Aamupino :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:
Lumentuva: toivottavasti supparit ei laannu.. valitettavasti omiani en anna, mut jos jollain olis joutilaampia?
No en mä sun suppareitas enää halua ku sulla vedetkin jo meni. :) On tääkin nyt edes jotain edistystä kun tätä ennen ei oikein ole tuntunut mitään. Alkaa toivo hiipua ylle että tää syntyykin joskus. :D
elähän mittään.. näköjään ne änkyrätki syntyy aikanaan :D
Soittelin synnärille äsken, käskivat rauhassa ootella, koska supparit epäsäännöllisiä ja pitkät välit.. vaik kyl nuo kippeetä tekkee! Mut eipähän tarvi esikoista kesken unien mihinkään lähteä raahaamaan!
Mones viikko sul on menossa?
 
Ömm... nyt tänään on itseasiassa tasan 40. Täyty oikein tarkastaa kortista... :ashamed: Miten sä kykenet olemaan noin rauhallinen ? :D Mä oisin ihan hullu jo tossa vaiheessa ja ravaisin ympäri kämppää ihan vauhkona ettimäs vielä tavaroita synnärille... :LOL:
 
Huomenta! Ukko lähti töihin ja kun meidän aamurutiineihin kuuluu, että mä juon sen kans aamukahvit (mikä on varsin omituista, että minä järkyttävän aamu-unisena vaivaudun vapaaehtoisesti nousemaan ennen kuutta) niin nyt mä kuupailen täällä yksikseni hereillä.

Mitähän sitä tänään tekis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
hiirimatto en mä vielä synnytä, hyvässä lykyssä ainakaan kahteen viikkoon. :ashamed: Mutta jos oikein kovasti toivoo niin voihan se olla jo vaikka huomenna!
Millasella kurssilla sun on kökittävä ?
Mä lähettelen täältä sulle synnytyksen käynnistysaaltoja :D Joten varaudu pikaiseen lähtöön :D

Kiinteistön kirjaamisasioita lähden opettelemaan. Toivottavasti siellä on hyvä ilmanvaihto, ettei koko kurssi mene haukotteluksi. En ole tottunut istumaan tunteja paikoillaan. :whistle:
 
Tirsku, mäkin olen alkanut juomaan aamu kahvit miehen seurana, tai... mies istuu koneella yhden 15 min aamusta ja mä luen lehteä keittiössä, joten ei me nyt ihan seuraksi asti toisillemme. :LOL: Mutta herään tekemään miehelle aamupalan ja keittämään kahvit. Ennen mäkään en edes herännyt ku mies meni töihin, jos ite en menny samaa matkaa, mutta nyt siitä on tullu jo tapa. Tosin, heti kun vavva syntyy niin osat saa vaihtua, mulle voi keittää kahvit ja laittaa aamupalan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
hiirimatto en mä vielä synnytä, hyvässä lykyssä ainakaan kahteen viikkoon. :ashamed: Mutta jos oikein kovasti toivoo niin voihan se olla jo vaikka huomenna!
Millasella kurssilla sun on kökittävä ?
Mä lähettelen täältä sulle synnytyksen käynnistysaaltoja :D Joten varaudu pikaiseen lähtöön :D

Kiinteistön kirjaamisasioita lähden opettelemaan. Toivottavasti siellä on hyvä ilmanvaihto, ettei koko kurssi mene haukotteluksi. En ole tottunut istumaan tunteja paikoillaan. :whistle:
Äh, paikallaan könöttäminen on kamalinta. Kaikenlaiset koulut ja koulutukset ja kurssit on ihan kamalia. :snotty:
Voit sä lähetelläkin, mutta sellasia sitten että mies ehtii töistä mut hakemaan synnärille! :D Ei liian nopeita siis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Tirsku, mäkin olen alkanut juomaan aamu kahvit miehen seurana, tai... mies istuu koneella yhden 15 min aamusta ja mä luen lehteä keittiössä, joten ei me nyt ihan seuraksi asti toisillemme. :LOL: Mutta herään tekemään miehelle aamupalan ja keittämään kahvit. Ennen mäkään en edes herännyt ku mies meni töihin, jos ite en menny samaa matkaa, mutta nyt siitä on tullu jo tapa. Tosin, heti kun vavva syntyy niin osat saa vaihtua, mulle voi keittää kahvit ja laittaa aamupalan. :D
Hih, mä en exän kanssa ollessani edes ajatellu moista, se oli aina niin pirun pahalla päällä aamusin. Mutta tämä nykyinen rakkaus, sen kans käydään aamusavuilla samalla kun käytetään koirat pihalla ja sitten tillitetään toisiamme keittiön pyödän yli. Kai se nyt on mukava nousta, kun toinen väittää, että mä olen suloisimmillani aamusta (mitä ihmettä se vetää? :eek: ) silmät unisena ja tukka sotkussa :ashamed: ja töihin lähtiessään sanoo rakastavansa :heart:



