Hakutulokset

1. Ä

TAMPESTER!!

kaikki vaan reippaasti mukaan, hiljaisia hetkiä on turha pelätä, ennemminkin sitä kuinka saada suunvuoro :D itse lähden tästä lomailemaan ja palaan ruotuun elokuun alussa, olisi kiva jos siihen mennessä olisi jonkinmoinen suht varmojen lähtijöiden nippu niin varaan meille pöydän sieltä...
  2. Ä

TAMPESTER!!

uppista B)
  3. Ä

TAMPESTER!!

:wave: eipäs päästetä tätä tipahtamaan
  4. Ä

TAMPESTER!!

\ =) =) hienoa
  5. Ä

HYYTYMISTEKIJÄ HÄIRIÖ??

\ mulla ei tätä samaista geenivirhettä ole mutta vastaava joka myöskin on altistavana tekijänä laskimotukoksille. kaksi ensimmäistä raskautta menivät hienosti ilman minihepariinia ja geenivirheen löydyttyä pistin kolmannen raskauden 36 viikolta lähtien fragmineja siitäkin huolimatta, ettei...
  6. Ä

Patentex oval petti

\ luin yhden tutkimuksen jostain, en muista mistä juuri näistä patentex oval puikoista ja ovat olleet ehkäisynä sen mukaan kovin monissa keskeytettävissä raskauksissa, eli en pitäisi kovin luotettavina. spermisidejähän suositellaan muutenkin käytettäviksi jonkun muun ehkäisyn, kuten esim...
  7. Ä

TAMPESTER!!

kivaa, että jo kovin moni on innostunut matkaan =) eli siis koska muita ehdotuksia ei ole heitelty näemme keskustan uudessa pancho villassa, siinä plevnan nurkilla, 13.8. klo 17 varaan sieltä meille pöydän likempänä tuota ajankohtaa niin saa jokaisen ilmottautumisen mukaan ja mahdutaan sitten...
  8. Ä

TAMPESTER!!

ei tunnu löytyvän millään kaikille sopivaa lauantaita sitten millään, mut jos nyt sovittais 13.8.? mennään porukalla syömään ja ehkä myös jatkaan iltaa ;) ruokapaikka vaihtoehdoiksi voisin heittää vaik sevilla, the grill, amarillo, pancho villa, äänestäkää siitä tai heittäkää oma ehdotuksenne...
  9. Ä

Vuonna 1974 syntyneet

:wave: nokialta
  10. Ä

TAMPERE!!!

tämähän ihan vallan tippuu... :o ei tunnu löytyvän millään kaikille sopivaa lauantaita sitten millään, mut jos nyt sovittais 13.8.? mennään porukalla syömään ja ehkä myös jatkaan iltaa ;) ruokapaikka vaihtoehdoiksi voisin heittää vaik sevilla, the grill, amarillo, pancho villa, äänestäkää...
  11. Ä

Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

ekan sain 19-vuotiaana, toka syntyi kun olin 23v. ja kolmannen synnytin 29-vuotiaana. kaikki alle kolmenkympin, niinku pitikin :D
  12. Ä

Piikitystä...

\ mä koin sen jatkuvan pistämisen kovin rasittavana ja sillä selvisin et ajattelin et pienellä vaivalla on korvattavista suuri suru. lykkyä sulle, toivottavasti plussaat pian ja raskaus etenisi hienosti loppuun asti :)
  13. Ä

jonkun moka joka saa sinut...?

:laugh: vedet silmissä nauran :laugh: olin itse joskus myyjäisissä myymässä käsityöläismummuni tekemiä nahkarukkasia ja -tossuja. pian tuli kinnaskaupoille mies, jolla oli silloisesta kovasta pakkasesta huolimatta vain sellaiset sormet näkyvissä-hanskat. siinä hetken soviteltuaan sanoi...
  14. Ä

vaihtoehtoishoidot synnytyskipuihin?

\ painoiko kätilö polvitaipeiden pisteitä? auttaa myös supistuskipuun.
  15. Ä

Piikitystä...

millä annoksella fragminit määrättiin? itse oon pistäny raskausaikana niitä, tosin vain lopussa 36 viikolta lähtien...
  16. Ä

TAMPERE!!!

\ mäkin haluun mukaan ja elokuun eka viikonloppu olis seuraava näillä näkymin vapaa... silloin?
  17. Ä

TAMPERE!!!

hmmm... heinäkuu on jo niin kovin täyteen buukattu, toki voin koittaa extemporee ängetä mukaan jos vaikka sattuisin oleen "vapaalla". olis kyllä kiva päästä nyt mukaan, eritoten nauttimaan johonkin kivaan paikkaan jotain ihan sairaan hyvää ruokaa :p ps. sevillassa on muuten ihan sikahyvää...
  18. Ä

Tampere!!!

\ sanoisinpa aika varmaksi tiedoksi tässä vaiheessa, että meidän jengi ei onnistu kymmeneksi saapumaan paikalle, sitten joskus sen jälkeen :D
  19. Ä

Tampere!!!

\ ja sieltä sit nokka kohti pikku2 puistoa :D tuskinpa mekään klo 10 ehditään - vaikka eihän sitä tiedä jos kerrankin yllätettäis ;)
  20. Ä

Tampere!!!

jees =) joskos mekin yrittettäis saapua paikalle. tilataanhan sitten aurinkoinen ilma, jotta ei tarvitsee hatusta temmata suunnitelma beetä...

Yhteistyössä