Hakutulokset

1. M

Oon vankina kotona!

Puolivuotian ansiosta!Haluaisin mennä 2-ja 5-vuotiaiden seuraksi tuonne pihalle,mutta puolivuotias nostaa hirveän mekkalan vaunuihin laitosta,ettei sen kans enää voi ulkoilla! \|O Ennen nukahti vaunuihin aina heti,mutta nyt eri homma..Eikä auta vaikka syöttäsiin ennen sitä tai vaihataisin...
  2. M

Kuinka pian raskaaksi clomeilla

kaksi kertaa raskautunut neljännestä kierrosta clomi-terolut yhdistelmällä. Alkoivat toimia heti kun ajoitin terolutit vasta oviksen jälkeiselle ajalle,
  3. M

tissin nuoleminen ?

voisko olla sammasta kielessä että sen takia lipoo sitä eikä olekaan nuolemista? omalla oli vähäsen ja luulin vain maidoksi kielen päällä, kaverin samanik. tytöllä sama homma ja äityi huomaamatta niin pahaksi että vauva alkoi koko ajan työntää kieltään ylös neuvola antoi sille kuurin...
  4. M

Tiedätkö jotain näistä rattaista!?

Noita x-adventuren rattaita valmistetaan edelleen ja niitä saa tilattua esim. hollanista (on hollantilainen merkki) täältä niitä ainakin saa www.babyjungle.nl
  5. M

Kadotettu!

\ Niin olikin muuten! Siksi en minäkään alkanut sarjaa katsomaan =) Ja täälläkin oli juttua silloin kun sarja alkoi, että loppuu kesken ja typerästi.
  6. M

Kadotettu!

Eikös tuo ollut joku floppi-sarja amerikassa joka jätettiin kesken...siis tuotanto lopetettiin huonojen katsojalukujen takia...vain menikö loput jaksot nettiin tai jotain sellaista!?
  7. M

Ku ei niin ei...

Tulipa hiljaista
  8. M

Ku ei niin ei...

Täällä ei miehet saa sympatiaa. Kaikilla on paljon lapsia ja pinna tiukassa, ja oma mies vonkaamassa. Ei kukaan voi tajuta, että naisessakin vois olla vikaa. On vaan ne lapset ja kotityöt.... Sä voisit olla vaikka mun veli, se tekee kaikki kotityöt ja ulkoilee lapsen kanssa, omien töidensä...
  9. M

Ku ei niin ei...

\ En ole sinun mies. Tällä palstallahan mietitään vaikka mitä. Voishan sitä "puida naksuttaa" asioita jos vaimo olisi messissä innokkaammin. Näitä kun on lukenut niin olen tullut siihen tulokseen että putteessa ilmeisesti elettävä, kai siihen tottuu :(
  10. M

Ku ei niin ei...

\ Päivä muksujen kanssa onaika rankkaa..Olet syli pyllynpyyhkijä nenäliina essu...kaikkea muuta kuin seksikäs nainen siis..Jos kotona pyörii tukka sekaisin ja vaatteet lasten mönjässä niin olo ei ole kovin seksikäs ja sitä seksiä ei oikein tee miei.. Toiseksi kun lapset menee nukkuman ja tekisi...
  11. M

Ku ei niin ei...

\ No minä kyllä olen lasten kanssa, käyn ulkona, laitan iltapalaa jne. Mutta toista kiinnostaa enemmän roikkua netissä. En tiedä kannattaako tässä enää mitään yrittää kun ei näytä auttavan.
  12. M

Ku ei niin ei...

\ No just se...
  13. M

Ku ei niin ei...

Niin monesti joutunut pettymään...
  14. M

Ku ei niin ei...

Ku ei vaimoa kiinnosta nii ei voi mitään... En enää edes yritä :(
  15. M

Aknearvet peittävä meikkivoide?

Blasco tai Ben Nye.Niiltä löytyy loistavat meikkipohjat! :)
  16. M

meikkivoide hilseilee irti naamasta, missä vika?

Iho voi silti olla pintakuiva,joten suosittelisin kuorintaa ellet ole vähään aikaan tehnyt.Toinen juttu on,että meikkivoide voi olla liian mattapintainen sun ihotyypille. :)
  17. M

kesä tulossa ja suonikohjuta

Voi, minulla on kolme lasta, olen kärsinyt suonikohjuista jo jostain 15 v.iästä. 'ja olen pitkälti yli 30v nyt...Olin hyvin hoikka, mutta kohjut on peritty... Toki ikä, paino ja raskaudet on saaneet ne lisääntymään ja pahenemaan, mutta toisaalta en vaan välitä! Ne on osa minua, joskin rumia ja...
  18. M

utelen et moniko..

meinaa tänään kattoa sen kotimaisen sarjan samaa sukua eri maata?minä ainaski :wave:
  19. M

2-v ja vaikeudet

Lujatahtoinen vesseli löytyy täältäkin, uhmailu alkoi jo 1v 6kk jälkeen vähitellen lisääntyen. Rajojen laittaminen ja niistä kiinni pitäminen ajoittain todella vaikeaa.
  20. M

Seinäjokisia?

Heippa! Onko Seinäjoella ketää yksityistä lääkäriä, jolle olisi mahdollisuus päästä niskapoimu-ultraan?

Yhteistyössä