Niin, poika 1v6kk on nyt sitten muuton myötä nukkunut viikon omassa huoneessa, ihan ekasta yöstä lähtien ja kaikki on sujunut hienosti, jopa minä olen nyt muutaman yön nukkunut ihan rauhallisin mielin eli siirto oli mulle kovempi paikka kun pojalle
Parina ekana aamuan itki kun heräsi "vieraasta" paikasta mut nyt kun herää aamulla, jatkaa leikkiä uninallen ja -rätin kanssa sängyssä =)
vielä olisi tutista vieroitus ja isojen lasten sänkyyn opettamisen vuoro, onko kellään vinkkiä kumpi kannattaa tehdä ensin? vai onko väliä?
Parina ekana aamuan itki kun heräsi "vieraasta" paikasta mut nyt kun herää aamulla, jatkaa leikkiä uninallen ja -rätin kanssa sängyssä =)
vielä olisi tutista vieroitus ja isojen lasten sänkyyn opettamisen vuoro, onko kellään vinkkiä kumpi kannattaa tehdä ensin? vai onko väliä?