Hakutulokset

  1. K

    bumGenius 3.0 VS 4.0 Onko kokemuksia??

    Onko kukaan kokeillut uusia bumGenius 4.0 vaippoja jolla olisi ollut käytössä ennestään 3.0? Kiinnostaisi onko uusi malli yhtä toimiva kuin vanha kun sitä kokoa on kasvatettu? Toimiiko uudet? Itse olen kokeillut 3.0 taskuvaippoja ja todennut ne erittäin hyviksi. Nyt vain mietityttää uskaltaisiko...
  2. K

    Mitkä voisivat olla 2kk vanhan vauvan mitat?

    Minkähän kokoista mekkoa sitä ostaisi nimeämisjuhliin silloin 2 kk vanhalle tytölle? Esikoinen on kyseessä joka syntyi mitoilla 52 cm ja 4170g. Nyt olisi vain hyvä aika hankkia mekko mutta kun ei tiedä yhtään kokoa??
  3. K

    Kampanjakoodia Vaippatalo.com

    Onko jollain tietoa jostain kampanjakoodista jolla saisi alennusta vaippatalo.com:sta?? Kestovaippayhdistyksen jäsenyydellä ei taida saada mitään :|
  4. K

    Millaiset imetysliivit ja mistä?

    Millaiset imetysliivit minun pitäisi hankkia kun normaalisti koko 85 D. Monetko tarvitsen heti alkuun? Pitäisi ostaa aluksi jotain halpoja ja myöhemmin kunnollisia kun tietää rintojen koon. Mistä olette liivinne ostaneet tai tilanneet?
  5. K

    Kokemuksia hyvistä ihonhoitotuotteista vauvalle

    Tarvitsisin neuvoa mitä kaikkia tuotteita minun tarvitsee hankkia kotiin odottamaan esikoista? Olisin kiinnostunut lähinnä apteekin ja luontaistuotteista, niitä kaupan aineita emme ajatellet käyttää. Onko jollain kokemusta Weledan tuotteista. Mitä kaikkea tarvitsen/ millä tuotteilla pärjää?
  6. K

    Miten miehesi hellii sinua?

    Miten miehesi huomioi sinua? Siis poislukien normaali läheisyys, halailut ja suutelu. Onko joillain jotain ihania tapoja/ ideoita helliä toisiaan?
  7. K

    Emmaljunga edge duot sport rungolla, hinta uusilla??

    Onko joku ostanut viimeaikoina Emmaljungan sport runkoisia edge duoja? Kiinnostaisi millä hintaa ne saisi pääkaupunkiseudun lastentarvikemyymälästä. Onko joku onnistunut tinkimään hyvin?
  8. K

    Uusia ystäviä Heinola-Mikkeli akselilta

    Olen 26 v ensiodottaja ja muuttamassa ensikuussa Kuorttiin Pertunmaalle ja etsisinkin uusia tuttavuuksia lähialueelta. Itse odottelen viikolla 27 ja olisikin mukava saada facebook- ja vaikka lenkki- ja kahvittelukavereita, entiset kun jäävät hieman kauemmas. Ota rohkeasti yhteyttä niin voidaan...
  9. K

    Britaxin baby safe kaukalo shr vai ilman??

    Mitäköhän tuo toiminto shr Britaxin baby safe plus kaukalossa tarkoittaa? Sen verran sain selville että toimii yhdellä kädellä irroittaessa rattaista mutta entä auton turvakaukalon telakasta??? Kannattaako siis panostaa tuohon jos ei ole hankkimassa saman merkkisiä rattaita? Käyttökokemuksia...
  10. K

    Kuulutteko liittoon äitiysvapaiden aikana?

    Pohdin tässä tulisiko erota liitosta ( ytk ) äitiysvapaiden ajaksi koska ytk:n pitää maksaa jäsenmaksua silloinkin. Muissa liitoissahan ei ole maksuvelvoitetta perhevapaiden ajalta?? Onko siis kannattavaa maksaa esim 5 vuotta jäsenmaksua kun on lasten kanssa kotona. Mihin liittoa voisi tarvita...

Yhteistyössä