missä haluaisit asua?

  • Viestiketjun aloittaja minttuneilikka
  • Ensimmäinen viesti
minttuneilikka
Uutta galluppiia?
Millä paikkakunnalla asuisit jos et nykyisellä tai missä haluaisit asua?
Ulkomaatkin käy?

Oma vastaus:
Asun nyt Rovaniemellä.
Asuisin pääkaupunkiseudulla.
Ulkomaat Espanja huokuttelisi eniten.
:xmas:
 
Asumme pääkaupunkiseudulla.Haluaisin muuttaa pois Suomesta,en viihdy täällä.Asuimme aikaisemmin Ranskassa.Haaveilen muutosta Italiaan,Portugaliin tai Espanjaan.Elämä muualla on paljon sosiaalisempaa,lisäksi pitkä talvi ei iske yhtään :/
 
Entinen oululainen nykyinen rovaniemeläinen, tyytyväinen asuinpaikkakuntaani =)

Olen asunut monella paikkakunnalla, isossa kaupungissa ja ulkomailla, ja nykyisessä elämäntilanteessani osaan arvostaa nykyistä asuinpaikkakuntaani, perheellisenä siis. Täältä pääsee pois nopeasti ja käymmekin vähintään pari kertaa vuodessa ulkomailla. Aina on mukavaa palata takaisin kotiin =)

Eläkepäivät onkin sitten ihan eri juttu. Silloin vois muuttaa vaikka miehen kotimaahan Englantiin tai johonkin lämpimämpään maahan =)
 
Kukkerikuu
Lähempänä kaupunkia, mutta kuitenkin maalla Olisi helpompi lastenkin käydä harrastuksissa. Nyt matkaa niin paljon ettei lähellä ole oikein mitään mahdollisuuksia. Savossa asutaan ja viihdytään kun asutaan kotiseuduilla. Työmatka voisi olla lyhyempi.

Haluaisin asua Ranskassa tai esim. Saksan eteläosissa (vuoristo).
 
Asun Helsingissä, enkä haluaisi muualla asuakkaan. Eläkkeellä tosin olisi mukavaa jos voisi matkustella runsaasti, en kuitenkaan muuttaisi muualle. Olen erittäin perhekeskeinen ja jatkossakin toivon olevani tärkeässä asemassa suhteessa lapsiini ja lapsenlapsiini, joita sitten eläke-iässä toivottavasti siunaantuu. :heart:
 
asun Lappeenrannassa haluaisin asua maatilalla Tohmajärvellä ja olla niin rikas että voisin pitää ympärivuotisen karjakon ja ison lauman lypsäviä...
Ulkomaista ihan ehdoton olis Marokko Casablancassa kaupunki asunto ja Fesissä maatila......oikeesti ois mahiksii marokossa asumiseen kun vaan siellä ois sosiaalipoliittisesti parempi tilanne eli koulut, terveydenhuolto jne.. :D Marokko on jees!!!!!!
 
mie asun just siinä missä nytkin. Mut unelmissa miun paikka ois Saimaan rannalla, iso kartano yhdessä tasossa, iso pihamaa, omppu- ym kirsikkapuita, hieno hiekkaranta ja naapureita ei lähellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 22:46 Jaanuska kirjoitti:
mie asun just siinä missä nytkin. Mut unelmissa miun paikka ois Saimaan rannalla, iso kartano yhdessä tasossa, iso pihamaa, omppu- ym kirsikkapuita, hieno hiekkaranta ja naapureita ei lähellä.
Meil ei oo kartanoo ei omen puita eikä muita paitsi tuo Saimaan ranta.
Eikä sekään kyl ihan pihan reunas...... :whistle:
 
Kunhan jossain Pohjois-Karjalassa tai siis vaikka Joensuu olis jees. Olen siellä vähän aikaa asunutkin. Vierastan länsirannikkoa ja toisaalta pääkaupunkiseutua. Ihmiset puhuukin hassusti :xmas: Pohjois-Suomi olis kans ok, koska olen syntynyt Rovaniemellä.
 
Kevätkukka
Pohjois-Karjalassa asun, paikkakuntaa en välttämättä haluaisi vaihtaa, mutta iso vanhahko ok-talo ison järven rannalla oisi ihana! Tai sitten meren rannalla vaikka Ranskassa tai Italiassa.
 

Yhteistyössä