Meillä 3 v.Cairnterrieri(melkoisen samanlainen kuin tuo länsiylämaanterrieri)Nyt koira 3 vuotias ja tyttömme 1 v.8 kk ja loistavasti tulevat toimeen ja huolehtivat toisistaan :)
Ei lähde kaevaa ja kätevän kokoinen ilopilleri tuo koira siis....Trimmausta vaatii n.4 krt/vuodessa,maksaa n.25-30? /krt.
Meillä tyttö 1 v 8 kk ja nukkunut alle 10 yötä elämänsä aikana putkeen,joten ymmärrän sinua tosi hyvin.itse on välillä niin väsynyt aamuisin töissä että teksi mieli oksentaa....Herää 2-3 krt.yössä,otan viereen ja VAIN maitopullolla rauhoittuu,ei auta mikään muu,arvatkaa vain olenko...
Meillä tyttö aloitti päiväkodissa 1v3kk:n iässä ja upeasti on mennyt.Saanut leikkiä ikäistensä kanssa,oppinut syömään itse jne ja mä saanut tehdä työtä,josta pidän =) Lapsi tarhassa max.3 pvää/viikossa!Ei ole huonoa sanottavaa päiväkodista :heart:
\
Yritetty on kärsivällisyyttä ym.unikouluja,mutta vain pienellä maidolla rauhoittuu =) Tätä "heräilykautta"on tosiaan jatkunut lapsen syntymästä saakka,levoton nukkuja ollut aina.Imettänyt en ole,joten pullo hänelle varmasti suuri turva,vaikka äiti kuinka silittelee ja paijailee yöllä....
\
Sama meno täällä,tyttö 1 v.5 kk.Pakko jaksaa aamulla olla skarppina töissä ja molemmat tarvimme unta.Miksi huudattaa toista jos apu löytyy pienestä maitotilkasta :)
Meidän tytsy 1 v.5 kk ja nukahtaa pullon kanssa,joskus harvoin ilman ja yöllä rauhoittuu vain pullolle,en halua sitä häneltä vielä riistää,päiväkoti aloitettu syyskuussa,siellä ei saa päiväunille pulloa,mutta siellä rauhoittuu kun muutkin:) Korvatulehduksia ei ole ollut...vielä ainakaan! :)
\
Ihan kuin meillä =) tyttö osaa pyytääkin jo appelsiinia ja omee sekä paasaa/kaalia.....ja maajoja,vetää puolukoita&viinimarjojakin ihan himolla,ei oi kuin olla iloinen =)
Meillä tyttö 1v5 kk ja kyllä melekin joka yö herää 1-2 krt,yleensä riittää kun tutin laittaa suuhun,mutta joskus ei rauhoitu kuin maidolla.Klo 05-06 maissa saa maidon sänkyyn ja nukkuu sitten n.2 tuntia vielä.Nukkuman menee maitopullonsa kanssa 20.30 aikoihin ja nukahtaa heti,heräilyt yleensä...
Tyttö kohta 1 v ja 5 kk,katsoo aamulla n.10 min,että äiti saa itsensä laitettua ja iltapäivällä/illalla ehkä n.05-1h.tykkää kovasti Teletapeista ja Nalle Puhista ja Puuha-Petestä,osaa tunnarit :ashamed:
Ja jos pitää itse merkkivaatteista,niin miksi ei lastansakin niihin pukisi.Se on vain niin että köyhän ei kannata ostaa halpaa,vaan panostaa laatuun,maksaa itsensä monin verroin takaisin!
Täällä on kyllä sellainen puhekone,neiti 1.3v puhuu kuin Ruunebergi,tarhan tätitkin ihmeissään....Ei pysty määrässä laskemaan:)Kivaa,kun pystymme jo juttelemaan:)
1 v:nä tuli äiti,isi,mummi,koira,ankka,kissa,lintu,kukka,puu,aurinko ym...
Samat on kuviot täälläkin :wave: Neiti 1v.3 kk.menee 20.00 nukkumaan maidon kanssa ja herää sitten 07.30 aikoihin.Monen monta yötä on huudellut 23-04 välillä 05-1 tunnin välein eikä tahdo rauhoittua millään,maitoakaan en haluaisi enää antaa tuon ikäiselle yöllä,joskus on PAKKO,koska aamulla on...