Kysyisin hinta-arviota..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DiipaDaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DiipaDaapa

Vieras
Eli olisin ostamassa käytetyt Brio orginal vm.2001.
Kuvan olen niistä nähnyt ja näyttää siisteiltä + ehjältä.
Mukaan sadesuojaa, hyttysverkkoa. Ei ilmakumirenkaita.
Hintapyynti on 150 ? Onko se liikaa??
Ja toiseksi kummat renkaat paremmat "tavalliset" vai
ilmakumi?

Aika kalliit noin vanhoiksi mun mielestä.. No jaa, riippuu vähän kunnosta. Itse olen laittamassa myyntiin -04 Brio Novat (otettu käyttöön 1/05), ilmakumit ja muut mukavuudet, ajattelin niistä pyytää ehkä 230-250e.. Tinkimisvaran kanssa tietty. Tosin meillä on jonkun verran käytön jälkeä vaunuissa. :whistle:

Oikeastaan en maksaisi noin vanhoista kuin muutaman kympin.

Itse katsastelin käytettyjä vaunuja huuto.netistä ym. ja ihmettelin hintoja.

Lopuksi ostin Haberkornin Comfort vaunut uusina puhtailla kankailla ja uusilla ilmarenkailla, kahden vuoden takuulla ja paremmilla ominaisuuksilla kuin vaikkapa Hobbarin tarjouksen Brio Novíssa.

Hinta oli vain 275,- ja siis uudet. Nyt käytössä toista vuotta ja hyvin kulkee. Kannattaa siis miettiä todella mistä ja paljonko maksaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 10:17 vieras kirjoitti:
Oikeastaan en maksaisi noin vanhoista kuin muutaman kympin.

Itse katsastelin käytettyjä vaunuja huuto.netistä ym. ja ihmettelin hintoja.

Lopuksi ostin Haberkornin Comfort vaunut uusina puhtailla kankailla ja uusilla ilmarenkailla, kahden vuoden takuulla ja paremmilla ominaisuuksilla kuin vaikkapa Hobbarin tarjouksen Brio Novíssa.

Hinta oli vain 275,- ja siis uudet. Nyt käytössä toista vuotta ja hyvin kulkee. Kannattaa siis miettiä todella mistä ja paljonko maksaa.

Noi Haberkornit on olleet myös meidän naapurilla, ja hyvät käytössä. Ainakin rattaassa saa kaikki kankaat irti ja pesuun.

Itselläni on iänvanhat brion vaunut (n. 15 v :whistle: ), joista maksoin 400 mk ennen esikoiseni syntymää. Olivat olleet yhdellä lapsella sitä ennen.

Yhteistyössä