Hakutulokset

1. J

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Voi Nuppu :cry:, pahoittelut menetykset, mutta toivon onnea tulevaisuuteen. Tosta down-riskista, senhan siis kohoaa ian myota, ja siihen riskilukuun vaikuttaa moni asia. Sukurasitteet, aiemmat raskaudet ja syntyneet lapset, yli- ja alipaino, tupakointi, paihteet verikokeiden tulokset...
  2. J

Voi Iid@, kumpa kaikki olisi hyvin! Sain seulontojen tulokset, down riski 1:86, muut huomattavasti riskittomammat. Taytyy odottaa maanantaihin etta saa tarkemmat lausunnot kaannettya. Mutta en usko, etta lahdemme tarkempiin tutkimuksia ellei rakenne-ultrassa tule jotain muuta esiin. Hitto...
  3. J

:p Woodis, kiitos! Ma taalla ratkesin nauramaan niin et kyyneleet valuu ja mies varovasti kysyi et "oisko syyta lahtea vessaan?" Epaili vissiin et vois nauraessa status vahinkoa :LOL: Ihana muuten kuulla, etten sit ole ainoa joka ei sita pesaa oo niin kovin rakentanut. Viimeksi tais joo olla...
  4. J

Babez, en ihan ehdi. Tosta synnytyksesta, mulla siis eka kaynnistettiin, ja se noin 4h odotus et laakkeet vaikuttaa ja paikat avautuminen, ma siis tosissaan torkuin suurimman osan ajasta. Kun vedet meni ja synnytys kaynnistyi, muksu puski ulos 40 minuutissa. Eli meni nopeasti ja helposti...
  5. J

Pahoittelut Zammakolle ja muille menetyksen kokeneille, ja superisti onnea plussanneille. Kaytiin NT-ultrassa eilen, ja seulonta kokeet otettiin myos. Seulontojen tuloksia saa joskus ensviikolla. Turvotusta oli hankala mitata kun toukka liikkui niin mahdottomasti. Hymyili kameralle, vilkutti...
  6. J

Heippa kesa-kanaset :p Toivottavasti kaikilla on kaikki ok. Helteet eivat varmasti ole ollut herkkua pidemmalle ehtineilla. Omanapaisesti, pahoinvointi on nyt loppunut, tosin vielakin on jarkkya royhtailya, jopa veden juonnista. Hankinnoista: en ole viela edes alkanut katselemaan mitaan, ja...
  7. J

Kaytiin siella lekurissa tanaan, vkot 10+4, ultrassa vastasi ihan samaa. Siella se papu potki ja vilkutti. Lekuri sanoi mittojen olevan hyvat, kaikki erittain symmetrista ja papu taydellinen. Kehoitti ottamaan magnesium lisaa pahoinvoinnin ja royhtailyn hillitsemiseksi. Sanoi ettei sita voi...
  8. J

Vau, nelisen viikkoa kestanyt jarjeton pahoinvointi nayttaa vihdoin hellittaneen. Ja ihan yht'akkia kuin alkoikin. Olen siis kaytannossa maannut sohvalla 4vkoa kykenematta tekemaan oikeastaa yhtaan mitaan. Ja oli sitten sellainen 24h/7 pahoinvointi eika mikaan aamupahoinvointi, joten en ole...
  9. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihanaa Theran :love:, ma jo hieman huolestuin et onks siella kaikki hyvin kun ei mitaan uutisia ole kuulunut vahaan aikaan.
  10. J

40+ so what wol.13

Roxanne, pahoittelut jos ei pikkuinen tarvannyt kiinni, toisaalta, niin kauan kun vuoto ei ala, on aina toivoa. Joku kyseli kuulumisia, kaytiin ultrassa or, 6+3 tai jotain, ja siella nakyi syke ja kaikki. Seuraava lekuri vkolla 10, ja NT-ultra vkolla 12. Talla hetkella taalla kaikki hyvin...
  11. J

Joyzy (42), 2, 12.2.2017 Alkuraskaudesta: dpo 5 tai 6 illalla iski hirmuinen mahanpuru. Ajattelin sen johtuneen illallisesta, silla soin paljon ja oli käytetty maitotuotteita valmiatuksessa. Tuntui siis kuin olisi hakemassa ruokamyrkytyksen tai ripuli. Mutta se meni ohi parissa tunnissa, ja...
  12. J

40+ so what wol.13

Babez, onnea hurjasti, ja tarrasukkia matkaan!
  13. J

Woods, hyvaa lomareissua teille! Ja jos Juliette saksa kautta niin liikkeen kahville :D
  14. J

Mulla ei tota naamakirjaa ole ollut vuosikausiin, joten ma ainakin olen jumissa taalla palstalla :LOL:
  15. J

Taytyy sanoa, et Iieva shokki kayda kurkkaamassa tota helmikuisten pinoa. Kai ma vaan ihan oikeasti olen liian vanha :D Raskaus oireet eivat e iskeneet muuten kuin rinnat kasvanut puol-kuppia, ja on arat ja kovat. Ja herran jestas, mun maha on jo nyt saman kokoinen kuin edellisessa viidennella...
  16. J

40+ so what wol.13

Bugsy, ma kuulen et voisin kans siirtya plussanneisiin 5/16 (raskaus vahvistui verikokeessa 31.5). Iid@lle tsemppia piinailuun. Karhuemolle (y) et tarraa kiinni! Roxannen uutisia odotellaan :rolleyes:. Ja kaikille tsemppia!
  17. J

Toiveena vauva 2017-2018

Niita ovislimoja voi tulla ennen, aikana ja jalkeen. Mut kivut yleensa johtuu juurikin siita irtoavasta munasta joka puskee itseaan tuubista ulos :D
  18. J

40+ so what wol.13

Nuppu, ma olen niin samassa veneessa sun kanssa. Pelko persiissa koko ajan. Nain viime yona hirveita painajaisia et taman aamun ultrassa kaikki on vinossa jne. ja valilla et kaikki meni alussa hyvin ja sit alkoi vuodot, ja et siella ultrassa huomataankin etten ma mitaan raskaana ole ollutkaan...
  19. J

40+ so what wol.13

Mulla 4 viimeisinta km alkoi akisti ja ei kovia kipuja, lahinna menkkamaista kipua paivan verran. Ja vuoto oli runsaasti, isolla maaralla hyytymia ja kesti 6-10 paivaa. Jos kipuja on, kannattaa ehdottomasti suunnattomasti laakariin. Jotain on voinut jaada sisalla, ja pahimmassa tapauksessa...
  20. J

40+ so what wol.13

Kasenja, kyllahan oli tarkoitus aloittaa clomit (tai vastaava) kesakuun kierrossa tukemaan ovista, ja sit proge tukemaan luteaalia irroituspiikin jalkeen. Mut kuinka ollakaan menin gynelle tutkimuksia ollen 3+2 raskaana, siis samana paivana kun menkat piti alkaa. Jos kay niin ikavasti, ettei...

Yhteistyössä