Hakutulokset

1. M

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ Kiitos:) hiirunhenkäys Toivottavasti:) Teitkö sä sen digin? Mä kävin tänään apteekissa ,mutta niitä ei ollut:/ +++++++++++++++++++ :whistle: olkoon tuleva kuukausi plussa rikas:)
  2. M

hiirunhenkäys Onnea onnea:flower: Mää ajattelin ,että tekisin sen digin silloin kun sen pitäis näyttää sitä +3 :D Lintsa Ehkä sillon kun itsestä tuntuu siltä,että jaksaa:) Mulla iski kans jo noihin aikoihin uus vauvakuume:D
  3. M

Heipsulis jälleen:D shiili hiirinnenkäys Väliaika tietoja:popcorn: Nohvi huh...olipa hyvä ,että en oo yksin:D (.) Tänään tuhlasin aamulla miun apteekin rt:p Oli niin selvä viiva:heart: ,että lopetan nyt testailun. Notkun kuitenkin tässä pinossa niin kauan ,että menee tuo tätin tulo...
  4. M

Voi emiliainen:hug: otan osaa sureen sureen suruusi:'( shiili Kyllä siellä taittaa joku olla:D hiirunhenkäys No niipä onki samoihin:) Ootko tehnyt jo uutta testiä? ).( Mää oon ollut kyllä oikee tuhlari noiden testijien kans:ashamed: Esikoisesta mä tein yhden testin, kun menkat oli...
  5. M

Oli pakko tulla kertoo heti näin aamutuimaan:D Ihanaa! En oo ihan sen varassa enään "musta tuntuu et oon raskaana":D Vaan Pregchec näytti haaleaa punaista viivaa:heart: Kunpa se siitä nyt sitten viellä vahvistuis:heart: Siis minä hätähousu...en malttanut odottaa perjantaita.. vaan nyt on kp 25...
  6. M

shiili WAU!:flower:Joko testasit uudelleen:p Viellä piti sitä sanoa noista oireista. eihän alkuraskaudesta kaikki päivät oo nuita ns. oksupäiviä:D Minä ainakin uskon sun plussaan varsinkin nähty tuon ovistikun:D
  7. M

shiili Oireet kuulostaa ihan siltä että plussa sieltä sulle pärähtää:D
  8. M

Heipsulis=) Jospa minäkin viimein tänne kirjottelisin lisää. Oon käynyt lukee täällä,mutta kommentointi on jäänyt:ashamed: Oon kyllä niin nolo muutenkin,että en osaa kelleskään noista oviksista kommentoida:ashamed: Paljon onnea kuitenkin kaikkille ketkä ketkä on saaneet sen...
  9. M

Hei tää vois kans tulla jännäilee tänne teidän kanssa:) Oon käynyt lukee tätä viimeset puoli vuotta aina sillontällön ja oottanut millon sais alata jännäilee pikkukakkosta:D Nyt se aika onkin sitten tullut:) Kirjottelen lisää vähän parempaan aikaan kun keskellä yötä;P 9/11 kp 4/ 30-32 yk 1
  10. M

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Mädchen Tuota olit merkinnyt tuon meidän jäppisen vähän pienemmäk;) Eli oikee olis näin 41+1 4040kg 51cm Voi mahoton kun tänne tulee nopeeta teksiä..ei ehdi alta ihan kaikkea lukemaan. Onnea kaikkille vauvaantuneille:flower: Tsempit kaikkille kärvistelijöille:hug: Laitoin siihen...
  11. M

Onnea kaikkille vauvaantuneille:flower: Pikapikaa poika syntyi 14.9 rv 41+1 4040kg 41cm:heart:
  12. M

Onnea Hipsunen ja muut vauvaantuneet:flower: Täällä kans tultu samaan tulokseen...että voiko olla ärsyttävämpää lausahdusta "kun ei sinne kukaan oo jäänyt" tai sitten "kyllä se tulee kun se haluaa/on valmis":kieh: Jiimille peukkuja että käynnistäisivät jo keskiviikkona=) MioMiolle ja...
  13. M

Onnea kaikille nyytin saaneille:flower: Hassel tiiän miltä susta tuntuu:kieh: mullekkin puhuttiin montaviikkoa käynnistämisestä ja sit viimeviikolla kun kävin siellä äitipolilla.....siellä oli semmonen hiton ärsyttävä lääkäri joka ei puhunut meille juuri mitään vaan päätti keskustella...
  14. M

Onnittelut nyytin saaneille olikin jo useampi:heart:
  15. M

Jaksamia santulle:hug::'(
  16. M

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Paljon onnea casannalle :flower::D
  17. M

valivalivalijasuurtakitinää:stick: Kaikesta supisteluista ja limatulpan tulemisesta(nyt siitä on 10 päivää: /) huolimatta edelleen yhdessä kasassa:O Eilen supisteli jo niin kipeesti että ajattelin että varmaan täytyy yöllä lähteä...mutta eih ne loppu sitten yön aikana ja alko uudestaan heti...
  18. M

Vanilijaiselle onnea rouviintumisiesta :flower: Punkulle onnea poika nyytistä:heart: Räpä Mua alko kiinnostaa tuo sun juttus koska mulla on ollut aamuyöstä lähtien ihan törkeen kipeä tuo hantäluun kohta:O Googlettamalla löyty tosi paljon juttua...että ehkä se pitää paikkansa:O
  19. M

Hassel Nyt on supistellut jo muutaman viikon väliin tosi kipeesti. 1cm auki ulkosuu paikat pehmenneet. paino arvio nappulalla on tällä hetkellä 3,5kg että kaiketi sit käynistetään jos ei ymmärrä kohta alata tulemaan:D muffi+ nappula 37+2
  20. M

Paljon onnea Leolle ja paljon jaksamisia:flower: Santtu Onko sulla otettu maksa-arvoja. Täällä vähän samallaisia oireita ja arvot hieman kohollaan. Huomenna taas tietää vähän paremmin mitä tehään kun soittelen neuvolaan:| Pakkasin tänään sairaala kassin loppuun..on vähän semmosia...

Yhteistyössä