vaihtoehtoishoidot synnytyskipuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettihiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei. Itselläni akupunktiosta ei ollut apua mutta aquarakkulat sen sijaan tehosivat todella hyvin avautumisen loppuvaiheeseen, jatkuva poltto muuttui erillisiksi poltoiksi. Anna

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 19:44 kangasajuruoho kirjoitti:
Mulla toimi ihan se, että ajattelin supistuksen olevan hyvä, ja "yksi supistus VÄHEMMÄN " niitä sitten vaan tuli, sattuihan se, mutta ei tappanut, ja sitten vauva jo syntyykin... =)

Mulla oli aika samat ajatukset ja sitten vielä ku pääs käymään kuumassa ammeessa niin hyvä tuli =)

Minusta helpottavin,ei-lääkkeellinen keino on mies!Sen kaulasta kun pitää tiukasti kiinni supistuksen tullessa niin se rauhoittava ja turvallinen olemus saa tuntemaan ne supistuksetkin siedettäviltä.Ja kun ajattelee että se kipu ja tihenevät supistukset vievät aina lähemmäksi itse pääasiaa eli vauvan syntymää niin sen kestää.Tämä oli vain minun mielipiteeni :)

nyt kaksi synnytystä takana ilman lääketieteellistä kivunlievitystä, ja todella positiivisia kokemuksia molemmat! Toisessa paineltiin akupisteitä, vei kärjen kivulta. Toisessa sain kahdeksan senttiä auki ollessani korviini vyöhykemagneetit ja jaloistakin kätilö paineli vyöhykepisteitä - 15 minuuttia ja olin täysin auki. Kivut eivät tosin täysin lähteneet, mutta rentoutuminen auttoi tuohon aukeamiseen. Kohdunsuu oli sitä ennen jumittunut tuohon 8 senttiin reiluksi tunniksi...
Nuo vyöhykemagneetit sai muuten jättää korviin ja luulen, että auttoivat vähän jälkisupistuksiinkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 21:44 Tuttemui kirjoitti:
nyt kaksi synnytystä takana ilman lääketieteellistä kivunlievitystä, ja todella positiivisia kokemuksia molemmat! Toisessa paineltiin akupisteitä, vei kärjen kivulta. Toisessa sain kahdeksan senttiä auki ollessani korviini vyöhykemagneetit ja jaloistakin kätilö paineli vyöhykepisteitä - 15 minuuttia ja olin täysin auki. Kivut eivät tosin täysin lähteneet, mutta rentoutuminen auttoi tuohon aukeamiseen. Kohdunsuu oli sitä ennen jumittunut tuohon 8 senttiin reiluksi tunniksi...
Nuo vyöhykemagneetit sai muuten jättää korviin ja luulen, että auttoivat vähän jälkisupistuksiinkin.

painoiko kätilö polvitaipeiden pisteitä? auttaa myös supistuskipuun.

Uusimmat

Yhteistyössä