Hakutulokset

  1. M

    Miniristeilylle tänä iltana 2v9kk kanssa; vinkkejä, kokemuksia

    Elikkäs ollaan tänään lähdössä ensimmäistä kertaa tytön kanssa laivalle, laivana Vikingin Isabella. Jännittää vähän, että mitenköhän matka menee ja löytyykö sieltä mielekästä tekemistä tuon ikäiselle lapselle. Innoissaan tyttö reissua odottaa, innostuu aina kaikesta uudesta niin kovasti :heart...
  2. M

    Monikulttuurisessa parisuhteessa olevia ystäviä kaipailen :)

    Monikulttuurisessa parisuhteessa elävistä äideistä (voit tietysti kirjoittaa vaikkei teillä vielä lapsia olisikaan ;) kaipaisin juttuseuraa ja vaikka lenkki- ja kahvitteluseuraakin jos satuttaisiin samalla alueella asumaan. Itselläni on kosovolainen mies ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin...
  3. M

    Monikulttuurisessa parisuhteessa olevia ystäviä kaipailen :)

    Monikulttuurisessa parisuhteessa elävistä äideistä (voit tietysti kirjoittaa vaikkei teillä vielä lapsia olisikaan ;) kaipaisin juttuseuraa ja vaikka lenkki- ja kahvitteluseuraakin jos satuttaisiin samalla alueella asumaan. Itselläni on kosovolainen mies ja olisi kiva tutustua muihin äiteihin...
  4. M

    Aloitus huomenna, tavoitteena -10kg, löytyiskö mukaan lähtijöitä?

    Elikkä tarkoitus olis huomenna aloittaa painonpudotus oikein "kunnolla". Keinoina ajattelin aluksi Nutrilett-kuuria n. 1-2viikkoa (riippuen miten paljon raaskin maksaa ;) ja sen jälkeen makean lakko, terveellistä kevyttä kotiruokaa ja toivottavasti myös ainakin hieman enemmän liikuntaa...
  5. M

    Minne kannattaisi lahjoittaa videokasetteja (NallePuh, Teletapit jne.)

    Minneköhän Turun seudulla lasten videokasetteja kannattaisi lahjoittaa. Meillä meni videonauhuri rikki niin ei niitä pystytä katselemaan. Mietin, että ottaisikohan TYKS:n joku lastenosasto vastaan, heillä varmaan videonauhurit siellä on? Vai kannattaisko laittaa vaan johonkin keräykseen...
  6. M

    Yleisestä asumistuesta, miten paljon takautuvasti sitä mahdollisuus saada?

    Eli siis miten pitkältä ajalta asumistukea (yleistä) voidaan maksaa takautuvasti? Ei olla tajuttu, että meidän kuuluisi sitä saada, kun luultiin että on liian isot tulot, mutta selveni että olisikin oltu siihen oikeutettuja...
  7. M

    Mistä Teletapit videoita?

    Meillä on tytön, 1v 9kk, suureksi intohimoksi muodostunut teletapit =) Meillä on tällä hetkellä vaan yksi video, Tässä tulevat teletapit. Cittarissa ja Euromarketissa ei ainakaan näkynyt ollenkaan.. Oliskohan netissä jossakin myynnissä, ehdottomasti suomeksi puhuttuna. Tietysti DVD:lläkin...
  8. M

    Talvihaalari-kysymys..

    Tyhmääkin tyhmempi kysymys, mutta.. Mieltä askarruttaa sellainen kun sain tutulta useammankin talvihaalarin, jotka eivät ole kosteussuojattuja (Lassie, Lindex ym.). Viime talvena meillä oli Remun Travalle-haalari eikä tarvinnut ajatella tällaista, mutta miten te joilla ei kosteussuojattua...
  9. M

    Makua pastaan/riisiin?

    Ongelmana on, että mies tykkää todella runsaasti maustetuista ruuista, itse olen tottunut maustamaan pastan esim. pelkästään suolalla/lihaliemikuutiolla. Jos siis on esim. lihaa pastan kanssa (mies ei oikein tykkää perunasta) niin olisi kiva maustaa tuo pasta jotenkin "voimakkaammin". Mies söisi...
  10. M

    Turkin Alanyaan 1,5-vuotiaan kanssa?

    Ollaan suunnittelemassa kahden viikon kesälomareissua Alanyaan elokuussa, tyttö olisi silloin n. 1,5v vanha. Kokemuksia kaipailisin suunnilleen samanikäisten kanssa reissanneilta.. Kannattaako matkasta ylipäätänsä tuon ikäisen kanssa haaveillakaan vai onko turhan hankalaa? Mitä käytännön...
  11. M

    Turkin Alanyaan 1,5 vuotiaan kanssa?

    Ollaan suunnittelemassa kahden viikon kesälomareissua Alanyaan elokuussa, tyttö olisi silloin n. 1,5v vanha. Kokemuksia kaipailisin suunnilleen samanikäisten kanssa reissanneilta.. Kannattaako matkasta ylipäätänsä tuon ikäisen kanssa haaveillakaan vai onko turhan hankalaa? Mitä käytännön...
  12. M

    gravida svenskar i finnelandet?

    :attn: jag menar inte finlandsvenskar
  13. M

    helsingissä odottavia?

    olen rv:lla 10+1 ja ois kiva jakaa juttuja samanikäisen kanssa joka ois samassa tilassa. kaverit on joko hankkinu naperonsa pari vuotta sitten tai ei aio hankkia pariin vuoteen.
  14. M

    hei kaikki!

    löytyykö täältä 18- 30v. odottajia messenger kavereiksi? itse olen jo rv 38+2 ja olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia raskaudesta ja synnytyksestä.... =) olen 20-vuotias. -mami84
  15. M

    nuoret äipät huomio!!!

    heips! isukki tekee pitkää päivää töissä ja päivät kuluu lähinnä kolmisin lasten kanssa. omat vanhat kaverit ovat kaukana jossain opiskelemassa ja sukulaisten seura alkaa välillä jurppia.. nämä edellä mainitut eivät oikein elä samalla aaltopituudella kanssani johtuen kai elämäntilanteestan ja...

Yhteistyössä