Aamupino :)

Kuinka vanha poika sulla on? Meillä ei enää lapset aiheuta mitään nukahtamisongelmia, kun ovat 3v ja 6v, eli ihan kiltisti mennään nukkumaan siinä yhdeksän maissa. Tää netti vaan on sellainen, mikä pitää mua hereillä ja nyt täytyy varmaan alkaa jo kahviakin juomaan, koska lapset herää kohta ja mua alkaa muuten nukuttaa just kun ne heräilee :)
 
J.L
Viikon päälle kuukaudenhan ruo on. Nukahti just puolituntia taaksepäin. Nyt vaan mietityttää että oonkohan mahdollisesti uudestaan raskaana tai onko se ylipäänsä mahdollista näin pian syntymän jälkeen?
 
Noo se sama kaveri oli kyllä sitä mieltä, että hyvä, että noin pienellä ikäerolla tulivat. Molemmat oli vaipoissaan yhtä aikaa, ja kun toinen pääs kuivaksi, toinen alkoi käveleen, ja äkkiä siinä se nuorempikin oppi kuivaks. Sanoi, että ei välttämättä ois niin hyvin jaksanut, jos ois ensin ensimmäinen kasvannut leikki-ikään ja sit vasta toinen ois vauva. Sanoi, että meni niin kätevästi samalla vauvarumballa kerralla molemmat ja lyhyessä ajassa molemmat kasvoi leikki-ikään, että silloin jo helpotti. Yhteensä siis meni alle neljä vuotta siihen, mihin esim mulla meni 6. :)
 
J.L
Ihana kuulla jotain positiivisiakin kokemuksia. Googlettamalla oon löytänyt vaan lähinnä että ei jaksanut vauva aikaa hyvin mutta myöhemmin sitten helpotti. Mutta kyllä mä lasten takia jaksaisin! Ja oikeestaan mitä enemmän mietin sitä toista lasta, sitä enemmän toivoisin että oon raskaana! Eli pidetään nyt kuitenkin peukkuja, jos sieltä sattuis vaikka toinen tulemaan! Käyn nyt nukkumaan kun sain ajatuksilleni päätöksen! Hyvää aamun jatkoa!
 
Muusio harmaana
Olen niin ääliö, että olen valvonut koko yön "paiskien" hommia.. Käännän yhtä tekstiä (vaikken mikään kääntäjä olekaan), ja ihmettelen miksi jätän aina kaiken sinne viimeiseen päivään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:
huomenta.. taitaa olla meidän vauvan syntymäpäivä tänään.. meni 5:ltä lapsiveet. suppailee kippeesti mut epäsäännöllisesti 6-15min välein. Niin ja jo tän on aikaki syntyä 41+1 :heart:
Vautsi , ihanaa . Tsemppiä ja voimia synnytykseen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:
huomenta.. taitaa olla meidän vauvan syntymäpäivä tänään.. meni 5:ltä lapsiveet. suppailee kippeesti mut epäsäännöllisesti 6-15min välein. Niin ja jo tän on aikaki syntyä 41+1 :heart:
Vautsi , ihanaa . Tsemppiä ja voimia synnytykseen :)
kiitos.. itteäki alkaa jänskättään, ku on niin kauan oottanu tätä päivää! Tais eilinen lääkärin sisätutkimus vähän avittaa :D
Täs mietiskelen et josko isännän herättäs ja hommais lapsenlikan paikalle, ku tuota matkaa sairaalaan on kuitenkin 50km. En usko et täs mitään kiirettä on (eilen oli niukin naukin 2 sormelle auki ja kanavaa 3cm jälellä), mut sinänsä nyt olis hyvä mennä ku viel ei ole ihan hirmukippee et jaksaa matkustaa
 
Huomenta! Sukkaparille hirmusesti onnea ja menestystä! :hug: Kohta sulla on nyytti kätösissä. :heart:
Täällä kans yks joka on ollu hereillä 3 asti supistusten takia, mutta vesistä tai muista ei mitään hajuakaan. Nyt kun nousin kokonaan ylös ja keitin munia :p niin ne alkaa tietenkin loppumaan. Kyllä mäkin oisin voinu tänään haluta synnyttää... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:
Lumentuva: toivottavasti supparit ei laannu.. valitettavasti omiani en anna, mut jos jollain olis joutilaampia?
No en mä sun suppareitas enää halua ku sulla vedetkin jo meni. :) On tääkin nyt edes jotain edistystä kun tätä ennen ei oikein ole tuntunut mitään. Alkaa toivo hiipua ylle että tää syntyykin joskus. :D
 

Yhteistyössä