Hakutulokset

  1. eras, vierailija

    Nimet jotka saavat hyvälle tuulelle

    Meinasin laittaa "Kuulemianne hauskoja nimiä", mutta jotku ymmärtää hauskan aina niin, että sille nimelle naureskellaan.... Joka tapauksessa. Tuli vastaan, ilmeisesti joku arabi- tms naisen nimi Halina. Heh, aika sulonen suomeksi :) Etenkin jos sitä taivuttaa: Annapa Halinalle keksi.
  2. eras, vierailija

    Muodostetaan oma SUOSIKKI ja INHOKKI nimi

    Vain ajantappoa haluaville ;) : Muodostakaa kaksi nimeä sen pohjalta MISTÄ KIRJAIMISTA ja KIRJAINYHDISTELMISTÄ pidätte. Äänneasultaan 1) Kaunein mahdollinen 2) Kamalin mahdollinen. On kuulostettava oikealta nimeltä (siis ei Yrkrlmyntsi tms). Näitä omia suosikkikirjaimia ja...
  3. eras, vierailija

    Kadutteko lastenne nimiä?

    Ja jos kadutte, kertokaa mita ne on, anonyymisti esim, yhdella sanalla. Ei siita voi teita tunnistaa. Kiinnostaa vaan, kun aina valilla kuulee naita. Lisakysymykset: Miksi ette pida siita enaa? Ja jos saisitte nyt vaihtaa sen joksikin toiseksi, mika se olisi?
  4. eras, vierailija

    Ei vaippoja vaan vauvasta opetetaan vessaan?

    Talla on kai joku nimikin mutta en nyt jaksa googlettaa. Joskus aikoja sitten nain telkkarista kun joku selitti systeemista, missa vauvoille opetettiin jo tosi pienesta vessassakayntia. Siis aikuinen vei vessaan tietyin valiajoin ja sanoi "pssss" ja se oli vauvalle merkki etta pitaa/saa pissata...
  5. eras, vierailija

    Miksi imetys muuttaa rintoja ja mitä osaa....

    Siis muuttaako se sitä rintarauhasen kudosta? Löystyttää, vähentää, mitä? Vai rasvan määrää rinnassa? (Ei kokemusta, mietiskelen etukäteen....)
  6. eras, vierailija

    Nimet jotka piinaa (positiivisesti)

    Onko muilla ollut mielessä jotku nimet jo pitkään, jotka jotenkin tuntuu tosi extra kivoilta, mutta ette kumminkaan haluaisi antaa niitä lapsillenne? Joten ne jäävät joiksikin ihme haamunimiksi mieleen kummittelemaan. Mulla tällaiset nimet on Astrid ja Annika. Niissä jotenkin on sitä jotain...
  7. eras, vierailija

    Mun pitää antaa puhelimessa potkut...

    eräälle projektimme työntekijälle... Että onkin pitänyt laistaa lisäravinteista viimeaikoina niin tulee ärsyttäviä jännitysoireita, ei millään huvittaisi mut pakko kun olen jo lykännyt sitä päivällä. Pöh. :( Mitäs muita epämiellyttäviä asioita muut on tehneet ensimmäistä kertaa tässä viime...
  8. eras, vierailija

    Ärsyttääkö muita, kun nimeä tms 'maistellaan' tai 'makustellaan'...

    Mua ärsyttää, karsean kuulosta :D Mietin vaan, olenko ainoa. (Älkääkä pliis jaksako tulla kommentoimaan että no jopas sua helposti ärsyttää, blaablaa... Kaikilla on omat turhat ärsytyksensä... jollain ehkä tämä aloitus...)
  9. eras, vierailija

    Surkeasti epäonnistuneet leipomukset

    Tässä viime päivinä on leipomukset kyllä menneet niin päin prinkkalaa, ettei tosikaan. Tässä parin päivän satoa, kun meinasin kunnostautua ja tehdä suolasta (vehnätöntä, hyvistä raaka-aineista, ehkä elimistöä puhdistavaakin), itsetekemällähän rahaakin säästyis... joopa joo.... - Ohrarieskaa...
  10. eras, vierailija

    Hyvä nimi pilattu

    Eli mitä nimiä tulee mieleen, joista tykkäätte, mutta jotka on niin pilattu joko jonkun julkkiksen, yhtiön, tuotteen tms nimenä, että niitä ei oikein 'voi' enää antaa, herättää liikaa mielikuvia? Itsellä ainakin Pamela. Musta toi on tosi kiva nimi... niin pikkutytöllä kuin vanhemmallakin...
  11. eras, vierailija

    Onko täällä kellään vuohia?

    Kiinnostaisi maidon takia, ja ovat ilmeisest aika vekkuleita otuksia myös, paljon rohkeampia ja koiramaisemia kuin lampaat. Millaisia kokemuksia, jos jollakulla on? Pitää ilmeisesti parin vuoden välein kilejä tehdä jos meinaa jatkaa lypsämistä, tuo eniten arveluttaa... Miten niitä raaskii antaa...
  12. eras, vierailija

    Älkää kehottako toteamuksella!! Mur

    Miksi niin monet kirjottaa neuvonsa/kehotuksensa alentavasti toteamusmuotoon: - Soitat heti aamulla sinne terveyskeskukseen! - Viet kortin tai kukkia, mutta lahjaa et anna! - Ilmiannat sen sian heti huomenna, et anna sille toista mahdollisuutta! - Menet itse katsomaan milta siella...
  13. eras, vierailija

    Oudoin saamanne kohteliaisuus

    Ja sellainen, mika tarkoitettiin hyvalla ja minka myos otitte hyvalla, vaikkakin oli outo. Mulla tulee nyt mieleen tama naispuolisen ystavan lausuma: "Jos ma olisin mies, niin olisin ihan hulluna sun selkarankaan"
  14. eras, vierailija

    Viimeisin asia mikä lämmitti mieltä?

    Mulla kissa nukkuu tassa vieressa, ja ei tarvi kun vahan paasta silittaa niin alkaa armoton kehrays :)
  15. eras, vierailija

    Miten reagoit, kun sait tietää olevasi raskaana?

    Tassa palstaa lukiessa, viela lapsettomana ja edes yritykselle soveltuvaa aikaa (innolla) odottavana, tulin tossa raskaustestiketjua lukiessa hetken kuvitelleeksi, milta se sitten tuntuisi kun testi nayttaa plussaa varmuudella. Kertokaas asian kokeneet, miten te reagoitte? Oliko olo esim...

Yhteistyössä