Mitä olet ehtinyt tehdä aamun aikana?

Juonut pari kuppia kahvia, käynyt suihkussa, siivonnut kissanhiekkalaatikon, pessyt vessan ja keittiökin on jo puoliksi siisti. Esikoinen lähetetty kouluun, nyt lähden viemään kuopusta tarhaan. Hyvä fiilis, kun on saanut jo niin paljon kaikkea tehtyä :)
Mitäs muut ovat tänään tehneet?
 
Nuoremman pojan lähetin koulutielle, laitoin aamiaista, teinille oikein kokkasin kun kerran olen kotosalla=) Sitten olen tilannut pari lahjaa ja lukenut blogeja, vanhempi poika nousi juuri, hänellä on koulusta vapaapäivä tänään. Aamiaista laitan kohta toisen kierroksen.
 
Suzyanne
En kauheesti, ajattelin ottaa rennosti kun on viimeinen vapaapäivä ennen 7 päivän työrupeamaa.

Olen vaihtanut pojalle vaipan ja käyttänyt aamupesulla, antanut hänelle aamupalaa ja pukenut hänelle päivävaatteet. Itse olen vasta syönyt aamupalaa, yöpaidassa tässä koneella vielä istuskelen tukka pystyssä, poika ajelee tuossa taaperomopollaan eestaas. Täytyis kohta mennä pukemaan, ja alkaa suunnitella uloslähtöä.
 
Cik
Tiskannut, pyyhkinyt vähän pölyjä, pessyt keittiön tasot, ruokkinut marsut ja kissan, imuroinut ja esikoiselle tein aamupalan. Nyt aamupalaa itselle ja sit koiran kanssa lenkille, aamupissalla kävi jo :)

Me ollaankin oltu hereillä jo seittemästä asti -.-
 
Lenkillä (lyhyt ja hidas), suihkussa, sämpylät uuniin, pukeutuminen, kassin pakkaus, 13 v herätys, sämpylät uunista, aamainen pöytään 3 ja 5 vuotiaille, itse esikoisen talolle aamiaiselle (lapsenlapsella 1 v päivä ja itsellä 45 v päivä joten lapsenlapsi tarjosi mummille kakunrääppeet :D ), auto korjaamoon ja vävyn kyydissä kaupunkiin koululle.
 
Viimeksi muokattu:
Hörppinyt teetä, käynyt läpi puolipitoisten korin, hörppinyt teetä, sylitellyt pirpanaa, laittanut hellaan tulet... En siis oikein mitään ole jaksanut tänään tehdä. : /
 
Oon ehtinyt todeta että pienimmät on niin räkäisiä että voin unohtaa niiden kiikuttamisen puistoon ja lapsiparkkiin ja oman jumppani. Olen myös mukavasti ehtinyt vittuuntua ko. asiasta.
Aamupalaa oon tehnyt lapsille ja isommat lähettänyt kouluun, roikkunut palstalla, laskostanut koneellisen pyykkiä, täyttänyt tiskikoneen yms yms yms tylsyyksiä.
 
IhanaValo
Mie oon heränny, herättäny esikoisen ja ettiny hälle vaatteet, laittanu aamupalan kuopukselle, käyny esikoisen kans kääntymässä pihalla, (ihan kirjaimellisesti kun ensin halus kävellä hoitoon mutta sitten päättikin että haluaa mennä autolla) ja hmm..keitin äsken aamukahvit, laitoin kuopuksen syömään ja tein itelle pari leipäpalaa kahvin kaveriksi.
 
"öö"
No:
Käytin koirat tunnin lenkillä.
Vaihdoin lakanat.
Pesin pyykkiä kaksi koneellista.
Siivosin parvekkeen.
Ompelin lapselle joulujuhlamekon.
Tein joogaohjelman.
Leivoin sämpylöitä ja tein sosekeiton valmiiksi lounasta varten.
Piirtelin lapsen kanssa.
Nyt juon aamupäiväteetä ja surffaan puolisen tuntia netissä.
 
[QUOTE="öö";22413343]No:
Käytin koirat tunnin lenkillä.
Vaihdoin lakanat.
Pesin pyykkiä kaksi koneellista.
Siivosin parvekkeen.
Ompelin lapselle joulujuhlamekon.
Tein joogaohjelman.
Leivoin sämpylöitä ja tein sosekeiton valmiiksi lounasta varten.
Piirtelin lapsen kanssa.
Nyt juon aamupäiväteetä ja surffaan puolisen tuntia netissä.[/QUOTE]
Moneltako aloitit ahkeran aamusi?:) Minä olen ollut aika laiskana:ashamed:
 
[QUOTE="öö";22413343]No:
Käytin koirat tunnin lenkillä.
Vaihdoin lakanat.
Pesin pyykkiä kaksi koneellista.
Siivosin parvekkeen.
Ompelin lapselle joulujuhlamekon.
Tein joogaohjelman.
Leivoin sämpylöitä ja tein sosekeiton valmiiksi lounasta varten.
Piirtelin lapsen kanssa.
Nyt juon aamupäiväteetä ja surffaan puolisen tuntia netissä.[/QUOTE]

WOW!
*kaipaa käsiä taputtavaa hymiötä*
 
uuh
Puolentoista tunnin lenkki koirien kera, pesin koneellisen pyykkiä, hoidin yhden pienen työasian, siivosin työpöydän, söin aamupalan, katsoin uutiset, siivosin keittiön. Nyt pitäis jaksaa alottaa duunit...
 
[QUOTE="sama";22413425]Herään puoli kuudelta arkisin :D Pakko jos meinaan jotain saada aikaiseksi. Iltaisin löhöilen mieluimmin ja päivät kuluvat sielä sun täällä, kaupoissa, kylässä, ulkoillen etc.[/QUOTE]

Minä herään melkein yhtä varhain, enkä silti saa paljon mitään aikaan:ashamed:
 

Yhteistyössä