Ku ei niin ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa mieltä ku Aaban. Halitusta ja pusitusta ilman että aina tarvii sekstailla. Ihan läheisyyttäkin voi harrastaa. Itse ainakin raskauden alussa olisin tahtonu vain haleja, en seksiä. En tosin tiedä ollaanko siellä raskaana mutta muutkin hormooni vahtelut vaikuttaa naiseen!

Mulla kyllä on halut silloin ihan nollassa jos mies ei osoita muuten mitään hellyyttä ja se ainoa hellyys on just silloin kun mies haluaa seksiä.Kyllä mä kaipaan silloin tällöin halauksen tai pari ja ei ne pienet suukotkaan pahitteeksi ole.Ja joskus on ihan kiva kääpertyä miehen kainaloon illalla ilman että se olisi heti sen merkki että kohta on jouset sängystä kovilla (sen 10 minuuttia).

Vanhat konstit, eli osallistu kotitöihin, järjestä lapsenvahti, hellittelyä myös ilman seksiä.
On tosi rasittavaa jos arvaa, että aina kun toinen koskee, niin se tahtoo seksiä. Eikä mitään pikapanoja, naisen lämmitys kestää puolesta tunnista päivään!

Onko pieniä lapsia? Mulla menee järjestys niin, että lapset ensin, siten minä ja sitten me. Mun on pakko saada omaa aikaa, vaikka vain yöllä palstalla. Ilman yksin oloa pää hajoo.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 11:20 juuei kirjoitti:
Vanhat konstit, eli osallistu kotitöihin, järjestä lapsenvahti, hellittelyä myös ilman seksiä.
On tosi rasittavaa jos arvaa, että aina kun toinen koskee, niin se tahtoo seksiä. Eikä mitään pikapanoja, naisen lämmitys kestää puolesta tunnista päivään!

Onko pieniä lapsia? Mulla menee järjestys niin, että lapset ensin, siten minä ja sitten me. Mun on pakko saada omaa aikaa, vaikka vain yöllä palstalla. Ilman yksin oloa pää hajoo.

Toisaalta, vaikka ihaninta on tuo kun on lämmitelty tarpeeks, niin kivasti piristää pika.pa.no yllättäen, kesken päivän...Jos paikka on muu kuin se makkari ja sänky; esim kodinhoitohuone tai sauna tms

Onhan se ihanaa hirmu hulina päivän jälkeen laittaa lapset nukkumaan ja lukea iltasadut ym. Sitten kun raivailet vielä iltapala sotkut ja joka paikkaan alkaa koskemaan jo sietämättömästi, niin rakas aviomies kyttää selän takana et no joko mennään..... Oootko valmis jo.....
Tämä nyt on vain minun kokemus miehestä, mut jos teilläkin menee noin, niin enpä ihmettele jos et kiinnosta.-
Paljon mukavampi olisi jos mies auttaisi ilta touhuissa ja yhdessä sitten hyvillä mielin olisi lapset unilla ja istuttaisi vaikka hetki telkkaria kattomassa. Lähekkäin ja halittais. Ei olis itelläkään takaraivossa koko ajan se:

-no nyt se pitää viel tuoki tyydyttää ennen ku pääsee nukkumaan-
Eli hellyyttä, ei painostusta.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 11:25 terolut kirjoitti:
Onhan se ihanaa hirmu hulina päivän jälkeen laittaa lapset nukkumaan ja lukea iltasadut ym. Sitten kun raivailet vielä iltapala sotkut ja joka paikkaan alkaa koskemaan jo sietämättömästi, niin rakas aviomies kyttää selän takana et no joko mennään..... Oootko valmis jo.....
Tämä nyt on vain minun kokemus miehestä, mut jos teilläkin menee noin, niin enpä ihmettele jos et kiinnosta.-
Paljon mukavampi olisi jos mies auttaisi ilta touhuissa ja yhdessä sitten hyvillä mielin olisi lapset unilla ja istuttaisi vaikka hetki telkkaria kattomassa. Lähekkäin ja halittais. Ei olis itelläkään takaraivossa koko ajan se:

No minä kyllä olen lasten kanssa, käyn ulkona, laitan iltapalaa jne. Mutta toista kiinnostaa enemmän roikkua netissä. En tiedä kannattaako tässä enää mitään yrittää kun ei näytä auttavan.

