Hoikentava vaate??

Mistähän mahtais löytyä, millaisia kaikkia onkaan tarjolla? Lähinnä siis ärsyttää meikäläistä tuo pullataikina tuossa navan ympärillä, mikä sitten pursottaa jok'ikisen paidan läpi. Jonkun topin jos vetäsee alle niin sekin jo jeesaa jotain, mut nyttemmin oon aatellu että sitä asiaa varten on varmaan ihan oma alusvaattensakin.

Kaikenlaista alushousua löytyi, mutta ne kyllä jää mun mielestä niin alas se vyötärö, että luulis jenkkakahvojen tursottavan entistä kamalammin :LOL:

Kän juu help mii arvon naiset?! :wave:
 
lihavahko
MUlla On sellaiset hoikentavat housut jotka tulee tuonne rintojen alle asti.. Hyvin toimivat ennen mutta nyt sen verran kasvanut taas toi röllykkä että aina kun istahdan niin rullaantuu alas se housunvyötärö..:(
 
tissipapu
Sis niitä litistysalusvaatteita tosiaan kannattaa kokeilla. Ei mitään alushousuja, vaan sellaista hakasin kiinnitettävää eräänlaista putkea keskivartalon ympärille. sellaista, joka ulottuu sekä riittävän ylös että alas, niin ne tursotukset ei saa tilaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta hoikentaa-
Hullukaan jaksa mustassa kulkea kesät talvet! No ei, jotkut tykkää pukeutua mustaan aina vaan, mut ite kaipaan raikkaampia värejä ja tykkäänkin enempi pitää vaikka keltaista puseroa.

Mutta siis, kattelen. Elloksen netin vilasin ja en tullu hullua hurkaammaks. Mutta ehkä mä vielä jostain bongaan sen mitä etin.

:flower:
 
Juha
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Sis niitä litistysalusvaatteita tosiaan kannattaa kokeilla. Ei mitään alushousuja, vaan sellaista hakasin kiinnitettävää eräänlaista putkea keskivartalon ympärille. sellaista, joka ulottuu sekä riittävän ylös että alas, niin ne tursotukset ei saa tilaa.
Mutta mistä niitä saa!!!!
 

Yhteistyössä