Sukkaparille paljon voimia tulevaan koitokseen :hug:
 
Kuinka kauan sä tämän rakkauden kanssa olet ollut ? Niin että kauanko tuota kestää....:D Kyllä meilläkin mies sanoo aina töihin lähtiessään rakastavansa ja tietysti muulloinkin ja laittaa heti viestin kun on töissä. Mulla on kova huoli kotona että pääsikö se ehjänä... :ashamed:

Onhan se päivä paljon mukavampi alottaa hyvällä aamulla. Mä olen kyllä aika aamu äreää tyyppiä, tai olin ainakin ennen kun aloin heräilemään ennen kukon laulua. :D Paitsi että nyt mietin ihan että jos menis vielä kiskasemaan puolen tunnin torkut kun ei ole mitään tekemistä ja päivä käy kovin pitkäks yksin... :snotty:
 
No tuota, me ollaan seurusteltu kuukausi :ashamed: :snotty: Kah, kun mä olen vähän nopea liikkeissäni, niin muutin jo viikon seurustelun jälkeen kamoineni tänne :whistle: :D :saint: Päivällä kans rapsahtelee puhelimeen tekstareita tai sitten se käy pikasesti ruokkiksella naamakirjassa laittamassa yksäriä :heart:
 
Aiiiih. :heart: Nopeus on valttia. Mäkin erosin muutaman vuoden jälkeen exästäni kun löysin tämän miehen, nähtiin baarissa ja oltiin todella todella humalassa... mentiin mun luo jatkoille ja siitä asti se on tuossa roikkunut... :) Siitä onkin nyt sitten... ömm.. muutamia vuosia. :D Niin ja mekin tosiaan nähtiin tänään, muutettiin yhteen vajaa viikko näkemisestä ja mentiin kihloihin siitä viikon päästä. :whistle: Ollaan edelleen kihloissa, meillä on kiva talo ostettuna muutama vuos sitten, molemmilla vakkari työt, rakastetaan toisiamme hirmusesti ja nyt on tulossa esikoinen. Kaikki siis mallillaan. Joskus vaihtaminen vaan kannatta. :D
 
Todellakin mies vaihtaen paranee! Me nyt sentään ollaan tunnettu jo reilu vuosi ja tultu aina hyvin juttuun, mutta kuukausi sitten kolahti heti kunnolla kun ex heitti mun pihalle. No mikäs siinä, kattilat samaan kaappiin vaan ja hyvin saatiin 50 neliöön mahtumaan ukon koirat (uros ja narttu) sekä mun kolme urosta + 3 kissaa :D Kihloihin ei olla vielä kerjetty, jos nyt sitä ees vähän aikaa ooteltais (joo-o, niin varmaan :whistle: ) Jo viikon jälkeen totesin, että jos joku asia tuntuu näin hyvältä, niin se ei voi olla kovin väärin :heart:
 
Niin ja aina on mahdollisuus muuttaa ja lähteä pois jos kaikki meneekin ketuilleen.
Mä olen sitä mieltä että kaikki hyvä loppuu aikanaan, joten täytyy nauttia siitä kun sitä on. :)

Mutta nyt mä menen vetäsemään pienet nokka unet ennen neuvolaa. :) Hyvää huomenyötä vaan vielä puoleksi tunniksi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Ömm... nyt tänään on itseasiassa tasan 40. Täyty oikein tarkastaa kortista... :ashamed: Miten sä kykenet olemaan noin rauhallinen ? :D Mä oisin ihan hullu jo tossa vaiheessa ja ravaisin ympäri kämppää ihan vauhkona ettimäs vielä tavaroita synnärille... :LOL:
Ei tässä auta enään hötkyillä.. kamppeet ollu kasassa jo viimesen kuukauden. Käytiin eilen näytillä, vauvan vähäisten liikkeiden takia ni samalla laiton esikollekki kassin valmiiksi!
Kylhän se jännittää, mut pitää tuon isännänki takia pitää pää pystyssä!
Kiitos kaikille tsempeistä! Pitänee alkaa soittaan lapsenlikalle et alkaa valmistautuun.. synnäriltä sanovat et ei kiirettä, koska supparit edelleen epäsäännöllisiä, mut sanovat ettei saa jättää viimetippaan ku matkaa kuitenki 50km
 

Yhteistyössä