Länsiyl.terrieri/kääpiösnautseri

Enpä osaa muuta sanoa kuin omasta koirasta... Meillä on kohta 6-vuotias valkoinen kääpiösnautseri, todella kiltti luonteeltaan, kasvattaja kyllä sanoi, että on vähän turhankin pehmeä, mutta meille tuollainen kiltti pieni joka tykkää kaikista sopii vallan hyvin.

Karvaa ei lähde, mutta vaatii trimmauksen kaksi kertaa vuodessa.

Plussaa on sekin ettei metsästysvaistoa pahemmin löydy, ei karkaile. Aktiivinen koira kyllä on, sen kanssa kannattaisi harrastaa jotain, esim. agilitya.

Ei kokemusta kummastakaan rodusta, mutta meillä keskikokoinen snautseri. Todella kiltti. Trimmaus on helppo opetella itse. Jos ostaa kunnon tarvikkeet, maksavat aluksi enemmän, mutta maksavat itsensä kyllä takaisin kun ei tarvitse viedä ammatti trimmaajalle. Useimmat kasvattajat kyllä trimmaavat kasvattinsa kohtuu hintaan. =)

Snautser fani
Meillä on myös valkoinen kääpiösnautseri :heart: Ja olen kyllä myyty tuolle rodulle. Meillä päin trimmaus maksaa n. 40e
Väliin vien trimmaajalle ,jos en itse ehdi trimmailla.
Meillä on myös lapsia ja todella hyvin tulee keskenään toimeen.
Suosittelen kyllä tätä rotua.

Meillä 3 v.Cairnterrieri(melkoisen samanlainen kuin tuo länsiylämaanterrieri)Nyt koira 3 vuotias ja tyttömme 1 v.8 kk ja loistavasti tulevat toimeen ja huolehtivat toisistaan :)
Ei lähde kaevaa ja kätevän kokoinen ilopilleri tuo koira siis....Trimmausta vaatii n.4 krt/vuodessa,maksaa n.25-30? /krt.

Yhteistyössä