Hakutulokset

1. J

HUUTISTA sunnuntaille 20.5.2007

Multa löytyis: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=babyg&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Tommy Hilfiger kesämekko koko 5 3Pommes pörröneule tytölle 68 cm SNOOPY uikkari tytölle 74/80cm Poikien UUDET ulkoiluhousut LINDEX 92cm LEGO mekot tytölle 74cm VINTAGE...
  2. J

Kysyin äsken kampaajalta

Tuohon vaaditaan aika paksu hiuslaatu että näyttää hyvältä tuollainen kampaus. Itse saksin itselleni ja ystävilleni hiukset, ei tuollainen malli ole vaikea tehdä. Pitää vain muistaa ettei itsestä tule silti ihan mallin näköistä (kun tuossa ainakin on joku missityylinen tosi kaunis malli ;) )...
  3. J

VAIHDAN -06 Scooterit eri värisiin

Hei! Mitä väriä tarkoitat? Jos kiinnostaa vielä, niin voidaan ehkä hieroa kauppoja.. :)
  4. J

VAIHDAN -06 Scooterit eri värisiin

Meillä siis väri Sport Pacific (tummansini-vaal.sin), haluaisin vaihtaa ne neutraalin värisiin, esim. Elk tummanruskea-musta tai musta-harmaa. Meidän scooterit on uudet, 2kk käytetty ja niissä on jalkapeite. Ota yhteyttä jos kiinnostaa! sinivepsalainen@suomi24.fi
  5. J

untuvapussi...

En ole ihan satavarma, mutta citymarketissa olen mielestäni nähnyt untuvapusseja, ainakin talvella. hinta taisi olla n. 60e.
  6. J

uusi lastenvaate-merkki

Erityisesti mielestäni olisi tarpeen suunnitella bodyjen jalka-aukot paljon isommiksi kuin nykyään! Meillä on vähän pyöreämpi poika, ja aina pitää jalka-aukkoja venyttää etteivät pientä purista. Laihoillekaan tuskin olisi hirveästi haittaa löysemmistä jalka-aukoista? Toinen asia on esim...
  7. J

Jyväskylässä synnyttäneet

Osasto 5 oli tosi kivat kätilöt ja lastenhoitajat varsinkin, ainut huono puoli etten nähnyt päivänvaloa kolmeen päivään kun itse olin seinäpaikalla huoneessa (ja toisilla verhot ikkunan edessä) ja yhteiset tilat remontissa. Synnytyssalien kätilöilla ja mulla oli totaalisesti napit vastakkain...
  8. J

Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

Jeps! B)
  9. J

Kokemuksia ABC-Desing yhdistelmistä?

Meillä oli alkuun ABCt, oli ihan ok niin halvoiksi, mutta vaunun kääntöaisa alkoi jumittaa ja meilläkin iso poika (3kk 7,5kg ja 68cm) että ei mahtunut pitkäänkään kantokassiin. Vaihdettiin sitten Brioihin jotka on aivan eri luokkaa... Ei voi puhuakaan samana päivänä, kulkevat kevyesti kuin...
  10. J

Hyvä asiakaspalvelu

Peesaan myös Päivänsädettä Joensuussa! Sieltä tuli vaunut ostettua. Jyväskylässä on kaksi Lastentarviketta (tai toinen Palokassa, mutta lähellä), Jyväskylän liikkeessä on kyllä tosi ynseää palvelua, Palokassa ihan mukavaa. Eli kaksi saman ketjun liikettä -> millainen ero palvelussa :o . Mutta...
  11. J

Kysyisin hinta-arviota..

Aika kalliit noin vanhoiksi mun mielestä.. No jaa, riippuu vähän kunnosta. Itse olen laittamassa myyntiin -04 Brio Novat (otettu käyttöön 1/05), ilmakumit ja muut mukavuudet, ajattelin niistä pyytää ehkä 230-250e.. Tinkimisvaran kanssa tietty. Tosin meillä on jonkun verran käytön jälkeä...
  12. J

EI TOSIKOILLE

Rakas Ursula, Miksi Stick-deodorantit loppuvat aina vain entistä nopeammin? Onko kainaloitteni pinta-ala kasvanut vai laitetaanko dödöihin aina vain entistä vähemmän tavaraa? Miksi meikkipussini pursuaa aina yli äyräitten vaikka vaihdan pussia jatkuvasti isompaan? Miksi joku alkaa aina...
  13. J

20 vuotiaana äidiksi???

:wave: . Poju on nyt 2kk ja itse täytän ens kesänä 21. Opiskelin reilun vuoden yliopistossa ennen pojan syntymää, nyt aion olla kotona pari vuotta (ehkä etänä jotain opiskeluja). Mies käy töissä mutta ois suunnitelmissa että hänkin jatkais opiskeluja. Nyt ollaan hyvin tultu toimeen kun on töissä...
  14. J

JYVÄSKYLÄ äidit+vaavit

Heippa! Täällä tosi "reipas" (mies ainakin naureskelee että reippaasti siivoan kotona... no joo on nyt jäänyt kyllä vähemmälle :) ) ja iloinen vm. -85 äiskä ja poju 2kk (+ iskä 27v) etsii ystävä-äiskää ja vauvaa, miksei koko perhettäkin seuraksi vaunulenkeille, kaupungille, mitä kivaa nyt...
  15. J

painoja ja pituuksia?

Mulla arvioitiin neuvolassa käsikopelolla rv 37+0 3600-3800g, ultralla 38+4 4,6-5,2kg, juuri ennen synnytystä rv 39+0 käsin 4300g. Syntyi sitten ja painoi 5080g. Että ultra on mulla ollut tarkempi.
  16. J

Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

Mulle on mun mummo kertonut tapahtuman, joka sattui sille kun se itse oli lapsi, ehkä ala-asteikäinen tai vähän nuorempi. Hän oli veljiensä kanssa leikkinyt kotipihalla (jossain lähellä itärajaa), kun pihalle puuhun oli lentänyt lintu, joka oli mummoni mielestä aivan selvästi laulanut...
  17. J

Nuoret (n.20v) odottajat JKL

Moi! Etsin noin 20v odottajia Jyväskylästä. Itse (20v) odottelen esikoista ja opiskelen yliopistossa. Olis kiva tavata samanlaisessa tilanteessa olevia, vaihtaa ajatuksia raskaudesta, käydä kahviloissa, leffoissa jne. Ja tietty ehkä saada tulevalle lapselle leikkikavereita ;). Itsella rv 12+1...

Yhteistyössä