Hakutulokset

  1. S

    6v. pojan pissa ongelmat

    poika on ollu päivä kuiva n. 2-3 vuotiaasta lähtien, nyt on alkanut pissaamaan lattialle.Pojalla on lapsuusiän autismi ja lievä kehitysvamma. Meillä on ollut muutoksia elämässämme ja onneksi ensi viikolla kotielämämme normalisoituu.Voisiko kyse olla jonkin sortin stressistä vai mistä voisi olla...
  2. S

    tampere

    Juttu,ulkoilu kaveri seuraa kaipailisin. Olen 26v. 2 pojan äiti.Pojat on 5v. (erityislapsi) ja toinen 5 vko:a.Mies päivät töissä ja esikoinen tarhassa.Aika yksinäiseltä tuntuu. Asumme hervannassa. Pistäkää mailia jos seura kiinnostaa =) sini80@hotmail.com
  3. S

    peli ohjeet hakusessa

    ostettiin kirppikseltä kanaset pelin. Mutta ohjeet puuttuvat. Mikä on pelin tarkoitus ja miten sitä kuuluu pelata.Kiitos vastanneille :flower: =)
  4. S

    perhetutkimus??

    saatiin kutsu Taysiin perhetutkimukseen adhd/autismi epäilyn vuoksi.Mitä pitää sisällään kyseinen tutkimus? Kiitos vastanneille :flower:
  5. S

    Ärsyttää tarhan käytös

    Poikani on erityisryhmässä.Ongelmana on mm. toisten lasten kanssa toimeen tuleminen. Olen ollut hyvillä mielin, kun tarhassa ovat sanoneet,että hyvin on päivä mennyt, eikä mm. tönimisiä ole ollut. Tänään sain kuulla, heidän systeemin."olemme oppineet tuntemaan XXXX"...Hän on koko päivän tädin...
  6. S

    SI-häiriö

    4,5 vuotias poikamme, hänellä on kokonaisviivettä 1 vuosi.Nyt hänellä epäillään olevan SI-häiriö (toimintaterapeutti epäilee). Miten ovat tutkimukset edenneet? Maaliskuussa meillä on toinen osastojakso. Toimintaterapeutti pyysi lukemaan kirjan "tahatonta tohellusta" .Jotkut asiat ovat ihan kuin...
  7. S

    Titi nallesta =)

    Poikani on ihastunut titinalleen mistähän voisin löytää netistä titi nalle laulujen sanoja? Kiitos vastanneille
  8. S

    keskenmenon jälkeen menkat?

    Mulla on nyt keskenmenosta 4 vko:a. vuoto kesti n. 2 vko:a. Koska pitäis menkat alkaa?Tai kai se riippuu mutta kuinka nopeasti teillä on alkanut? Nyt on hieman tuhrua tullu muttei mitään muuta. Miehen kans ollaan pari kertaa oltu, mutta epäilenpä silti että olisin raskaana..Tuotakin yritimme...
  9. S

    keskenmeno rv 7+4

    Perjantaina olin ultrassa jossa totesivat,että raskaus oli mennyt kesken rv. 7+4, rv piti olla 13. Olin eilen Tays:ssa ja lääkkeillä kohtu tyhjeni! Olen suhtautunut asiaan hyvin...ainakin perjantai-maanantai...tänään heti aamusta asti olen ollut todella masentunut ja itkuinen.Kaipaan niin...
  10. S

    1pv. tukholmassa

    Ajattelimme lähteä kesällä Helsinki-tukholma risteilylle..jossa päivä tukholmassa.Missä kannattaisi mennä käymään kohta 4 vuotiaan lapsen kanssa? Hän on vilkas eikä jaksa kauheasti keskittyä juttuihin...esim. se eläinpuisto ei käy kysymykseen...turha maksaa sisäänpääsyä (vai onko siellä muita...

Yhteistyössä