Hakutulokset

  1. L

    Miten teillä muilla kotitöiden laita?

    Meillä kyllä minä joudun tekemään kaikki huusholli hommat(sattuneesta syystä) ja oon tehnyt viimesen 3 v aikana. Mutta olen jo tottunut siihen. Mies pystyi silloin jotakin tekemään,kun vielä käveli ja vasen käsi ym. toimi paremmin.
  2. L

    Rapakuntoisten pino

    Täällä yks jolle lenkillä käynti tekis hyvää,se tulis ajoittaa päivä aikaan. Illalla en nykyisessä elämän tilanteessa pääse oikein mihinkään ;)
  3. L

    seuraatko BB:tä?

    En ole seurannu. Jotenki ei vaan kiinnosta minua. :/
  4. L

    Valvotteko myöhään?

    Kyllä usein menee siinä klo 23 saakka joskus ylikin. Viikolla kyllä yritän viinestään klo 23 pehkuihin,on herättävä aamulla...monta hommaa ennen kuin tytön tarhaan vien 9:ksi.
  5. L

    Entäs JOENSUUN plussalaiset?

    joo Joensuusta Kuopioon päin(noin 50 km). :wave:
  6. L

    Nyt saapuu syys...

    Joo kyllä syksy on kaunista aikaa,tosin sade keleistä en niin pidä. Kynttilöitä on tullut viime vuosina vähän poltettua. :whistle: Minäki enempi kotosalla olen (enpä kyllä aina kesälläkää kovin liiku...mennyt kesä oli nyt sellainen) iltaisin,tosin joku uusi harrastus saattais piristääkin. ;)
  7. L

    -70 äidit

    Juu vm. -70 olen ja 3 vuotiaan tytön äiti P-Karjalasta. :wave:
  8. L

    Valvotteko myöhään?

    Tulee melkein klo 23 saakka(ylikin toisinaan) valvottua,kun on kaikenl. hommaa vielä,ettei ehdi aikasemmin ja koneellaki tulee istuttua. ;)
  9. L

    Mitä harrastatte?

    Sauvakävelyn haluisin oppia(mun hartioille olis hyväks) ja kuntosali kiinnostais,kun olis aikaa/rahaa... Tietokone kurssille myös ja englantia parantamaan,siis kielitaitoa. ;)
  10. L

    mesekavereita???

    Moikka! Olen 36-v koti-äiti(vaikken enää kodinhoito tuella). Yks lapsi on ja mies myös. Jos kiinnostaa,minut saa lisätä meseen. nettailija@hotmail.com
  11. L

    Mese kavereita

    Täällä 36-v. yhden tytön äiti kaipailee juttu seuraa meseen. Enempi illalla ehdin mesessä käymään/olemaan. Mielellään saman ikäsiä ja jos hengell. asiat on sulle tärkeitä,se on plussaa. =) Minut saa lisätä meseen,ketä kiinnostaa?! nettailija@hotmail.com
  12. L

    Ystävystymisestä

    Enpä ole keneenkää tutustunu niin hyvin tai tavannutkaan ketään. Olisihan se kyllä ihan mukavaa saada kaveri live elämään täältä ja ystävystyäkin. =)
  13. L

    Uusia etanaposti kavereita

    Hei vaan kaikki 35-40v. 1 tai 2 lapsen äidit! Kirjeitänne odottaa eräs 36-v. yhden tytön (3 v.) äiti,joka tällä hetkellä on omaishoitajana ja kotona suurin osa ajasta vierähtää. Tykkään nettailusta,kirjeiden kirjoittelusta,musan kuuntelusta ja lukemista harrastan jonku verran myös. Mikäli...
  14. L

    mitä tv:stä

    Aika vähän seuraa mitään jatkuvasti,paitsi salkkarit. :whistle: Satunnaisesti tulee katsottua:Tilaa,housewifes,pionia oon kerran tai pari. Ruoka-ohjelmat kans kiinnostaa jonku verran ja Amazing racea jonku verran katsoin. Sekä Satuhäät sarjaa tv 2:lta. Dokumentit jää aina katsomatta(4 D)...
  15. L

    missä haluaisit asua?

    Olen asunut: E-Savossa ja Keski-Pohjanmaalla Asun nyt: Pohjois-Karjalassa Haluaisin asua: Länsi tai Etelä-Suomessa. :)
  16. L

    Millaiset puhelinlaskut teil on..

    Eipä jää alle 50 e meikäläisellä. :/ Vaikka otin sellaisen liittymän,että puhe aikaa 1000min/kk ja 300 teksti viestiä päälle, tekee noin 42 e kk:ssa mut yli tahtoo mennä....Soitan sekä tekstailen suht' paljon?! EN tiedä,mikä mulle olis hyvä liittymä sitten??!! :whistle: <br><br>
  17. L

    ystäviä

    Kiinnostaisko meilailu noin 3 vuotiaan tytön koti-äitin kans? (Olen vm. -70) Olen vielä kotosalla ja ehkä kodinhoidon päättymisen jälkeenki. ;) Asutaan Itä-Suomessa(P-Karjalas itse asiassa). YV:nä saat meili osoitteeni?! :)
  18. L

    Kuinka paljon pitäisi olla huolestunut

    \ Kuule hän kunnolla. Ei oo ollut korvatulehduksia,onneksi.
  19. L

    Kuinka paljon pitäisi olla huolestunut

    Kiitos palautteesta! :) Meillä saattaa olla sekin mikä tytön puhetta viivästyttää, kun perhe tilanteemme ei ihan normaali ole. Mieheni on paljon ollut pois kotoa ja senkin tyttö ymmärtää,että isä ei oo kotona. (Syistä sen enempiä kertomatta.) :\| Me ollaan kyllä tytön kans käyty eri...
  20. L

    Kuinka paljon pitäisi olla huolestunut

    kun tyttömme ei puhu vielä kuin yksittäisiä sanoja,mutta ei lauseita vielä. Hän täyttää kesäkuun alku puolella 3-vuotta. :whistle: Tuntuu että sukulaiset (vars. mieheni) ovat enempi huolissaan kuin minä ja mieheni. Ja näkevät asian niin että tyttömme on "kehtityksestä jäljessä". Niinpä ovatkin...

Yhteistyössä