Hakutulokset

  1. N

    Maitoallergia

    Voiko olla maitoallergiaa ilman ihottumaa? Pelkkä löysä uloste oireena.
  2. N

    Miten päivitän tietojani

    Pitääkö mun rekisteröityä muka uudelleen? Kun menen tuonne muokkaa tietojasi siihen tulee koko litanja kysymyksiä jotka oon jo ensimmäisellä kerralla kirjottanut kun rekkauduin. Oisin vaan pari asiaa lisänny sinne. Tyhmä minäkö kun en nyt hokaa?
  3. N

    Eikö teitä odottajat pelota..

    lukea tuota ketjua jossa on sikiöseuloissa todettu todella ikäviä sairauksia. Itseä ainakin alkoi pelottamaan ja ahdistamaan kun luin sitä. Tokihan se on hyvä että on vertaistukea en sitä tarkoita enkä muutenkaan pahalla ajattele ketjusta. Alkoi vaan pelottamaan että mitä jos minun lapsi ei...
  4. N

    siis mitä ihmettä tää on??

    Tää on nyt jotain ihan kummallista! Muutamia viikkoja sitten meidän pihalta löyty epämäärisiä oransseja palleroita. Niitä oli noin 10, kooltaan peukalonkynnen kokoisia ehkä muutama isompikin ja pari pienempää. Kun niitä painoi sisältä plumpsahti oranssia nestettä, koostumukseltaan samanlaista...
  5. N

    meidän perhe kasvaa tänään!!

    Tänään mennään hakemaan meille Porista shelttipentu! :heart: Odotan kovasti että isäntä ilmestyis töistä kotiin että päästäis lähtemään. Nimiongelma vain on.. ei millään keksi pennulle nimeä, poikakoira. Ehdotuksia otan mielelläni vastaan. Joku helppo nimi että lapsetkin sen osaa sanoa. :)
  6. N

    yli 30-vuotiaat vauvaa odottavat koivukylä-rekola alueelta

    Heippa! Onko täällä koivukylä-rekola alueella yhtään yli 30-vuotiasta vauvaa odottavaa seuraksi toiselle ensimmäistä lastaan odottavalle?Olen 38-vuotias.Voit asua myöskin tikkurilassa.Asun itse rekolassa ja olisi todella mukava saada seuraa toisesta vauvaa odottavasta ja myöskin jo lapsen...
  7. N

    2- vuotiaat lapset

    Mitä kuuluu vuonna 2004 syntyneille lapsille? Meillä tyttö täytti 2-v tammikuussa. On iloinen pikku rinsessa. Minä ite-kausi meneillään. Missään ei saa auttaa. On myös kova laulamaan. Kaupassakin kun käydään ihhahhaa-laulut raikuu kaupassa täysillä. Ihanan kuuloista kun kaikki kirjaimet ei tule...
  8. N

    Minkä kokoisia 6-vuotiaita?

    Meillä poika täytti juuri 6-vuotta ja neuvola on ens viikolla. Mielenkiinnosta kyselen minkä kokoisia muut 6-vuotiaat on.
  9. N

    pääsiäismunista

    Tietääkö kukaan onko laktoosittomia suklaamunia? jos on niin mitkä? oon yrittänyt katella nyt kun niitä on joka paikassa mutta kaikissa on maitojauhetta.
  10. N

    Meilikavereita kaipaillaan

    Hei kaikille! Kaipailen meilikavereita ajatusten vaihtoon ympäri Suomea. Olen töissä käyvä melkein 2 vanhan tytön äippä Treen lähettyviltä. Kirjoittele osoitteeseen nannu@netti.fi :wave:

Yhteistyössä