Hakutulokset

  1. Aniit

    Juha Tapion konsertista

    Onks joku ollu tänä syksynä kys. herran konsertissa? Kuinkahan pitkään se sellanen kestää? :D
  2. Aniit

    junalla matkustamisesta

    Auttakaa nyt tyhmää. :D Oon lähdössä piiiitkästä aikaa junalla kolme veen kans. Millasen lipun mä ostan? Noi vr:n sivut on mun mielestä aika huonot...
  3. Aniit

    *hakkaa päätä seinään*

    Tein sitten sen mitä naisista aina sanotaan. Nimittäin, annoin mieheni ite päättää lähteekö työpaikan reissuun ulkomaille pariks päiväks vai jääkö kotiin. Ja nyt kun päätti lähteä niin oon tosi surullinen. Me ollaan aikanaan sovittu että ulkomaille (laivareissuja lukuunottamatta) ei lähetä ku...
  4. Aniit

    Tyks

    Heippa! Näyttää siltä että ollaan saamassa tyksin lapsettomuuspolille lähete. Millasia kokemuksia teillä sieltä on? Minkälainen henkilökunta? Jonotilanne? Huomenna tiedän meidän tilanteesta ilmeisesti jo hieman enemmän. Olis mukava tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin.
  5. Aniit

    vinkkejä hyvästä isofix turvaistuimesta

    Tarttis pikapuoliin hommata turvaistuin 1v+ lapselle ja nyt ois autossa isofix. Olis kiva kuulla muitten kokemuksia kun itellä ei nyt aika ja taidot riitä. Ihan lähellä ei oo alan liikkeitäkään et vois mennä katteleen.
  6. Aniit

    junalla matkustamisesta

    kun pitäs tässä lähiaikoina lähtee vauvan kanssa ekaa kertaa reissuun. En oo muutenkaan paljoo junalla matkustanu, niin saako noihin intercity juniin vaunut viereen? vai miten se käytännössä toimii kyselee idiootti.
  7. Aniit

    reiman alet

    tietäskö joku koska reimalla on kankaanpäässä alet?
  8. Aniit

    xtravaganza

    onko täällä joku joka osais kertoa vähän tosta kyseisestä menetelmästä? lähinnä että pystyykö tämmönen nautiskelija oikeesti oleen niillä pussikeitoilla?
  9. Aniit

    turvaistuin

    hei, piakkoin tulee turvakaukalosta siirtyminen ajankohtaseks. Nyt kun olen katsellut noita istumia niin monissa on asennus kasvot menosuuntaan. Eikö suositus yleensä ole toisinpäin? minkälainen istuin olisi hyvä?
  10. Aniit

    ero on sit totta

    .
  11. Aniit

    syöttötuoli jossa tarjotin?

    niin siinäpä kysymys tulikin. Eli tiedättekö jotain syöttötuolia johon saa tarjottimen kiinni? tai onko tarjottimia joita saa erikseen ostaa? meillä ongelmana pieni ruokapöytä, joten kun vauva siirtyy syöttötuoliin on saatava oma taso vauvalle. Ikean antilop tuolin tiedän, mutta onko muita...
  12. Aniit

    osittainen hoitovapaa

    viisas miettii ajoissa. olen jäämässä yh:ksi ja minulla on pieni poika. Ens syksynä kun palaan töihin, onko kelasta mahdollista saada jotakin rahaa joka korvaa tulonmenetyksiä jos tekee 30h/vko töitä? Poika on niin kovin pieni vielä silloinkin joten ajattelin että voisin tehdä töitä hieman...
  13. Aniit

    pikkujouluista

    saatiin kutsu pikkujouluihin ja pitäs kehittää se pikkupaketti. Kyseessä siis lastenjuhlat. :) mielikuvitus on tällä äidillä hukassa joten olisko ideoita mitä siihen pakettiin hommais? KIITOS. :)
  14. Aniit

    turvaistuimista

    Hei, millasta turvaistuinta suosittelette kun siirrytään kaukalosta pois? Merkkejä olis kiva saada, itelle aika tuntemattomia. Oon ajatellu käytettynä ostaa.
  15. Aniit

    BB-toni

    hei, kertokaa mulle mitä se toni tökkää nenäänsä kokoajan? joku valkonen juttu? ällöttävää..
  16. Aniit

    ero.

    nyt näyttää siltä että ollaan eroomassa. meillä on pieni vauva. tiedän että selviän yh:na mut oon tosi pettyny ja surullinen. :'(
  17. Aniit

    muita joilla raskausaikana kilpirauhasvaivaa?

    mulla siis todettiin ihan hiljattain kilpirauhasen vajaatoiminta ihan tässä loppuraskaudessa (rv 40). Nyt mietin mitä haittaa siitä on ollut sikiölle, vai onko ollut? olisi mukava kuulla jos jollain muullakin on samaa.
  18. Aniit

    Kotikadusta

    Katoin äsken kotikadun jakson ja en voi muuta sanoa että onpa sarjan taso laskenut huimasti! Jotenkin alkaa olla kauniitten ja rohkeitten tasoista matskua. Kohta en enää jaksa koko sarjaa katsoa.
  19. Aniit

    hei

    tyhjennän
  20. Aniit

    laskeutumaton kives

    hei, osaisko joku sanoa onko miehellä, jolla aikanaan ei ole kiveslaskeutunut, kenties suurempi riski olla "hedelmätön"..? kaikkea sitä alkaa miettiä vauvakuumeen kourissa.

Yhteistyössä