Hakutulokset

  1. R

    Kenellä kokemuksia kodin ulkopuolisesta unikoulusta?

    Meillä on käyty unikoulussa kodin ulkopuolella. suosittelen. Unikoulu järjestetään täällä meillä niin että kouluun otetaan kerrallaan max 2 lasta. Heitä varten on yksi hoitaja joka vastaa yöhuutoihin. Illalla vanhemmat menivät unikouluun lapsen kanssa ja iltatoimet hoidettiin normaalisti...
  2. R

    Lapsi kotihoidossa, poissaoloista kysymys.

    Tämä ei nyt ihan liity aiheeseen, mutta esim. minun on pitänyt toimittaa todistus miehen työnantajalle siitä että olen ollut itse töissä ja mies siksi kotona hoitamassa kipeitä lapsia. Kotona ei ole ollut kahta vanhempaa samaan aikaan. Tosiaan kotiin ei välttämättä pääse jos siellä on jo...
  3. R

    Atopia ilman ruoka-aineallergioita?? onko sellaista

    Tuohon Melizzan viestiin vain lisäänettä tuo E124 on punainen väriaine, jos jotakuta muutakin kiinnostaa :whistle: Eli atsoväriaineista on kyse.
  4. R

    Atopia ilman ruoka-aineallergioita?? onko sellaista

    Suppis: Hienoa että vaiva hoitui. Ja olet aika nokkela :flower: R
  5. R

    Kotihoidon tuki ja työssäkäynti?

    No ei tuota lisää ole edes tarjolla joka kunnassa :whistle: R
  6. R

    Atopia ilman ruoka-aineallergioita?? onko sellaista

    Suppis76: Uteliaana kyselen; Miten tuo hiivainfektio selvisi. Kuka keksi epäillä sitä? R
  7. R

    Onko kellään kokemusta näin hankalasta tapauksesta?

    Ongelmana tosiaan noissa allergioissa on, että ne oireet voivat tulla vasta viiveellä. siinä on sitten miettimistä mikä on saattanut oireet aiheuttaa. Vielä kun tuo 10 kk poika on sen verran ehtiväinen että syö vähän mitä sattuu löytämään... mm. pitsaa tässä taannoin .... Turhaan en itse...
  8. R

    Onko kellään kokemusta näin hankalasta tapauksesta?

    Sympatiaa ja vertaistukea olisi tarjolla. Tarinasi voisi olla vaikka meiltä. Meilläkin asuu 10 kk poika joka ei nuku yöllätai päivällä ja aina herätessään on valmiiksi huonollatuulella eli itkee :'( . Uni velkaa on ja ajatukset on klimpissä. Allergioita on tutkittu ja mitään selvää syyllistä...
  9. R

    Muita joilla ekassa synnytyksessä edistymisongelmia, mites toinen?

    Mulla eka synnytys eteni melkein samoin kuin hanski08 jo kirjoitti. 4 cm jumituttiin toodella pitkäksi ajaksi. Tässä toisessa synnytyksessä kävi melkein samoin, mutta onneksi nyt vuorossa ollut kätilö sai minut nostettua pois sängystä hetkeksi keinutuoliin ja noilta pitkiltä tunneilta vältyttiin...
  10. R

    Ensimmäinen reilusti yli LA:n, seuraava reilusti aikaisemmin?

    Omasta kokemuksesta voisi veikata että synnytykset menevät samansuuntaisesti. meillä eka syntyi 12 la:n jälkeen kuten teilläkin ja nyt tämä kakkonen 9 päivää la:n jälkeen. Muuten synnytykset olivatkin sitten erilaisia, onneksi =)
  11. R

    Pienikokoinen synnyttäjä ja synnytystapa-arvio?

