Hakutulokset

  1. L

    hei valkeakoski ja sen lähiympäristö :D

    eikö ole ketään täältä päin :headwall: . Vinkatkaa jos jossain on vastaavanlainen rinki valkeakosken äideistä... :hug: Kaipaa ystävää hän. :flower:
  2. L

    hei valkeakoski ja sen lähiympäristö :D

    Nosto ylöspäin... eikö ole ketään valkeakosken läheltä.... huhuilee hän... :wave:
  3. L

    **Helmikuun Helmet 2008** syyskuu

    minä ilmottuisin kanssa tänne helmikuun vauvoilioihin! :flower: Eli ikää jo on tullut 37 vuotta ja kuusi ihka ihanaa varvasparia. Nyt sitten seitsemäs pikkuinen on meille tuloillaan 29.2.08. Ja odotan jo innolla ensimmäisiä potkuja joita toivottavasti alkaa pian tuntemaan. Neuvolakin on...
  4. L

    hei valkeakoski ja sen lähiympäristö :D

    Nyt kaivataan ystäviä niin äidille kuin lapsillekkin :p . iällä ei ole väliä kun vaan juttu luistaa. No kerronpa itsestäni vähän.. eli olen tälläinen 37 vuotias suurperheen äiti täältä valkeakoskelta. Olemme muuttaneet tänne roukon perukoille toiselta puolen kaupunkia ja nyt tuntuu kaverit ovat...
  5. L

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    :wave: Huhuilua teille valkeakoskelaisille... olisi niin kiva saada uusia ystäviä...
  6. L

    Yli 36v KesäToiveet

    :wave: Täällä kanssa yksi 36 v ilottautuu jonon jatkoksi! Meillä on alettu seuraavasta haaveilemaan kesäkuussa ja olisi kiva saada vaavi tuohon viereen tuhisemaan viellä ainakin kertaalleen. Mutta tuntuu kun tätä ikää on alkanut tulemaan jo aika lailla :ashamed: Tai hei minä tunnen itseni...
  7. L

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    \ Minä sun täällä eteläisessä päässä muuten liittyisin heti seuraan.. Mutta ehkäpä treffit jossain kaupungilla tai leikki puistossa miten on... :wave: Tuo on surkukun ei uskalla tavata. Mutta ehkä sitten joskus kun olet tutustunut kaupunkiin ja ihmisiin. :wave: Minä itse olen aika ennakko...
  8. L

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    \ :wave: moi! Laitoin meilini...meilaile... ja tutustutaan paremmin =)
  9. L

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    \ :wave: hei! Viestittelen tuossa viikonlopun jälkeen. Nyt lähden lomille vähäksi aikaa ja olen taas koneella seuraavan kerran lauantai iltana. Eli meilaan heti sitten jos käy... :flower:
  10. L

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    :flower: Kiva saada heti vastuksia eli mun meilini on omenainen_70@hotmail.com Meilailkaa niin tutustutaan paremmin =) :heart:
  11. L

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    :flower: Laitoin vahingossa pari viestiä... :x <br><br>
  12. L

    valkeakoskelta ystävää...

    :wave: Heipä hei! Olen tälläinen aika suulaaksi kehuttu :whistle: kotiäiti valkeakosekelta. Ikää on jo mittariin kiertynyt 36 vuotta. Ja jotenkin nuo ystävät ovat nyt tärkeässä asemassa ja niitä kun ei tohdi olla nyt kuin pari oikein hyvää ystävää. Eli olisi ihanaa saada sinusta ja lapsista...
  13. L

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    :wave: Heipä hei! Täällä ilmottautuu mukaan kanssa 36 vuotias kotiäiti valkeakoskelta. omenainen_70@hotmail.com :flower: Tai voit lähettää y-viestinkin...
  14. L

    ystäviä hakusessa valkeakosken suuntaan

    Nyt kaipaa kovasti uusia ystäviä tänne valkeakosken läheisyyteen. Ikää minulla on jo 36 ja tällä hetkellä olen kotiäitinä ja tuntuu että olisi ihana saada uusi ystävä/ ystäviä arkeani piristämään :flower: . Eli kirjoitahan minulle y viestiä tai laita viestisi alle niin tutustutaan: Kumpa sitä...

Yhteistyössä