Hakutulokset

  1. H

    Oonkohan mä ilkeä kun epäilen...

    ...että yhellä mun tutulla on silikonit tisseissä? Tiedän että sillä ois sellasiin varaa, eikä varmaan oudoksuis sellasia ottaakaan. Sillä on vaan niin "täydelliset" tissit että ei oo tosikaan. Ja jos oiski niin että on ihan luomut niin voin rehellisesti sanoa olevani kateellinen! Ja ei, en...
  2. H

    Ou jee, ukko heltyi!

    Mä saan ostaa ne ökykalliit Phil&Tedsin rattaat mein mukuloille!! Kunhan siis eka myyn mein KAIKKI muut rattaat pois ja pikkasen muuta roinaa päälle, eli "tienaan" ne ratasrahat sillä tavoin. Mut pikkasen oon ilonen! :D :D :D
  3. H

    Minkä ikäiselle eka kännykkä?

    Tuli tuosta "eka saunalahteni"-mainoksesta mieleen, että minkäikäiselle olette hankkineet kännykän? Kun mainoksesta välittyi sellainen kuva, että ekaluokkalainen olisi kyseessä jolla pitäisi jo puhelin olla. Onko se nykymaailmassa jo niin?
  4. H

    Mä hajoon kohta!

    Tähän hemmetin asuntoon. Tai siis, rakastan tätä asuntoa missä asutaan, tarvis olla vaan yks huone enempi. Ja hakujonot joka paikkaan on pitkiä ku nälkävuosi, eikä ole ihan vielä varaa omaan kämppään. Siis ketale ja vitale mä tuun hulluks! :kieh: :headwall:
  5. H

    Saaks mä ees vähän anteeks, jos...

    ...laitan huuto.netiin silittämättömiä vaatteita myyntiin TOSI ÄLYTTÖMÄN halvalla? Kun en millään jaksais, mut en meinaa myöskään mitää ihmeempiä nuista pyytäkään.. :saint:
  6. H

    Jes, pitäskö olla huolissaan?

    Ihmettelin tässä aamulla kipua kaulalla ja rupesin normaaliin tapaan hieromaan kipukohtaa, niin huomasin että toinen imusolmuke on turvoksissa :( Pitäsköhän vaan kattella jonkin aikaa vai antaa olla?
  7. H

    Baari + Shortsit

    Rupesin tuossa miettimään, kun pitäs kaiketi mennä viikonloppuna baariin, niin pääseekö naishenkilö shortseissa (ja legginseissä ) baariin? Kun yleensä miehet ei pääse shortseissa, meinaan siis paikkana enempi yökerhoa kuin kulmakuppilaa.
  8. H

    Onko Fjongasta ollu ikinä kuvaa täällä?

    Mä vaan jotenkin pidän Fjongasta, vaikka hän taitaakin olla täällä palstalla kaikille joko ihastuttava tai vihastuttava. Mun mielestä vaikuttaa hyvältä ja rennolta tyypiltä. Mut jos jonkun palstalaisen pärstän haluisin nähä niin hänen. Siis ihan vaan mielenkiinnolla, millainen pakkaus pystyy...
  9. H

    Onko jonkun mielestä Will Ferrel hauska?

    Siis siinä kyllä taas yks sellanen "koomikko" että en kyllä ymmärrä millä tavalla se on muka hauska. Täys pälli mun mielestä!
  10. H

    Vauva ja kuume

    Lapsella on nyt kolmatta päivää kuumetta. Koko ajan 39 tai vähän yli, ylimmillään ollu 39,6. Panadolilla helpottaa hetkeksi, mutta sitten taas nousee samoihin lukemiin. Onkos toi ny ihan normaalia et on noin korkealla koko ajan? :ashamed: Niin ja lapsen ikä 9kk.
  11. H

    Vuosaarelaiset (tai miksei muutkin)

    Onko kukaan käynyt tän kesän puolella kallahden kärjen uimarannassa, siellä missä on matala vesi todella pitkälle? Onko siellä jo vesi lämmennyt sen verran että uskaltas lähtee 2,5v. ikäsen kanssa läträämään? Aurinkolahden rannassa ainakin oli liian kylmä vesi lapsen makuun, joten jäi pelkkään...
  12. H

    Hiusten pidennys?

