Hakutulokset

  1. pikku-jussi

    MARRASTAAPEROT 2007

    Meille on ostettu jo kolmet hanskat tälle talvelle. Viimoset on Kappahlista, ne tuntuu toimivan. Oltiin eilen vaunuilees -14 asteessa, vanttuut oli kintaiden alla ja sormet lämpimät. Hoito alkaa keskiviikkona, joten oli jo aikakin löytää kunnon kintaat..... Vaunuissa nukkuessa näillä pakkasilla...
  2. pikku-jussi

    kertokaa kokemuksia perhepäivähoidosta!

    Olen itse perhepäivähoitaja ja ennen tytön syntymää toimin kotona hoitavana. Nyt hoidettavien puuttuessa menen/joudun/pääsen ryhmikseen töihin, tyttö menee viereiseen ryhmikseen. Eli meillä sama matka mutta eri ryhmä. Olen ehdottomasti pph:n kannalla omani kohdalla. Jos olisin joutunut enemmän...
  3. pikku-jussi

    Influenssarokotetutkimus

    Me ollaan mukana rokotetutkimuksessa, Tampereen Yliopiston alaisessa. Lapseni oli 11kk kun tutkimus alkoi. Ollaan saatu eka rokote ja reilun viikon päästä toinen. Mulla on hyvä mieli mukaan lähtemisestä, vaikka lapsi se koekaniini onkin. Mites niiden toimivuudesta muuten tiedettäis ellei olis...
  4. pikku-jussi

    Onko täällä Jonathan -jälleenmyyjiä?

    Katsopa www.jesperjunior.fi , siellä on listaa paikkakunnittain kotimyyjistä.
  5. pikku-jussi

    Milloin vauvasi on syntynyt ja missä?

    1.11.2007 SaTKS (Satakunnan Keskussairaala)
  6. pikku-jussi

    Minustako perhepäivähoitaja?

    Mä olen pph. Koulutus vaaditaan joko pph, lastenhoitaja tms. Palkka on työn ainoa huono puoli. Lue kunnallinen tes liite 12 ja 12A niin selviää monta asiaa. Myös asuinpaikkasi päivähoitotoimistosta asia selviää. Tervetuloa joukkoon jos pph:ksi ryhdyt! Olemme katoava luonnonvara.....
  7. pikku-jussi

    Soseet 4kk-> kakka- ja mahaongelmat, mikä avuksi?

    nnin monta tapaa ja ohjetta kuin neuvolaakin..... Kokeilepa ruusunmarjasosetta. Se auttaa meillä paremin kuin luumu..... Tsemppiä :hug:
  8. pikku-jussi

    MARRASKUISET 2007 KESÄKUU

    Eihän nämä vauvat voi kasvaa käyrillä kun eivät tiedä sellaisten olemassa oloakaan :attn: Meillä ei hampaita vielä näy, harjataan kyllä jo ahkeraan iltaisin. Ryömitään lujaa eteenpäin, peppu nousee konttaus asentoon vaan ei vielä mene eteenpäin. Istuu hienosti ja pitkiäö aikojakin yksikseen...
  9. pikku-jussi

    saa poistaa

    Mun synnytys oli nopea vaikka eka olikin, kokonaiskesto 2h55min. Puoli yhden aikaan päivällä oli tarve päästä vessaan, suoli tyhjeni. Vaan ei helpottanut, outo olo. Laitoin sohvalle pitkäkseni. Sanoin miehellekin ett mikähän on. Tuli siinä sitten muutama supistus vartin välein, sitten 5min...
  10. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Ompas me tipahdettu.....useimmat taitaa kirjoitella kerhoon :wave:
  11. pikku-jussi

    Vyöhyketerapiaa?

    Meillä käydään vyöhyketerapiassa koska päiväunia ei tahdottu nukkua. Aloitettiin noin kolmen kk:n iässä, jatketaan veiläkin harvemmalla tahdilla tosin. Terapiassa paljastui että neiti oli jäykkä eli jännitti kroppaansa. Esim. pukiessa oli hankala laittaa paitaa kun pisti vastaan ja tietnkin...
  12. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Piti äkkiseltään tulla vaan kertomaan kestoja ostaville että kestovaippainfossa on useammalla Fuzzeja kaupan ja monta kertaa kivemmalla hinnalla kun huutonetissä. Tsekatkaa! Uusia Fuzzeja (vanhan mallisia) oli myynnissä parillakin firmalla kun katsoin tsi:n kautta kankaiden myyjät. Meillä...
  13. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Sanna perässä tullaan 30-v kriisiin vuoden päästä...Niin olishan mun pitänyt tuo sun ikäjuttu jo muistaa ja huomata. Pitäiskö tän mamman hiipiä nukkumaan että ehtis vetää kunnon unet ennen syöttöä ja aamun juttelutuokiota....Pitää Pinjan saada kertoa unensa ja muuten vaan kommentoida maailman...
  14. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Jos sun nimimerkin vuosiluku pitää paikkansa niin ainakin olette samaa vuosimallia........... :) Pieni paikka todella...Mun sairaalan huonekaveri tunsi mun uuden äitiystävän johon tutustuin valmennuksessa...Että pienet on ympyrät...Nyt meitä onkin äiti-lapsi kolmikko.
  15. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    En ole alkuperäisiä...miehen perässä tullut. Mies on alkuperäinen porilainen....
  16. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Esittelyä: olen kohta 29 vuotias perhepäivähoitaja Porista, mies samaa ikää ja Pinja on meidän eka. Yhdessä ollaan oltu pian 12 vuotta joista 2 naimisissa. Satakuntalaisten tapaamiseen voisimme haluta mukaan. Donu otti jutteluun pikkukakkosen. Kyllä sellainen on meidänkin (siis mieskin...
  17. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Täysimetyksellä täälläkin....parhaillaan tissillä :) . Vattihatulle voimia :hug: vai sellaista toimintaa täällä meillä, täytyy toivoa ettei ite joutuis. Olin nimittäin ekan kerran eläissäni sairaalassa yötä kun tätä neitiä käytiin tekemässä. pitääköhän Pinjan synttäreille jatkossa tehdä...
  18. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    LilliM: jos sait sellaisen sinisen kangasliinan, kato ettei värjää vaatteita. Sain joskus sellasen Vauva-lehdestä, oli kerran käytössä kaupungilla uutena (pesemättömänä) ja värjäs mun kädet, neidin haalarin ja mun takin siniseksi. Mikään kangasosa ei edes kastunut, jos olis kastunut saattais...
  19. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    Help help. Mulle tulee torstaina vieraita ja ajattelin sitä Hillan torttua tarjota vaan se ohje on kadonnut... Auttakaa!!!!! :attn: Meillä kans rota-rokote meinataan ottaa. Menee sitä rahaa huonompaankin saman summan verran.
  20. pikku-jussi

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    Pitkästä aikaa olis aika kirjoitella. Ihania nimiä olette taas lapsosillenne antaneet. Caralle (?) voimia miehen kanssa. Pinja nukkuu toisia päikkäreitä. Tänään on ollut ihmeen nukkuvainen vaikka viime yönäkin meni 12 tuntia. Meillä yösyönnit on noin kolmelta ja seitsemältä tai vaan neljän...

Yhteistyössä