Millaiset puhelinlaskut teil on..

  • Viestiketjun aloittaja joops
  • Ensimmäinen viesti
joops
minulla on ylensä n.30-35 euroa ja olen miettiny onkohan se paljon vai ei..eli soittelen mielestäni tooosi vähän ja tekstailen ehkä enemmän.Meilejä harrastan kaikkien niiden kanssa joiden kanssa vaan voi.Pitäs taas vaan keksiä jotain mistä voisi kuluja nipistää kun heinäkuussa tipahdan, klonks, hulppealle kotihoidontuelle eli nippa nappa 300egee kuussa :whistle:
 
Mulla suunnilleen saman verran, 35-45 ?. Soneralla oli kaks krt kalliimpi lasku, mutta tuolla summalla selviän saunalahden asiakkaana. Tekstiviestit ilmaisia ja soitan mielestäni vähän. Saunalahden kenttä sattuu olemaan surkea just tässä meidän talon kohdalla, pitää tarkkaan mallata missä päin taloa puhuu, ärsyttävää.
 
nainen 71
meillä in kolmen kännykän puhelinlasku noin 22? kuussa.Yksi niistä on 12-v tyttäreni. Liittymä on Soneran. Puhun aina silloin kun on tarvetta, ehkä enemmän lähettelen tekstiviestejä
 
Viimeksi oli n.23 euroa ja uskokaa tai älkää, mutta siinä on kolmen puhelinlasku. Tosin yhden (6 vuotiaan) pulelimella ei paljoa soitella. Tämä johtuu siitä, että Dna soitti tarjouksen ja otin sen liittymän. Sitten kului muutama päivä ja soitti Saunalahti, jonka asiakas olin ollut, että tulisinko takaisin, jos he antaisi hyvän tarjouksen. Ja tässä sitä nyt ollaan - tuli mukavasti puhe-etuja yms ja lasku on tosi pieni. =)
 
HokkusPokkus
20-30 euroo kahdessa kuukaudessa, soneran. yleensä yritän laittaa meilinä kaikki mahdolliset, siinä kyllä säästää. samoin, käytän ilmaisia tekstareita, mitä voin koneelta laittaa
 
jeps
:) onnitteluni kaikille jotka omaavat pienet puhelinlaskut...
Mulla laskut ovat tasaisesti 55 -80 euron väliltä...olipa tuossa vuodenvaihteen jälkeen 140 euroa :p
Mutta ehkä mun tarvis kadottaa toi puhelin ni pienenis laskut siihen 39 euron perusmaksuun jolla voin puhua 900 min... :whistle:
 
Mulla on 20 - 30 ?/kk TeleFinlandin puhepaketilla. Ennen TeleFinlandia mulla oli Sonera ja laskut 70 - 90 ?/kk. Mä sain selvää säästöä liittymää vaihtamalla. Harmittaa etten aikaisemmin tajunnut liittymää vaihtaa, vaan kituuttelin Soneran asiakkaana :headwall:
 
rentunruusu harmaana
mulla laskut 30e molemmin puolin, viimeisin kylläkin 50e mutta oltiinkin ulkomailla ja tuli soiteltua..
mua kans yhteen aikaan dna ja tele finland "pommitti" mut en ole viitsinyt vaihtaa liittymää...
ja joskus liikkeessä sai myyjä ylipuhuttua ottamaan telian liittymän, sai puheaikaa mukavasti, mutta osoittautui huonoksi ratkaisuksi kun ei hyvittänytkään kuin puhelut toiseen telian liittymään tai lankaverkkoon :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 17:44 Coffee Break kirjoitti:
Mulla on 20 - 30 ?/kk TeleFinlandin puhepaketilla. Ennen TeleFinlandia mulla oli Sonera ja laskut 70 - 90 ?/kk. Mä sain selvää säästöä liittymää vaihtamalla. Harmittaa etten aikaisemmin tajunnut liittymää vaihtaa, vaan kituuttelin Soneran asiakkaana :headwall:
peesaan häntä.
 
Eipä jää alle 50 e meikäläisellä.
:/

Vaikka otin sellaisen liittymän,että puhe aikaa 1000min/kk ja 300 teksti viestiä päälle, tekee noin 42 e kk:ssa mut yli tahtoo mennä....Soitan sekä tekstailen suht' paljon?!
EN tiedä,mikä mulle olis hyvä liittymä sitten??!! :whistle: <br><br>
 

Yhteistyössä