Hakutulokset

1. M

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

nöhvi jaksamisia sinne:hug:
  2. M

Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

Tervetuloa Ruska79 ja murkku:wave: Täällä kans varattu neuvola. Onkin jo 5.10 vaikka ootin,että olis antanut myöhäsemmälle ajan. Neuvolan lasku tavan mukaan LA oliskin 8.6 ei 10. Mulla esikoisen aikaan vaihettiin kolmesti LA viellä rakenneultrassakin muuttui. Täällä on aika hassua se, että...
  3. M

Ihanaa onpa tullut paljon uusia odottajia tänne tänään. Tervetuloa kaikkille:wave: Nyt tuli sentään jotain muutosta siihen ankeaan listaan:D Täytyy jatkaa huomenna.Jos jonkun tiedot on mennyt väärin niin korjatkaa:D Lohduttavaa kuulla ,että muillakin on oireet erilaisia kun esikoisesta...
  4. M

Kuumeileva äippäx3 Onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan:wave: Kesähaave Mä vähän luulen ,että aina sitä jännittää jotain:) Minäkin taisin juurikin samaan ketjuun eksyä:o Muistan tuosta esikoisesta ,että eka pelkäsin>onko siellä ketään sitten kun sai varmistuksen ,että joku on sen jälkeen...
  5. M

kesäkuun kullannuput

Hei päätin nyt omavaltaisesti laittaa nyt tuohon toisen pinon siksi ,että olisi helpompi pävitellä:) Tulkeehan sinne:) http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2193569-kesakuun-kullannuput-lokakuu/
  6. M

Hei:) Ajattelin nyt laittaa toisenkin pinon pystyyn, kun on helpompi muokata listaa kun se on aina tuossa samassa kohtaa:D Kommentoida voi:D Mitä lisää mitä pois jne... Laittakaan tietoja lisää mitä haluatte näkyvän:) Kaikkiahan ei oo pakko laittaa jos ei halua:D Muokkailen tätä listaa...
  7. M

Päivitys pyynnöt punaisella tai erilleen muusta tekstistä, kiitos:) LA/NIMERKKI/ IKÄ/ MONESKO LAPSI/ SYNNYTYSSAIRAALA 1.6 Kesähaave /33/2 Rocstone / 32 /2/K-HKS hunajapuu~~25/1/LPKS murkku/24/HYS/1 Hattiainen/27/2/PHKS 2.6 Birre86 /25/2/LS KatsuAmsku--35-...
  8. M

kesäkuun kullannuput

Hemutus onnea nyytistä:heart: alkusyksy ja rockstone Onnittelut plussista:heart: ja tervetuloa mukaan:D muoks. Voisin illalla yrittää tehä jonkunlaista listaa. Nyt esikko pitää sen verran kiireisenä:D
  9. M

kesäkuun kullannuput

Heipsan=) On kyllä aivan samallainen olo kun teilläkin. Hämmästynyt ja pelokas..ainakin sinne ekaan ultraan asti,että saa sen varmistuksen,että siellä masussa oikeasti joku kasvaa:) Tämä on meille toinen. Eka 9/11 Tuon laskurin mukaan olis laskettu 10.6:heart: Mä voisin jossain kohtaa...

Yhteistyössä