Hakutulokset

  1. M

    Minkä ikäiselle uskaltaa antaa kovaa purtavaa?

    Minkä ikäinen voi jyrsiä porkkanan tai omenan palaa tai muuta vastaavaa tai vaikka kovaa leipää ilman että tarvitsee pelätä, että lapsi tukehtuu siihen? Onko niitä ylipäätään pakko antaa tai voiko rauhassa odottaa että lapsi kasvaa niin isoksi että ei tarvitse hermoheikkona katsoa vierestä kun...
  2. M

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    Milloin ehdit tekee läksyjä?
  3. M

    LEGO kysyy: Oletko jo tutustunut uuteen LEGO Friends -tuotesarjaan?

    Miksi ei nukkeleikkiä voisi leikkiä legoilla yhtä hyvin kuin nukeilla ja barbeillakin? Minusta on hyvä että jokaiselle löytyy jotakin. Omasta lapsuudesta muistan että pystyi rakentamaan vaan taloja ja autoja, olin ihan nukkehullu ja varmasti olisin tykännyt tällaisista legoista myös. Sitä paitsi...
  4. M

    kun lapsi ei keksi tekemistä

    Mitä teette? En jaksa pyörittää ohjelmapalveluita ja tuntuu ettei lapsi keksi itse mitään.
  5. M

    Ikävintä äitiydessä?

    Ajoittainen tunne siitä että kuuluu palveluskuntaan.
  6. M

    Mitä tarjota rippijuhlissa?

    Esikoisen juhlat tulossa parin viikon päästä. Olisko kellä vinkkejä hyvistä tarjoiluista? Ei voileipäkakkuja, kiitos. Jotain ruokaisaa, jotta kaukaa tulleet ei jää nälkäiseksi. Ja sellaista, jota voi tarjota kylmänä/huoneenlämpoisenä. Lihaa/kalaa/kanaa/vihanneksia. Ja kustannustehokkuus...
  7. M

    Ainu Medela Swing testaajien esittely

    Mulla on ollut ihan sama kokemus kahden lapsen kanssa, vaikka mitä yritettiin, eivät osanneet juoda tuttipullosta tai kelpuuttaneet tuttia. Oli aika rankkaa olla aina saatavilla ruoka-aikaan, ei voinut kampaajakäyntiäkään suunnitella. Olisi kiva kuulla miten tuon Medela-pullon kanssa, oppiko...
  8. M

    Lapsiperheet testaavat uutta Ford C-MAX tila-autoa. Osallistu keskusteluun!

    kaar: Hei, kiinnostaisi kuulla miten mahduitte :), jäikö rattaiden jälkeen tilaa vielä muille tavaroille? Onko teillä se tavallinen vai grand c-max?
  9. M

    Tervehdys, lunta tulee hirveesti!

    Tervehdys, lunta tulee hirveesti!
  10. M

    Hei Moskova testaa Berliiniä

    Hei Moskova testaa Berliiniä

Yhteistyössä