Hakutulokset

  1. T

    kilpirauhasen vajaatoiminta syy lapsettomuuteen?

    Hei! Minulla ollut tämä kilppari syynä ja myös muutakin lapsettomuuden taustalla. Lasta yritetty yli 4v. Ennen kaikkea harmittaa, ettei sitä kilppariasiaa huomattu ajoissa. Lääkärit eivät edes lapsettomuusklinikalla ottaneet t4v arvoa, vaan pelkästään tsh arvon. Tästä arvosta ei vielä voitu...
  2. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kaikille lohduttavista viesteistä! Aika harva ystäväni edes tietää omaa tilannettani, joten tuntuu kaiken tämän kokemuksen jälkeen tosiaan lohduttavalta, kun täällä ymmärretään. Vaikka toivoisi ihan toisenlaisia viestejä voivan laittaa tänne teillekin. Kiitos Northern Soul vinkistä...
  3. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä taas. Paljon on tapahtunut. Pahoittelut Fannille! Voimia sinulle myös! Kiva on kuulla myös onnistuneita uutisia Odottava73! Sinulla on jo hyvät mahdollisuudet mennä loppuun saakka! Onnea! Täällä ilmoittelen minäkin kuulumisia. Tällä kertaa kyllä ikäviä uutisia. Minulla olisi eilen...
  4. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iida-Karoliina se voi hyvinkin pitää paikkansa, mitä sinulle on "luvattu"! Toivottavasti se olisi tämä vika huurunenä! Niin toivon sitä! Eihän niitä oireita alussa niin paljon vielä ole. Monella ei ole mitään. On kyllä kurja juttu tuo testi Iitu78! Siinä voi silti olla vielä mahdollisuus...
  5. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällähän tapahtuu! Tervetuloa mukaan Vekkuliina ja toivotaan, että sinulle tulisi se plussa! Raskaudet voivat olla ihan erilaisia eri kerroilla! Oireita ei tule välttämättä juuri ollenkan tai tulee paljon. Kuulosti kyllä kurjalta, että niinkin paljon sinulla ollut luomuplussia ja sitten kesken...
  6. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iida-Karoliinalle hyvää ja tarttuvaa vauvalimaa!!! Jännittäviä päiviä varmasti, mutta positiivisia ajatuksia! Itu78 onnea ja rentoa oloa huomiselle siirrolle! Peukkuja pidän!!! Toivokkaat olen aika sanaton. Niin toivon, että kaikki voisi olla hyvin! Heittojahan tulee jonkun verran. Tosi...
  7. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Se himmeä plussa tuli heti pian mittariin, niinkuin kai näin pp 9 aamuna voi tulla. Tästä alkaa nyt kärsimys kun alkaa se jännitys. Mutta koitan ottaa mahd. rennosti. Annetaan mitä annetaan... Miten on mennyt kaikki hakureissulaisilla? Hyvää viikonloppua!
  8. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iida-Karoliina, oikein hyvää ja kaikin puolin onnistunutta matkaa!!! Varmaan jo pian olettekin siellä määränpäässä. :) Aurora73, siitä se sitten lähtee!!! Nyt vaan hyviä hermoja ja hyvää oloa! Jännää varmasti! Odottava73, rauhallista odotusta! Nuo vuodothan kuuluvat ihan asiaan, mutta...
  9. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hieno uutinen Odottava73! Aina on näitä jännitystä tuovia asioita tässä "projektissa". Toivon sinulle hyvää ja onnekasta odotusta! Kiitos Paulanna ja oivikki tsempeistä! Tänään taas ollut parempi päivä. Voihan tämä vaikka ollakin se yksi ja ainoa. Koko ajan tuntuu kyllä painetta alavatsalla...
  10. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pahoittelut kovasti Tyyne73! Toivon paljon voimia jatkaa elämässä. Paljon hyvää on kuitenkin olemassa teillä jo ja onnitella voi itseään, että on jaksanut yrittää näinkin paljon! Minulla on ollut tässä koko hoidossa tällä kertaa herkka vaihe. Olen reagoinut nyt jotenkin voimakkaasti kaikkiin...
  11. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paljon onnea Mirkkuusi!!! Ihana kuulla, että nyt se vauva oikeasti on siellä teillä! Onnea pikku-prinsessalle ja perheelle!
  12. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Rouva K33 lähetän suuren halauksen! Tuntuu tosiaan pahalta kun kaikki oli ensin niin hyvin ja sitten tämä! Voimia tähän pimeään syksyyn. Valoa tunnelin päähän! Paulanna, ihan mahtavaa, jos luonto päättikin toisin! Olisi se melkoisen upea juttu! Olisin itse varmaan jo miehellekin hihkunut...
  13. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä on ollut paljon keskustelua viime aikoina. Toivon mukaan kaikki täällä saavat jatkaa mukana siinä tilanteessa kuin ovat! Niin kovasti toivon kaikille sitä plussaa. Kaikki olisivat todellakin sen ansainneet! Itse odotan mielenkiinnolla Mirkuusin uutisia. Taitaa olla pian jo vauvauutisia...
  14. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nyt kyllä harmittaa... Pitäisi olla siirto ensi viikolla. Saimme tietää päivät ja kaikki. No, itse menin omasta voinnistani vähän huolestuneena teetättämään toissa päivänä työterveydessä kilpirauhasarvot. Kerroin kyllä voinnistani aikaisemmin hoitavalle lääkärille, mutta arveli vaan, ettei se...
  15. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    johkulille suuret pahoittelut negasta! Tämä on loppupelissä kuitenkin niin tätä tuuripeliä, tekipä melkein mitä hyvänsä. Minulla takana kolme tuoresiirtoa (kaksi omilla) ja neljä pakaste, joista yht. kaksi plussaa, molemmat kesken. Tänään oli uuden lahjahoidon toinen ultra. Ihan ok alku, limis...
  16. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Toivokkaat plussasta! =) Kiitos Iida-Karoliina hienosta listasta! Ihailtavaa työtä.
  17. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Wau, näin monta pinnistelijää! Hienoja uutisia odottava73! Jos se testi näytti jo plussaa, niin sehän se on!!! Toivotaan nyt kovasti, että on ja pysyy plussana! Myös Rouva K33 myötätuulta piinailuun ja samaa toivon Johkulille, Toivoton 87 ja Toivokkaat! Peukut pystyssä teille kaikille! Itse...
  18. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nyt kaikki peukut pystyssä sinulle odottava73!!! Ihan mahtavaa, että pakkaseen asti vielä niinkin paljon lisää toivoja. Burma, voin uskoa miltä tuntuu tuo sukulaisen uutinen juuri tällä hetkellä. Itsellä saman tapainen kokemus keväällä. Kun oli oma keskenmeno vasta ohi, hyvälle lapsuuden...
  19. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Oi, onnea nyt matkaan Odottava73! Hyvältähän tuo teidän hoito kuulosti ja nyt on kaikki edellytykset onnistua! johkulille onnea myös matkaan ja toivotaan, että kaikki hyvin siirtoon! Tällä viikolla taas tapahtuu, peukkuja!
  20. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kuulostaa hyvältä luovuttajalta Odottava73! Hienoa, että sait kuulla jo nyt tuon päivän. Pidän kyllä kaikki peukut ja varpaat pystyssä! Toivottavasti tulisi paljon vauvasoluja ja nyt tärppäisi! No jo oli törkeä ja tunteeton lääkäri Toivokkaat!!! Todellakin, ei kyllä mitään ymmärrystä tätä...

Yhteistyössä