Hakutulokset

  1. L

    Onko vaikea myydä

    pipareita luokan hyväksi?Tokaluokkalainen toi kotiin pipari+ karkkirasia esitteen.Onko kokemuksia miten menee kaupaksi?Onko 70 rasiaa näin aloittelijalle paljon?
  2. L

    Tyttö teki sitten isänpäiväkortin

    "papalle".Kyseesä mummon mies joka ei ole edes biologinen pappa!Toinen pappa on kuollut ja toinen oikea pappa ei välitä pitää yhteyttä :headwall: kuin ei myöskään poikansa, tytön isä :kieh: .Tutuu niin nurinkuriselta koko tilanne ja lasten kannalta ikävältä,koska lapset eivät ansaitse sitä p.tä...
  3. L

    Miksi nälkälakkolaisen vetoomus on lukittu??

    Joku huostabisneksessä mukanaolevako veti herneet..vai?
  4. L

    Ketään Herbalife myyjää

    paikalla?Olis kysyttävää.
  5. L

    Älä koskaan keitä puuroa

    kun olet koneella,Keittiössä käryää! :ashamed:
  6. L

    Tyttäreni kaveri hoitaa usein

    siskoaan 3v.Tänää nämä kolme olivat pyörällä liikkeellä,3 vuotias ISTUI PYÖRÄNTARAKALLA ILMAN KYPÄRÄÄ :headwall: .Isosisko on 12v.Minusta ei ole oikein että tyytöjen isä ei välitä miten ja missä liikkuvat!Äiti kuulemma asuu toisella paikkakunnalla.
  7. L

    Kuinka saisin rikki kookospähkinän?

    Kävin K-kaupan hedelmäosastolla ja ostin yhden kookoksen 40cent :D .Ja muitakin hedelmiä.
  8. L

    Ahistaa,naapuri!!

    Yläkertaan muutti pariskunta.Nainen kävi sanomassa että tyttöni 14v huutaa miten he elävät,nyt nukkuvat,nyt on hiljaista jne!Tarkoituksella kuulemma just keittiössä tyttö huutaa että liesituulettimesta kuuluu heille :o !Sanoin että tuohan on ihan vainoharhaista!Tyttö kyllä paiskoo ovia ja...
  9. L

    Paska säkä

    3 oikein :headwall: :headwall:
  10. L

    Lauleskelin sitten unissani!

    Aikaisin aamulla olin laulanut tuutulaulua ja sanonut olkaa hiljaa ja laittanut kädet korville :o Miesystävä kerto jo oli nauranu maha kippurassa.Just kun oli saanu kännykän kuvausvalmiuteen,olin lopettanu. :headwall: Muistan kyllä nukuttaneeni serkun vauvaa unessa...Se oli kyl noloo kun...
  11. L

    Mtähän tästäkin seuraa

    Tytöt 8 ja 10v olivat huutaneet romanipojille parvekkeelta,mustalaiset ym.solvauksia.Pojat olivat uhkailleet että me joudumme kärsimään :o .Itse en ollut kotona.Tulevatko ne kostamaa,tedän kyllä niiden tavat.Kävin pyytämässä pojilta anteeksi,mut en tiedä riittääkö se.
  12. L

    En tiedä miten pitäisi suhtautua

    yks ex-ystävä menee naimisiin 5.7 ja pyys auttamaan tarjoilussa.En ole ollu missään tekemisissä mielipide erojen takia moneen vuoteen,talvella kerran sattumalta näin.Mennäkkö vai ei,siinä vasta pulma.Enkä jaksa uskoa sen liiton kestävän,mies tuuliviiri,tuleva vaimokin samanlainen!
  13. L

    Löysinpä sitten äsken kassillisen

    Danonen Danoninoja Valintatalon roskiksesta.Tän päivä päiväys ja ihan kylmiä olivat.Lapset oli onnessaan kun saivat magneetteja paaaljon!!Kyllä kannattaa dyykata!Laitoin suurimman osan pakkaseen.
  14. L

    Ongelmana O

    Erosin ex miehestäni reilu vuosi sitten.Syynä alkoholi ja huumeet.Takana 15 yhteistä vuotta.Olen seurustellut toisen kanssa kohta vuoden.Ongelmana on etten saa nykyisen kanssa orgasmia .En voi olla ajattelematta exää joka sai sen tehtyä myös sormin.Tiedän etten voi palata exän kanssa yhteen...
  15. L

    Huomenna Inssi!!

    Apuva!En millään haluais uusia sitä,sen on pakko mennä läpi,etukäteen jo hävettää jos ei mee.kirjalliset meni ekalla.En vaan aina muista kattoa kevyttä liikennettä,niin että se opettaja näkisi.Kyllä itse siis näen ettei ketään tule,en siis päälle aja,mut kun pitää päätä kääntää niin et inssi...
  16. L

    Tyhmänä kysyn

    miten voin laitta jollekin yksityisviestiä?
  17. L

    Lähtee paistamaan

    riisipiirakoita,puuro jo porisee! :p Suurin osa menee tytön koulun myyjäisiin,itekkään en voi syödä,kun olen laihiksella.Niihin tulee himo,siks ei voi sitä yhtäkään ottaa. :/
  18. L

    Mistä sais

    tietoo,paljon maksaa suonikohjuleikkaus ja rintojen kohotus?
  19. L

    Apuja lampaanpaistiin

    Ajatteliin laittaa paistin savipataan juurespedille,valkosipulia ja yrttejä.Kumpaa laitan sekaan ,punkkua vai valkkaria?Yks tv-kookki laitto valkkaria.
  20. L

    Ketään sairaanhoitajia paikalla

    tai muita jtka tietävät diabeeteksestä.Miesystävälläni on diabetes ja olen kokeillut hänen sokerimttarilla omia sokereitani koska minua haukottaa ja väsyttää vaikka olen nukkunutkin.Siis sokeri oli eilen ruuan jälkeen 7.6,tänäaamuna 4,9 päivällä ruuanjälkeen 6,4,kuuden jälkeen tunti ruokailusta...

Yhteistyössä