paine", mutta siis nuo muualla päässä tuntuvat kivut tulevat ja menevät.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:08 koivunkäpy kirjoitti:
Ootkos koska käyny näkös tarkistuttamassa?
mulla loppu säryt (lähes kokonaan) kun hommasin lasit, voi sitä autuutta, oli nimittäin just kuvailemaas särkyä.
Minulla itseasiassa on silmälasit/piilolinssit, näkö oli 2 vuotta sitten (!) lähemmäs -5 molemmissa, pitäisi kyllä käydä optikolla. Kunhan joutaa. :D

Mutta voiko näöstä johtuva ohimoissa tuntuva paine alkaa sitten yhtäkkiä vain? Täällä tosi kurja keli ollut koko päivän ja tuo autolla ajo saattoi tietenkin vetää näkökyvyn ihan äärirajoille että pysyi tiellä...

Pelottaa vaan nyt kun yksin on lapsikatraan kanssa ettei mitään ihmeempää ole... Kun vanhimmat tytötkin ovat Suomessa ja anoppi Oslossa niin ei lapsillekaan olisi hoitajaa jos hätä tulee...
Ei kuitenkaan ole yhtään huono olo eikä mitään.


*peloissaan, paniikissa*
 
Niihän tuo iski ku kokeilin Summer White hajuvettä, sain migreenin ei muuta ku Miranaxia naamaan pari kappaletta, ja nyt on vähän tohjakka olo mut eipä säre.
 

Yhteistyössä