yli 30-vuotiaat vauvaa odottavat koivukylä-rekola alueelta


Heippa!

Onko täällä koivukylä-rekola alueella yhtään yli 30-vuotiasta vauvaa odottavaa seuraksi toiselle ensimmäistä lastaan odottavalle?Olen 38-vuotias.Voit asua myöskin tikkurilassa.Asun itse rekolassa ja olisi todella mukava saada seuraa toisesta vauvaa odottavasta ja myöskin jo lapsen saaneesta.Laittakaa meiliosoitteenne,niin otan yhteyttä.
 

Heippa!

Onko täällä koivukylä-rekola alueella vauvaa odottavia yli 30-vuotiaita jos,on niin laittakaa yhteystietonne,niin otan yhteyttä?
Myös tikkurilassa asuvat vauvaa odottavat ottakaa yhteyttä.
 

Metsänhenki:

Laittaisitko meiliosoitteesi,niin laitan sinulle meiliä tulemaan?

Myöskin muut jotka asutte koivukylä-rekola alueella ja olette yli 30-vuotiaita ja odotatte vauvaa,niin ottakaa yhteyttä.
 
tiedoksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 10:50 metsänhenki kirjoitti:
ei oo mitää kuulunut? :\|
Olet tekemisissä tapaillaan palstan kummajaisen kanssa, joka asuu ainakin Kannelmäessä, Rekolassa, Riihimäellä. Luultavasti myös jossain muualla ja odottaa aina vaan ensimmäistä lastaan, jo varmaan vuosia.
Kysy voitko mennä hänen kotonaan käymään??
 

Nimimerkki:Tiedoksi

Ikävä kyllä asun rekolassa enkä missään kannelmäessä,en ole muita ilmoituksia tänne laitellut!
Ja koska lähentelen itse 40-vuotta,niin en halua mitään teiniäitejä seuraksi vaan omaa ikääni olevaa seuraa mistä syystä ikäraja yli 30-vuotiaille.
Toivon,että menet muualle sekoilemaan!
 

Yhteistyössä