Hakutulokset

  1. M

    uusi ÄP Kelan sivuilla

    Käykäähän mammat katsomassa jälleen mitäänsanomattomia vauvojen vaatteita. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa :laugh:
  2. M

    Launeen perhepuisto Lahdessa

    Ajattelin viettää sunnuntaipäivän lasten kanssa Lahdessa, kun mies on siellä messuilla. Onko Launeen perhepuisto kiva paikka ja saako siellä tunnit kulumaan? Löytyykö jotain ravintolapalveluita vai pitäiskö ottaa evästä mukaan? Missäpäin Lahtea puisto sijaitsee, löytyykö helposti kun tullaan...
  3. M

    Tv-sarjoista

    Suosikkisarjoista oli joskus täällä keskustelua. Tietääkö kukaan millon Täydelliset Naiset ja Pako jatkuu taas?? Eikös Lost:kin lopu pian? Mun lempparisarjat siis... ;)
  4. M

    pieni, edullinen, turvallinen?

    aikomuksena ostaa uusi auto. pieni, edullinen ja turvallinen. kokemuksia ja vinkkejä otetaan vastaan! :)
  5. M

    Töihin?

    Elikkä siis, missä vaiheessa olette aloittaneet työt lapsen syntymän jälkeen?
  6. M

    Käyttekö terassilla lastenne kanssa?

    Järkyttyneenä katselin viime viikonloppuna shoppailureissulla kun äidit ihan suvereenisti vetää olutta ja pienet lapset pyörii lattialla tupakansavussa ja humalaisten ihmisten keskellä. Kuinka moni kannattaa tätä kasvatusta?
  7. M

    Perisylvian syndrooma

    Hei! Rekisteröidyin juuri tänne.. bongasin täällä erään äidin kertovan että hänen tyttärellään on perisylvian syndrooma... mutta en löytänyt kirjoituksiasi sen enempää. Jos näet tämän viestin, niin halutessasi vastaatko... meillä pojalla vahva epäily tuosta syndroomasta, syksyllä palataan...
  8. M

    Lapset eri päiväkoteihin(ko)

    Töihin lähtö lähestyy (1.8.). Meillä on kaksi lasta, joista toisella (n. 3 v) on ollut hoitopaikka päiväkodissa puoli vuotta. Nyt toinen lapsemme (1 v 1 kk) tarvitsisi myös hoitopaikan 1.8. alkaen ja näyttää/kuulostaa siltä, etteivät lapsemme pääse samaan päiväkotiin. Ovatko lapsenne eri...
  9. M

    TV 1 ma 20.3. klo 19:05

    Katsokaa ihmeessä maanantain Prisma-ohjelma "Elämää ennen syntymää". Se on kaksiosainen upea dokkari sikiön kehityksestä - upeaa filmiä! Ihan vaan vinkiksi, jos ei joku jo ehtinyt muistuttaa. On kyllä tainnut aiemminkin tulla telkusta.
  10. M

    TV 1 ma 20.3. klo 19:05

    Katsokaa ihmeessä maanantain Prisma-ohjelma "Elämää ennen syntymää". Se on kaksiosainen upea dokkari sikiön kehityksestä - upeaa filmiä! Ihan vaan vinkiksi, jos ei joku jo ehtinyt muistuttaa. On kyllä tainnut jo aiemminkin tulla telkkarista.
  11. M

    TV 1 ma 20.3. klo 19:05

    Katsokaa ihmeessä maanantain Prisma-ohjelma "Elämää ennen syntymää". Se on kaksiosainen upea dokkari sikiön kehityksestä - upeaa filmiä! Ihan vaan vinkiksi, jos ei joku jo ehtinyt muistuttaa. On kyllä tainnut jo aiemminkin tulla telkusta.
  12. M

    TV 1 ma 20.3. klo 19:05

    Katsokaa ihmeessä maanantain Prisma-ohjelma "Elämää ennen syntymää". Se on kaksiosainen upea dokkari sikiön kehityksestä - upeaa filmiä! Ihan vaan vinkiksi, jos ei joku jo ehtinyt muistuttaa. On kyllä tainnut jo aiemminkin tulla.
  13. M

    TV 1 ma 20.3. klo 19:05

    Katsokaa ihmeessä maanantain Prisma-ohjelma "Elämää ennen syntymää". Se on kaksiosainen upea dokkari sikiön kehityksestä - upeaa filmiä! Ihan vaan vinkiksi, jos ei joku jo ehtinyt muistuttaa.
  14. M

    onko tietoa?

    tyttäreni on nyt 2kk ja hän on täysimetyksellä. Minulle laitettiin jälkitarkastuksessa parisen viikkoa sitten kuparikierukka. Heti samana päivänä kierukan laiton jälkeen vauva sai outoja itkukohtuksia. nyt nämä ovat vain pidentyneet ja siksipä olen miettinyt, että voisiko tämä kierukka aiheuttaa...
  15. M

    äideistä...

    Leikkipuistossa tuntuu niin inhottavalta, kun en sovi kenenkään seuraksi. On niitä aktiiviäitejä ja trendiäitejä ja minä tunnen vaan olevani ihan muualta kuin muut. olen kateellinen teille reippaille äideille, jotka osaatte pyörittää arkea ja kateellinen teille jotka ehditte meikkaamaan ja...

Yhteistyössä