Hakutulokset

  1. Mollamaija82

    Suurikokoinen sikiö -> silti normaalikokoinen vauva? APUA!

    Hyvä naiset, auttakaa kiltit! :heart: Kävimme tänään 4D:ssä jossa syn. eril. lääkäri ultrasi vauvan kooksi 27+0 jopa 1355g. Mittasi päänympäryksen, reisiluun ja masun ympärysmitan. Huitelee yläkäyrillä reilusti. On koeputki-vauva, joten tarkka hedelmöityspäivä tiedossa. Poika ollut rv 16...
  2. Mollamaija82

    Kuinka paljon harjoitussupistuksia saa olla päivässä?!?!

    Siinähän se jo tulikin. Eli nyt viikkoja 23+0 ja koko päivän on tullut ilkeitä mutta kivuttomaksi kutsuttavia kovettumisia eli kai niitä harkkasuppareita? Pääsääntöisesti 10min välein ja pari kertaa päivän kuluessa saattaa 15 min aikana tulla muutaman minuutin välein, esim. 3min välein...
  3. Mollamaija82

    Unettomuus raskauden aikana

    ARGH!! Täällä on pakko olla muitakin joita unettomuus odotusaikana vaivaa. Nyt toinen valvottu yö takana ja olen aivan zombie. Tietääkö joku voiko unettomuus vaikuttaa vauvaan? Tokihan ajaa pidemmällä aikavälillä äidin uupumukseen mutta onko vauvalla hätää...? Muutama viikko sitten...
  4. Mollamaija82

    Luget&Zumet+vuoto/kt nega, veritesti positiivinen?

    Moi kertokaahan arvon siskot onko käynyt näin? Eli toisella kerralla vuoto tullut lääkityksen läpi jo pp9 ja toisella kerralla lääkkeet ovat estäneet vuodon? Onko jollain näyttänyt kotitesti vitivalkoista negaa pp6-13, mutta veritesti ollut silti positiivinen? Ja vielä blasto-siirrossa...
  5. Mollamaija82

    PAS+saunomiskielto?!?!

    Olen kaksi päivää selannut nettiä etsiskellen tietoa alkionsiirron yhteydessä annetusta 3:n päivän saunomiskiellosta. Meillä siis 1 IVF:n 2 PAS 6pv blastokystillä ja lääkäri TAYSissa suositteli vuodelepoa ja sitten juuri tuon saunomiskiellon. Olen miettiny, luuliko hän hairahduksissaan että...
  6. Mollamaija82

    PAS+Blastokysti

    Hei, onko blastokystillä paremmat mahdollisuudet onnistua? Meillä oli tänään pakastealkionsiirto (siirtopäivänä 16) ja pitkään viljelty 3-päivän alkio oli lääkärin ja biologin mukaan blastokysti, "täydellinen ja kaunis". -> arvaatte varmaan mitä toivoa elättelen, KYLLÄ, jospa olis paremmat...
  7. Mollamaija82

    Hoidoista + & alhainen hCG ->miten raskaus on edennyt?

    Iltaa, kuten yllä otsikossa tuli mainittua, nyt tarvitaan apua. Eli te jotka plussasitte hyvin alhaisella hCG-arvolla IVF/PAS hoidoissa, miten raskautenne on jatkunut? Etenkin kiinnostaa tietenkin se että arvonne olisi ollut epätoivoisen matalalla rv4-5 mutta raskaus näyttäisi etenevän...
  8. Mollamaija82

    IVF/PAS & alhainen hCG ->miten raskaus eteni?

    Iltaa, kuten yllä otsikossa tuli mainittua, nyt tarvitaan apua. Eli te jotka plussasitte hyvin alhaisella hCG-arvolla, miten raskautenne jatkui? Etenkin kiinnostaa tietenkin se että arvonne olisi ollut epätoivoisen matalalla rv4-5 mutta raskaus eteni loppuun saakka? Esimerkkinä yhdessä...
  9. Mollamaija82

    Mistä voimaa mennä ristiäisiin?

    Arvaan että täältä löydän tukea, juuri sellaista kuin tarvitsen. Meillä on suunnittelilla ylihuomiselle 1.IVF:n 1 PAS. Minusta tuntuu etten ole enää sama nainen kuin ennen hoidon aloittamista. Elämänhaluni (iloni elämään) olen kadottanut puuttuvan lapsen vuoksi. Yhdessä olemme olleet jo 10...
  10. Mollamaija82

    IVF hoito -> milloin plussa?

    Hei kaikki IVF-hoidosta plussanneet, olisin kovin kiitollinen jos tähän ketjuun voisitte laittaa plussatietoja, eli milloin plussasit, saitko aikaista haamua, tuliko plussa vasta myöhemmin (esimerkiksi piinapäivien 14 jälkeen), millä testillä...? Itse kärvistelen täällä piinaillen enkä...

Yhteistyössä