IVF/PAS & alhainen hCG ->miten raskaus eteni?

Iltaa,

kuten yllä otsikossa tuli mainittua, nyt tarvitaan apua. Eli te jotka plussasitte hyvin alhaisella hCG-arvolla, miten raskautenne jatkui? Etenkin kiinnostaa tietenkin se että arvonne olisi ollut epätoivoisen matalalla rv4-5 mutta raskaus eteni loppuun saakka?

Esimerkkinä yhdessä ketjussa oli erään onnistuneen kommentti että rv4+5 hCG oli vain 17 ja terve lapsi syntyi!! Ja toisella onnistuneella "ihmeiden tekijällä" hCG oli ekaa kertaa mitattaessa vain 7 ja niin vain lapsi syliin saatiin!

Apua siis, pää hajoo!! (pp13 hCG vain 13 ja nyt odottelen uusintakokeita!!)
 
Mulla oli PASin jälkeen pp12 hcg 24 ja kuitenkin raskaus sujui hyvin loppuun asti ja nyt kohta 6kk vanha poika =) Ilmeisesti omalla kohdalla oli alkio kiinnittynyt myöhemmin ja siksi tuo arvo oli alhainen. Toivottavasti sullakin on sama homma!
 
Mollamaija :hug: Saman epätietoisuuden tänä keväänä läpikäyneenä tiedän tuskasi. Valitettavasti on tarjolla vain vääränlainen lopputulos. Minulla mitattiin pp14 hCG 47, seuraavalla viikolla oli noussut hitaasti ja parin viikon päästä sitten lähti laskemaan itsekseen :'( Mitään lääkityksiä/kaavintoja ei tarvittu vaan "normaalit" kuukautiset alkoivat muistaakseni n.viikon sisällä matalan arvon mittauksesta.

Toivon kovasti että sinun tarinallasi olisi toisenlainen loppu :heart: Tsemppiä pitkiin päiviin!
 
Voi Mollis, v-mäinen tilanne! Ja minäkin kun ehdin jo silloin ennen jussia onnittelemaan...Mulla kävi myös loppujen lopuksi aika huonosti tuon alhaisen hcg kanssa eli raskaus kyllä eteni ja sikiö kehittyi ihan normaalisti muuten mutta rakenneultra paljasti sitten niin pahat ongelmat että raskaus jouduttiin keskeyttämään rv18. Jälkeenpäin en ole voinut olla ajattelematta että hitaasti nousseella hcg silloin alkuraskaudessa on pakko olla jokin yhteys tapahtuneeseen.

Pidä vaan kiinni noista hyvistä onnistmistarinoista koska niin kauan on toivoa kun mitään ikävää löydy!Tsemppiä :hug:
 

Yhteistyössä