    Itse olen 153 cm ja mitään erikoiskohtelua en ole saanut. Nyt tulossa toinen (eka oli onneksi pieni, juuri ja juuri 3kg). Nyt luvassa isompi, mutta koska olen jo kerran synnyttänyt alakautta ei tarkempia mittauksia ole tehty. Olis kyllä ihan mieltä keventänyt jos mitat olisi otettu.
  12. R

    Odotuksen ilo kyllä menee

    "Perustelu että muilla yhtä koulutetuilla tai muuta työtä tekevillä on huonompi palkka ei mielstäni ole mikään syy olla nostamatta yhden alan palkkoja. Heidän KAIKKIEN palkkaa pitää nostaa! Eihän siinä ole mitään järkeä että kateelliset työläiset kaivavat maata toistensa alta, tuetaan toisiamme...
  13. R

    Odotuksen ilo kyllä menee

    "Perustelu että muilla yhtä koulutetuilla tai muuta työtä tekevillä on huonompi palkka ei mielstäni ole mikään syy olla nostamatta yhden alan palkkoja. Heidän KAIKKIEN palkkaa pitää nostaa! Eihän siinä ole mitään järkeä että kateelliset työläiset kaivavat maata toistensa alta, tuetaan toisiamme...
  14. R

    Uutisia irtisanoutumisjupakasta

    dinomamma: peruspalkkahölinäni liittyy siihen että tavallaan harhautetaan tavallisia ihmisiä kun puhutaan että on niin ja niin huono palkka vaikka todellisuus on että kuukausipalkka on ihan kohtuullisella tasolla vuorotyöominaisuuden takia. Kaikillaaloilla ei luonnollisestikaan ole vastaavaa...
  15. R

    Uutisia irtisanoutumisjupakasta

    dinomamma: En nyt sen enempää asiaa nyt sörki, mutta onhan ne vuorotyölisätkin osa palkkaa ja että se kokonaispalkka on mun mielestä se josta pitäisi puhua. En itsekään puhu tehtäväkohtaisesta palkastani (1800 ?) kun kuitenkin saan lisäksi henkilökohtaista lisää. Mun mielestä pitäisi puhua...
  16. R

    Uutisia irtisanoutumisjupakasta

    dinomamma: Tuo korkeapalkkaisuus liittyi siihen, että eikö irtisanoutumiset ole kohdentumassa niihin työpisteisiin, joissa tehdään vuorotyötä ja siten saadaan korkeinta palkkaa. Näin olen ainakin ymmärtänyt. Voi tietysti olla että olen ihan väärässä. Onneksi en ole edes muihiin keskusteluihin...
  17. R

    Uutisia irtisanoutumisjupakasta

    Huomenta, Nyt jälleen aivot toimivat kun on saanut nukuttua. Tuossa aiemmin peräänkuulutettiin sitä miten asiat olisi sitten pitänyt hoitaa. oma ehdotukseni tulee nyt tässä. Se missä nyt on menty vikaan (tiedän että jälkiviisaus on huonoa viisautta ...) on että on unohdettu markkinoinnin...
  18. R

    Uutisia irtisanoutumisjupakasta

    Hei, En halua vastata hutiloiden joten palaan asiaan huomenna. Tässä mielenkiintoinen linkki asiaan liittyen http://www.nykypaiva.fi/
  19. R

    Uutisia irtisanoutumisjupakasta

    Mixtuura: Ensimmäisenä arvojärjestyksessäni on terveys ja heikoimmista huolehtiminen. Ei sitä voi ohittaa millään perustelulla. Se on turvattava! Jos ei lakko toimi niin sitten tarvitaan taitavampia neuvottelijoita. Ei tuo museotyöntekijöidenkään irtisanoutuminen mitään auttaa...
  20. R

    Uutisia irtisanoutumisjupakasta

    Kehäkukka: Tuohon voisi vastata että ei niin ja todella hyvä etteivät omistakaan jos näin toimivat. Mutta mitä mieltä olet noista aiemmista argumenteistani. Toivon ettet vain ohita niitä ja yritä siirtää keskustelua jollekin toiselle sivuraiteelle.

Yhteistyössä