Hakutulokset

  1. T

    Mitä olet ehtinyt tehdä aamun aikana?

    Juonut pari kuppia kahvia, käynyt suihkussa, siivonnut kissanhiekkalaatikon, pessyt vessan ja keittiökin on jo puoliksi siisti. Esikoinen lähetetty kouluun, nyt lähden viemään kuopusta tarhaan. Hyvä fiilis, kun on saanut jo niin paljon kaikkea tehtyä :) Mitäs muut ovat tänään tehneet?
  2. T

    "Myydä itseään"

    Toisen ketjun inspiroimana alan pilkunviilaajaksi.. Onko täällä ketään muita, kenen mielestä maailman vanhimmasta ammatista puhuttaessa sanonta "myydä itseään" ei oikein sovi? Mun mielestä huoraamisesta puhuttaessa pitäisi sanoa "oman kehon vuokraamisesta" eikä "myymisestä". Mä ainakin oletan...
  3. T

    Huomenta!

    Heräsin vähän aikaa sitten ja tulin katsomaan, mitä palstalle kuuluu yön jälkeen. Aika jänniä puheenaiheita teillä on ollut yön aikana: mummojen ja pappojen seksiä, mammojen alapään kuvia, peräaukon valkaisua.... Ihana huomata, etten oo jäänyt mistään paitsi, kun menin eilen kiltisti sänkyyn...
  4. T

    Taikureita ja taikatemppuja :)

    Maailman paras taikuri http://www.youtube.com/watch?v=WkjTeN6jGTk&NR=1 :D
  5. T

    G: Mitä juotte nyt?

    Mä oon tehnyt itselleni jo 2 hot shottia, niillä ilta alkaa mukavasti. :) Mitäs te muut?
  6. T

    Lopettakaa sota omia lapsianne vastaan <3

    Antakaa omalle lapselle mahdollisuus syntyä. Video kertoo enemmän kuin 1000 sanaa: http://www.youtube.com/watch?v=VTbKU0Hj6K4&feature=player_embedded Rauhallista Joulua! :heart:
  7. T

    Sikainfluenssalinkkejä

    Nyt kun kaikki nää palstalisten mielipiteet sikainfluenssasta on käyty läpi ja kaikissa keskuteluissa on käytetty painavina argumentteina lähinnä vain sitä omaa tietämystä, mielipiteitä ja ennakkoluuloja, niin mitä jos tähän ketjuun aletaan laittamaan ihan vain linkkejä tästä taudista ja...
  8. T

    Aamupino :)

    Valvooko enää kukaan tai onko kukaan vielä herännyt? Itse en oo vielä nukkunut ollenkaan, enkä varmaan tänään enää menekään. Illalla sitten aikaisemmin nukkumaan samaan aikaan lasten kanssa :)
  9. T

    Jätkä

    Pistä samantien ne bannit, kun et edelleenkään vastanut yhteenkään kysymykseen koskien sun mielivaltaista toimintaa, et julkisesti etkä yksityisesti, ja taas päätit päästä helpommalla poistamalla koko ketjun, ettei tarttis kysymyksiin vastata. Mode on aina oikeassa niinhän se on. Eikä ole...
  10. T

    niinhänsääluulet masennuksesta

    Just kun olin vastaamassa sulle siinä aborttiketjussa kysymykseesi, että "meinaatko, että myös synnytyksen jälkeen masentuneet ovat omalla asenteella sen aiheuttaneet" tai jotain sinne päin, niin koko viestiketju katosi kuin taikatempusta johonkin (yritin etsiä profiilistani viestejä, mitä...
  11. T

    Mikä ihmisiä vaivaa?

    Ihmettelen, kun Mitäs Nyt-palstan kahdella ensimmäisellä sivulla oli peräti viisi ellei enemmänkin p*-aiheista aloitusta. Näin siis nopeasti laskettuna.. Jos ajattelee vanhaa viisautta "Olet sitä, mitä ajattelet" väkisinkin alkaa huolestuttaa kansan puolesta.
  12. T

    Mielenkiintoinen näkökulma rokotuksiin yleensä ..netistä poimittua

    Löysin tällaisen sivun netistä, se herätti mielenkiintoni. Koitan suomentaa parhaani mukaan, jos joku osaa paremmin, saa toki korjata :) Uuden aloituksen tein sen takia, koska aihe ei sinänsä liity possunuhaan, vaan rokotuksiin yleensä. Itse ainakin jäin pohtimaan tätä rokotushysteriaa...

Yhteistyössä