Hiusten pidennys?

Tekeekö joku täällä itse hiusten pidennyksiä? Tänään taas juttelin kaverin kanssa kuinka hänkin on menossa ottamaan hiusten pidennykset kaverinsa tekemänä. Tuntuu että kaikki tuntee jonkun joka niitä tekee (halvemmalla kuin kampaajalla), ite en vaan tunne / tiedä ketään.

Joten onko teitä paljon? :D
 
olenko ymmärtänyt väärin?
En tiedä asiasta mitään muuta, kuin että kukas ne ottaa pois...? Kampaaja ei suostu tekeen niille yhtään mitään käsittääkseni, jos ei ole kampaajalla laitettu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja olenko ymmärtänyt väärin?:
En tiedä asiasta mitään muuta, kuin että kukas ne ottaa pois...? Kampaaja ei suostu tekeen niille yhtään mitään käsittääkseni, jos ei ole kampaajalla laitettu?
Riippuu sun kampaajasta :whistle: Kyllä mun oma kampaaja ne ainakin ottais pois. Ja miksei sama tyyppi kuka ne laittaa niin vois ottaa ne poiskin? :xmas:
 
olenko ymmärtänyt väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Alkuperäinen kirjoittaja olenko ymmärtänyt väärin?:
En tiedä asiasta mitään muuta, kuin että kukas ne ottaa pois...? Kampaaja ei suostu tekeen niille yhtään mitään käsittääkseni, jos ei ole kampaajalla laitettu?
Riippuu sun kampaajasta :whistle: Kyllä mun oma kampaaja ne ainakin ottais pois. Ja miksei sama tyyppi kuka ne laittaa niin vois ottaa ne poiskin? :xmas:
Siis kuten sanoin, en tiedä asiasta mitään, mulla ei koskaan ole ollu pidennystä eikä tule. Olen vaan kampaajalla ollessani kuullut, kun kampaajaltani on kysytty että otatko pois pidennykset, hän kysyy onko ne tietyn "merkkiset", ja jos ei ole niin ei voi auttaa, kun heillä tehdään vaan tietyn merkkisiä ja näihin siis löytyy poistoaineet.
Mulle on ihan sama kuka teille tekee ja ottaa pois vai otatteko ite :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja olenko ymmärtänyt väärin?:
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Alkuperäinen kirjoittaja olenko ymmärtänyt väärin?:
En tiedä asiasta mitään muuta, kuin että kukas ne ottaa pois...? Kampaaja ei suostu tekeen niille yhtään mitään käsittääkseni, jos ei ole kampaajalla laitettu?
Riippuu sun kampaajasta :whistle: Kyllä mun oma kampaaja ne ainakin ottais pois. Ja miksei sama tyyppi kuka ne laittaa niin vois ottaa ne poiskin? :xmas:
Siis kuten sanoin, en tiedä asiasta mitään, mulla ei koskaan ole ollu pidennystä eikä tule. Olen vaan kampaajalla ollessani kuullut, kun kampaajaltani on kysytty että otatko pois pidennykset, hän kysyy onko ne tietyn "merkkiset", ja jos ei ole niin ei voi auttaa, kun heillä tehdään vaan tietyn merkkisiä ja näihin siis löytyy poistoaineet.
Mulle on ihan sama kuka teille tekee ja ottaa pois vai otatteko ite :D
Niin juu. Eikun mulla on frendi parturi-kampaamo yrittäjä niin tukusta se saa just niitä aineita ja tarvikkeita kun haluaa.
 

Yhteistyössä