Ku ei niin ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on ihan oikeasti meikäläisen oma tämä ukko! Tietää että notkun täällä nyt kun lapset nukkuu, ja ajatteli piikittää tätä kautta :kieh:

Ihmettelen vain miksi et itse ole työn touhussa!

Juttele asiasta vaimosi kanssa. Kyllä kai tuollaiset jutut on yleensä ohimeneviä... Välillä on hiljaista sillä saralla ja joskus taas ei niin ollenkaan hiljaista. Naisilla(kin) vaikuttavat hormonit myös aika lailla tuohon halukkuus asiaan. Ja mites, ovatko lapset kuinka pieniä? Imettääkö hän tai onko synnytyksestä kuinka kauan aikaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 12:11 minä vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 12:07 sähläri kirjoitti:
tää on varmaan mun mies :headwall:
kyllä sullakin on jännä paikka miettiä asioita,eikös ne kandee vaimon kanssa puida??????

En ole sinun mies. Tällä palstallahan mietitään vaikka mitä.
Voishan sitä "puida naksuttaa" asioita jos vaimo olisi messissä innokkaammin.
Näitä kun on lukenut niin olen tullut siihen tulokseen että putteessa ilmeisesti elettävä, kai siihen tottuu :(
Täällä ei miehet saa sympatiaa. Kaikilla on paljon lapsia ja pinna tiukassa, ja oma mies vonkaamassa. Ei kukaan voi tajuta, että naisessakin vois olla vikaa. On vaan ne lapset ja kotityöt....
Sä voisit olla vaikka mun veli, se tekee kaikki kotityöt ja ulkoilee lapsen kanssa, omien töidensä lisäksi. Laiska vaimo roikkuu vain netissä kaiket päivät, parivuotias lapsi saa maitopullon syödäkseen siihen saakka, kunnes isi tulee kotiin ja laittaa ruokaa ja äiti jatkaa netissä istumista...

[/quote]
Täällä ei miehet saa sympatiaa. Kaikilla on paljon lapsia ja pinna tiukassa, ja oma mies vonkaamassa. Ei kukaan voi tajuta, että naisessakin vois olla vikaa. On vaan ne lapset ja kotityöt....
Sä voisit olla vaikka mun veli, se tekee kaikki kotityöt ja ulkoilee lapsen kanssa, omien töidensä lisäksi. Laiska vaimo roikkuu vain netissä kaiket päivät, parivuotias lapsi saa maitopullon syödäkseen siihen saakka, kunnes isi tulee kotiin ja laittaa ruokaa ja äiti jatkaa netissä istumista...
[/quote]

Sitä minäkin olen ajatellut että vika ei voi aina olla vaan miehessä. Täällä monet ajattelevat niin itsekkäästi ja syyttää vaan miehiä, vaikka monella naisella olisi aihetta katsoa peiliin!
Monet ovat sanoneet että pitäisi olla lasten kanssa ja että vaimo pääsisi kaupungille jne.
Entä sitten jos näin onkin, että mies tekee ja osallistuu ja vaimo ei ole väsynyt yms. Mutta se ei vaikuta mihinkään, selittäkääpä se... mitä vikaa miehessä sitten on? Voisiko naisessakin olla jotain?? Vai onko se tällä palstalla mahdoton ajatus?

Niin... En tiedä miten sitä voi toisaalta ajatella vikana... OLi se asia sitten kummin päin vaan. Mutta ainahan siihen joku syy on. Eikä se syy välttämättä ole millään tavalla ole miehessä. Kuten jo aikaisemmin tuossa kirjoittelin, ehkä kyse on tosiaan vaan hormonaalisista asioista... Joskus pilleritkin saattavat aiheuttaa haluttomuutta tms. Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että asiasta pitäisi pystyä juttelemaan, jos se kerran jompaa kumpaa tai molempia vaivaa. Sekin voi jo auttaa!

ei kai siin' kummassakaan vikaa ole.joskus on kiuvia kausia. siihen ei auta ainakaan jos mies ruinaa vieressä kun muutenkin ahdistaa kun ei haluta.

muista vaan osoittaa hallyyttä il,man että menisitte seksiin asti,muuten nainen rupeaa vieroksumaan myös läheisyyttä kun tuntuu että sä yrität ahdistaa.
ja taas ilman läheisyyttä on hankala syttyä
voimia,koita kestää

Jos parisuhde ei pelaa niin vika löytyy yleensä molemmilta. Eli onko teidän suhde muuuten ok.ja kuvivia kausiakin on varmast joka suhteessa.Seksiin taas vaikuttaa monta juttua. On myös naisia jotka myöntävät ettei ole ikinä kiinostunut seksistä ..en tiedä onko sitten kyseessä väärä mies ;) tai miehellä väärät toimintatavat....

Uusimmat

Yhteistyössä