Hakutulokset

  1. M

    siis täh..loppuiko

    tuhkimo tarina ? mitä siinä tapahtui ???
  2. M

    Pitääkö työnantajalle olla todistus raskaudesta?

    täytyykö työnantajalle viedä joku todistus siitä että on jäämässä äityislomalle? joku mistä selviää tarkka laskettu aika tms?
  3. M

    mitä tarkoittaa kiireellisyysluokka

    2 ? eli tammikuussa lähete kirurgille lähtenyt ja se on kiireysluokassa 2 ? eli mitä tarkoittaa..ei vissiin kauhean kiire...montako noita kiireellisyysluokkia on ?
  4. M

    kukkaruukkujen koristelu

    millä olisi kätevää/helppoa lapsen koristella kukkaruukku tarhan opeille ?
  5. M

    irc-galleriasta

    mistä saan sinne liitettyä sellaisen mistä näkyy montako selaajaa on ?
  6. M

    miten käytän aurinko

    puuteria ? kattelin tossa meikkifirman sivuja ja siellä oli aurinko puuteri ...kuinka sitä käytetään, tavallisen puuterin tapaan ?
  7. M

    terve!

    haluaisin sähköpostien vaihtoon yli 27 vuotiaiden naisten kanssa ympäri suomen,olen avioliitossa,lapseton.itse olen 39 v. smurffi_mepa67@surfnet.fi
  8. M

    kirjetovereita

    moikka! haluan uusia kirjeenvaihto tovereita noin 27-50 vuotiaista naisista.oon avioliitossa.harrastan.kirjeenvaihtoa,sauvakävelyä,eläimet yms. pidän pitkistä kirjeistä.osoitteet vaihdan mieluiten meilien kautta meepsa_jep@saunassa.com
  9. M

    synnytyksen jälkeisestä jälkivuodosta

    Synnytyksestäni on nyt pian aikaa kahdeksan viikkoa. Synnytyksen jälkeiset kolme viikkoa oli jälkivuotoa, neljäs niukkaa tiputtelua. Pari viikkoa oli siinä sitten sellaista, etten vuotanu laisinkaan kunnes MIELESTÄNI menkat alkoivat tuossa ennen uutta vuotta runsaalla vuodolla. Ne kestivät kolme...
  10. M

    LA Toukokuussa 2006

    Hei kaikki!! Olen vm.-88 neitonen Keski-Suomesta. Odottelemme vappuvauvaa syntyväksi ja olisi kiva jakaa kuulumisia ja kokemuksia. Olen eläinrakas maalaistyttö Laita sähköpostia tai meselistan jatkoksi: mervi_lehtomaki@hotmail.com :hug:
  11. M

    Kävelyvaunu

    Heippa Kertokaa kokemuksia kävelyvaunuista.Siis sellaisesta kärrystä minkä avulla voi opetella kävelemään.Kiitos etukäteen. :)
  12. M

    pv-pisteillä uusi laskentatapa?

    Kuulin tällaista, että pistelasku-systeemi muuttunut jotenkin. Onko kenelläkään tietoa asiasta :/ ?

Yhteistyössä