No minä kyllä olen lasten kanssa, käyn ulkona, laitan iltapalaa jne. Mutta toista kiinnostaa enemmän roikkua netissä. En tiedä kannattaako tässä enää mitään yrittää kun ei näytä auttavan.
[/quote]
Päivä muksujen kanssa onaika rankkaa..Olet syli pyllynpyyhkijä nenäliina essu...kaikkea muuta kuin seksikäs nainen siis..Jos kotona pyörii tukka sekaisin ja vaatteet lasten mönjässä niin olo ei ole kovin seksikäs ja sitä seksiä ei oikein tee miei..
Toiseksi kun lapset menee nukkuman ja tekisi mieli istua hetken yksin niin alkaa huomonhaku ja rapsutustenkerjuu..
Meillä tuleee ensin koira sitten kani ja viimeisenä mies..Siinä vaiheessa ei enää kauheasti halua olla syliä kenellekään..Panostusta seksikuvoiohin siis. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 11:30 Minä vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 11:25 terolut kirjoitti:

Ootkohan miun ukko?? :D
Vaikka eipä tuo ole viime aikoina kauheesti ees vongannu... :ashamed:

Meillä miestä kiinnostaa vain silloin kun minua ei kiinnosta, pitäisi suurin piirtein kesken vauvan pesun lähteä hommiin...sitten kun itse yritän ehdotella niin telkkari ja tietokone vievät voiton aina. En J-A-K-S-A enää, olkoon. Menköön vaikka naapuriin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 11:42 Hehkulamppu kirjoitti:
Päivä muksujen kanssa onaika rankkaa..Olet syli pyllynpyyhkijä nenäliina essu...kaikkea muuta kuin seksikäs nainen siis..Jos kotona pyörii tukka sekaisin ja vaatteet lasten mönjässä niin olo ei ole kovin seksikäs ja sitä seksiä ei oikein tee miei..
Toiseksi kun lapset menee nukkuman ja tekisi mieli istua hetken yksin niin alkaa huomonhaku ja rapsutustenkerjuu..
Meillä tuleee ensin koira sitten kani ja viimeisenä mies..Siinä vaiheessa ei enää kauheasti halua olla syliä kenellekään..Panostusta seksikuvoiohin siis. ;)

[/quote]

Yritetty on mutta ei voi panostaa kuvioihin ku ei ole sitä seksiä juuri koskaan...

yksi syy voi myös olla ne lapset.

Ei mua aina jaksa kiinnostaa petielämä, kun tietää että ne kullannuput voi ruvetaa huutamaan siellä kesken kaiken.

Ja kuten joku jo sanoikin, jos joutuu jakamaan koko ajan syliään ja rakkkauttaan lapsille. Eipä siitä jää mitään jaettavaa enää miehelle.

Eli mun vinkki, lapset yöksi hoitoon ja ihan vaan kahdestaan esim. hotelliin (jossa ei ole nettiä) tai mökille tms. Tai päästät naisesi joku lauantai ihan yksin kaupungille shoppaileman ilman natiaisia...

[
Yritetty on mutta ei voi panostaa kuvioihin ku ei ole sitä seksiä juuri koskaan...
[/quote]
No nosta kissa pöydälle ja ksys missä mättää..Jos juttu on aikaisemminpelannut niin luultavasti johtuu siitä että teillä on pieniä lapsia ja on ohimenevä vaihe,,,

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 12:07 sähläri kirjoitti:
tää on varmaan mun mies :headwall:
kyllä sullakin on jännä paikka miettiä asioita,eikös ne kandee vaimon kanssa puida??????

En ole sinun mies. Tällä palstallahan mietitään vaikka mitä.
Voishan sitä "puida naksuttaa" asioita jos vaimo olisi messissä innokkaammin.
Näitä kun on lukenut niin olen tullut siihen tulokseen että putteessa ilmeisesti elettävä, kai siihen tottuu :(

Uusimmat

Yhteistyössä