siirto omaan huoneeseen ONNISTUI!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reea-ruu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

reea-ruu

Jäsen
06.04.2005
97
0
6
Niin, poika 1v6kk on nyt sitten muuton myötä nukkunut viikon omassa huoneessa, ihan ekasta yöstä lähtien ja kaikki on sujunut hienosti, jopa minä olen nyt muutaman yön nukkunut ihan rauhallisin mielin eli siirto oli mulle kovempi paikka kun pojalle :whistle:
Parina ekana aamuan itki kun heräsi "vieraasta" paikasta mut nyt kun herää aamulla, jatkaa leikkiä uninallen ja -rätin kanssa sängyssä =)

vielä olisi tutista vieroitus ja isojen lasten sänkyyn opettamisen vuoro, onko kellään vinkkiä kumpi kannattaa tehdä ensin? vai onko väliä?
 
meillä on muutto edessä parin viikon päästä ja olis tarkoitus laittaa poika 1v3kk omaan huoneeseen siellä uudessa kodissa.. ajattelin että ei voi ihan ensimmäisiä öitä laittaa heti omaan huoneeseen kun on kuitenkin uus paikka, mutta mies sanoo että ihan hyvin voi.. ja jos ei heti laiteta siirto varmaan taitaa jäädä..taitaa olla mulle kaikista vaikenta...kiva lukea täällä muiden juttuja tästä aiheesta.ja että on hyvin onnistunut =) onnistuu se sitten varmaan meilläkin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 11:55 Hepsu kirjoitti:
meillä on muutto edessä parin viikon päästä ja olis tarkoitus laittaa poika 1v3kk omaan huoneeseen siellä uudessa kodissa.. ajattelin että ei voi ihan ensimmäisiä öitä laittaa heti omaan huoneeseen kun on kuitenkin uus paikka, mutta mies sanoo että ihan hyvin voi.. ja jos ei heti laiteta siirto varmaan taitaa jäädä..taitaa olla mulle kaikista vaikenta...kiva lukea täällä muiden juttuja tästä aiheesta.ja että on hyvin onnistunut =) onnistuu se sitten varmaan meilläkin =)

meillä oli ensin tarkotus laittaa poika nukkumaan meidän huoneeseen ekoiksi öiksi, mutta sitten tuli pojan nukkumaan menon aika ja meijän makkariin ei voinut vielä laittaa toista nukkumaan, joten aateltiin että nukahtakoon omaan huoneeseen (oli ainut valmis huone) ja siirretään sitten meidän huoneeseen kun käydään itse maate, mutta poika nukahti kiltisti sinne omaan huoneeseen ja aattelin sit että kokeillaan, saanhan sitten yöllä haettua toisen toisen meidän luo, mutta kas kummaa aamu tuli ja poju nukku edelleen sikeästi omassa huoneessa ja siitä asti sitten nukkunut siellä =)

ja tosiaan , oli äitille todellakin kovempi paikka kun tuolle viikarille :whistle:
 
Meidän tyttö on nukkunut omassa huoneessa n 8,5 kk iästä alkaen. Hyvin on sujunut alusta asti, vaikka kaikki meitä pelottelikin asian suhteen. Ajattelin ensin mennä itse ekoiksi öiksi lapsen huoneeseen lattialle nukkumaan, jos tulee yöllä hätä ja itku, mutta en sitten mennytkään. Meillä yöt rauhoittui huomattavasti, kun sekä vauva että äiti kärsi toistensa pyörimisestä sängyissään. Tyttö heräsi, kun me menimme nukkumaan, vaikka kuinka hiljaa olisimme menneet ja minä taas heräilin yöllä, kun neiti pyöri unissaan. Nyt nukutaan kaikki paremmin.
 

Yhteistyössä