    Tekeekö joku täällä itse hiusten pidennyksiä? Tänään taas juttelin kaverin kanssa kuinka hänkin on menossa ottamaan hiusten pidennykset kaverinsa tekemänä. Tuntuu että kaikki tuntee jonkun joka niitä tekee (halvemmalla kuin kampaajalla), ite en vaan tunne / tiedä ketään. Joten onko teitä...
  13. H

    Kuka tietäis?

    Näin eilen sellaisen mun mielestä lahnan muotoisen veitsen, osaako kukaan sanoa mikä sellainen veitsi/puukko oikein on?
  14. H

    Nyt ku repäsis ja ostais

    Kattelin puoliks huvikseen ja puoliks ihan tosissaan omakotitaloja. Löyty yks helmi jossa ois 6 huonetta ja paljon pihaa. Laitettavaa ois varmasti ja paljon, mutta sen hinta on melko edullinen joten mielellään sitä remontoiskin. Vitsi ku ois uskallusta lähteä pankkiin neuvottelemaan...
  15. H

    Tilinauhasta?!

    Mie oon ihan hoopo ku en ymmärrä. Mitä nää ny meinaa: vl.ansio 1195,68 vl. tunnit 129,0 lomaoik.pvt 30,0 Eks ny ainaki nii et mulle on kertyny 30 päivää kesälomaa?
  16. H

    Ei kakka!

    Hitto! Huusin yhden jutun tuolla huuto.netissä, tai oikeestaan osta heti jutulla mut enivei. Sit sain myyjän tiedot niin paljastu et se on mun kaverin hyvin tuore ex-aviomies. Jotenkin mun mielestä outo tilanne, vaikkakaan en rupea kauppoja sen tähden purkamaan. Ja aivan turhaa tietoa teille...
  17. H

    G: Tehokkain nestemäinen pyykinpesuaine?

    Tällästä gallua lauantain ratoksi. Tai on mulla oma lehmä ojassa, kun ei meinaa saada vaatteista kaikkia tahroja pois. Me ollaan käytetty Omo sensitiveä, kun en siedä voimakkaita tuoksuja, mutta eihän sillä meinaa lika irrota kunnolla. Mitä nestemäistä pesuainetta siis kannattaisi käyttää...
  18. H

    Saakohan enää mistään?

    Sellasta baby björnin vauvalusikkaa, vanhan mallinen? Meillä sellanen vihreänvärinen, tullut vissiin jonain tilauslahjana, mutta kyllä niitä myytinkiin kaupassa. Nyt kun kattelin niin on ihan eri mallisia nuo nykyset. Tietääkö kukaan mitä lusikkaa tarkotan? On ihan järettömän helppo sillä...
  19. H

    Hoikentava vaate??

    Mistähän mahtais löytyä, millaisia kaikkia onkaan tarjolla? Lähinnä siis ärsyttää meikäläistä tuo pullataikina tuossa navan ympärillä, mikä sitten pursottaa jok'ikisen paidan läpi. Jonkun topin jos vetäsee alle niin sekin jo jeesaa jotain, mut nyttemmin oon aatellu että sitä asiaa varten on...
  20. H

    Jalakakymysys

    Sellaasta vaan utelisin, jotta ossaasko kukaan sanoa mitä meikäläisen kantapäässä oikeen on? http://www.aijaa.com/v.php?i=2056260.jpg Nuo valkoset pisteet siis? Ne ei oo kohollaan, pikemminkin pikkasen kuopallaan, joten ei kai ne syyliäkään oo? Siinä kohtaa missä nuita on niin ei oo...

Yhteistyössä