Hakutulokset

  1. R

    tutista luopuminen, onko muilla yhtä sydäntä särkevää...

    näin siis meillä: poika kohta 1v11kk ja on jo pitkään aina herättyään yöunilta tai päikkäreiltä heittänyt tutin lintu-vauvalle ja olimme su-ti mökillä jossa oli linnunpesä ja siellä kolme lintu-vauvaa joille sitten jätimme tutin ja eilen oli siis eka ilta/yö ilman tuttia;ekan puol tuntia huusi...
  2. R

    onko meidän pojalla pieni jalka? minkä kokoisia muilla??

    Meillä siis poika 1v7kk ja tällä hetkellä talvikengät kokoa 21, joihin mahtuu myös hyvin villasukka. Ostin kevääksi/kesäksi jo yhdet kengät kokoa 22 ja ne pyörii suunnilleen jalassa, ehkä ovat sopivat pohjallisen kanssa :/ Onko muita pieni jalkaisia taaperoita???? =)
  3. R

    reimatec-haalari kevääksi....

    ...onko hyvä???? onko vuorellinen vai vuoreton??? (vai onko niitä kumpaakin :ashamed: ) paljonko maksaa??? + muita kokemuksia kyseisestä puvusta!! tää puku ois tulossa pojalle jolla ikää 1v7kk kiitti kaikille vaivaantuneille :flower:
  4. R

    millon siirrytte välikausihaalariin??

    on aina yksilöllistä, mutta haluaisin kuulla millon TE olette siirtynyt tuohon "kevätpukuun" tai millon TE aiotte siirtyä tuohon??? Meillä poika 1v7kk ja vielä pidetään toppapukua, en ole kyllä vielä edes ostanut tuota välikausihaalaria :ashamed: en oikein tiedä millanen pitäs olla ja...
  5. R

    nimi ehdotuksia, jos isoveljen nimi on...

    ...JOONA!!!! Niin, nimiehdotuksia mikä sopisi Joonan veljelle tai siskolle nimeksi??? :flower: :flower: :flower: :flower:
  6. R

    siirto omaan huoneeseen ONNISTUI!!!!!

    Niin, poika 1v6kk on nyt sitten muuton myötä nukkunut viikon omassa huoneessa, ihan ekasta yöstä lähtien ja kaikki on sujunut hienosti, jopa minä olen nyt muutaman yön nukkunut ihan rauhallisin mielin eli siirto oli mulle kovempi paikka kun pojalle :whistle: Parina ekana aamuan itki kun heräsi...
  7. R

    siirto omaan huoneeseen, kuinka onnistuu???

    meillä siis muutto edessä kuun vaihteessa, tulevan kakkosen vuoksi ja pojalle 1v5kk on siellä uudessa kotona siis oma huone odottamassa ja nyt mua mietityttää miten tuo omaan huoneeseen siirto onnistuu, tällä hetkellä nukkuu pinniksessä meidän makkarissa. keväällä pitäs ruveta vielä opettelemaan...
  8. R

    kummat patemmat:kuomat vai coretexit?

    siinähän se olikin eli kummat ois paremmat talvikengät?? Pojalle oisin ostamassa ja ikää pojulla 1v1kk
  9. R

    yksi- vai kaksiosainen toppapuku 1-vuotiaalle

    kertokaahan kokemuksia kummastakin, kumpi ois parempi ja minkä merkkinen ois hyvä???? kiitos :flower:
  10. R

    mitä kaikkea 1-vuotiaalle mukaan hoitoon?

    niin, mitä vaatetta pitäs laittaa 1wee pojalle hoitoon mukaan? poju alottaa torstaina hoidon ja mulla ei oo aavistustakaan mitä kaikkea sitä pitää olla mukana, kiitti taas avuliaille immeisille :D :flower:
  11. R

    me liitymme tänne joukkoon tummaan

    niin meidän pojasta tuli sitten taapero ja näin ollen liitymme tänne teidän joukkoonne, joten hei vaan kaikille :wave: :wave:
  12. R

    minkälaisia kenkiä teidän 1-vuotiailla on syksyksi ja

    talveksi, meillä poju kohta vuoden ja pitäs ruveta noita kenkiä taas miettimään, eli kokeneemmat äipät helppiä tänne, mitkä olis hyvät syksyksi ja talveksi???? Poika ei vielä kävele kuin tuettuna, mutta varmaan oppii tässä syksyn/talven mittaan Kiitti apunsa tarjonneille :D
  13. R

    1-vuotis kuvaus

    kertokaahan kokeneemmat äipäit paljonko 1-vuotis kuvaus tulee n. maksamaan ja minkälaisia/kokoisia kuvia siihen tulee, tietysti on paikkakunta ja kuvaamo kohtaista, mutta että sais ees jotain osviittaa, kun tuon pojan 1-vuotis päivä lähestyy.....
  14. R

    millä alotan tavan maitotuotteet???

    tulin tänne teidän "isojen" puolelta kyselemään vinkkejä, että millä alottasin tavalliset maitotuotteet ja miten???? ens kertalainen kun oon..... kiitos kokeneemmille :wave:
  15. R

    9-kuiselle ruokaohjeita

    laittaakaapa hyviä ohjeita tulemaan, aattelin ruveta tekemään 9-kuiselle pojalleni itse ruuat, mutta ens kertalainen ku olen ni oon vähän peukku keskellä kämmentä tässä asiassa :ashamed:
  16. R

    kysely...

    paljonkos teillä lapsoset ovat kasvaneet 6kk:sta 1 vuoteen (sillä välillä) aattelin vaan että tietäs vähän minkä kokoisen ulkopuvun pojalle ostas että mahtus myös syksyllä ;) Meillä poika nyt 7kk ja oli 6kk neuvolassa 69.5cm ja 7200g Osaiskos joku neuvoa onnetonta :ashamed:

Yhteistyössä