Hakutulokset

1. M

Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

Marme Hui....nyt on mennyt ohitte...anteeks. Nyt olet listalla:) Huikkikaahan muutkin jos on jäänyt nimi pois listasta niin korjataan:) Oon yrittänyt tosin viimeset 2viikkoa lukea ja päivittää listaa. En oo hirveesti jaksanut kommentoida:( Kauhea flunssa nyt kaiken päälle mahatautikin:(...
  2. M

Rakkaudestä äiti Paljon jaksamisia:hug: Päivitän huomenna listaa...nyt oon niin väsy,että meen nukkumaan.
  3. M

Ihanaa kuulla ,että tännekkin on jäämässä jutustelijoita:heart: Tervetuloa uusille:wave: hiirunhenkäys Paljon jaksamisia sinne:hug: Tottakai kirjoitat sun kuulumiset...sitähän varten tää on:) Mulla kesti synnytys reilu 6h vähän on kyllä käynyt mielessä,että jos loppuun asti päästään...
  4. M

emppuli olis ihan kiva tietää kyllä ketkä täällä viellä kirjottelee:) Kovin on alannut olee hiljaista:/ Toivottavasti kaikki ei katoa fb:n puolelle ,että täälläkin pysyis ryhmä kasassa ja tulis uusia kesäkuisia odottajia:)
  5. M

Rakkaudesta äiti Heh..mulla ei ee oo mitään syytä:D Kuumeileva äippä Jaksamisia sinne:hug: Migreeni on kyllä jotain ihan kamalaa:( Niin tosiaan nyt kun muistan:D Niin kävin esikoisella varhais ultrassa ja se makso jotain 50€(etelä pohjanmaalla) Nytkin olisin mennyt,mutta ei ollut vapaita...
  6. M

Tervetuloa uusille:wave: Ihanaa kun jotkut on päässyt jo näkee ,että pikkusella on kaikki hyvin:heart: Naapurintyttö Jaksamisia sinne:hug: Yritä nyt kuitenkin rentoutua vähän :D (helponmin varmaan sanottu) Mun mielestä kuitenkin jos meinaat ,että saattais olla vasta 4+o sehän olis varmaan...
  7. M

Voi seinisipe:'( Paljon jaksamisia:hug: Mua ei ainakaan tässä vaiheessa kiinnosta fb ryhmä.Olis mukavaa ,että tää ketju pysyis aktiivisena ainakin sinne kesäkuulle asti täällä. Sitten kesäkuun jälkeen vois siirtyä fb:n puolelle:)
  8. M

Niin sitähän piti eilen kommentoida:D Että ihanaa kun tuolta pikkukakkosten kuumeilijoista on moni täällä:) Painosta. Mulle tuli ekasta +30:ashamed: Vähän yli puolet lähti ekassa puolessatoista viikossa ja loput puolessatoista kuukkaudessa:) muffi ja hippo 6+6
  9. M

susupala Voi ei:hug: Paljon jaksamisia. Toivottavasti pääset pian takasin:heart: Emppuli Ihanaa ja onnea nopeasta plussasta:heart: Mää en oikeen tajunnut kyllä sun ajatusta tuossa ekassa enkä kyllä tokassakaan viestistä:laugh: T: täällä vasta aivot narikassa onkin:laugh: Mä en muista...
  10. M

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Käyn täällä väliin notkumassa ja ihmettelemmässä missä shiili on? Tulehan nyt kertomaan kuulumisia:attn:
  11. M

Heipsuli kaikkille ja tervetuloa uusille:) Vaikka luen joka päivä ja lisäilen uusia ei vaan tuu kirjotettua:ashamed: Laitanpa nyt jotain mitä muistan...mistä on ollut puhetta. Mulla tulee maitoa.5kk sitten lopetin imettämisen. ONKO MUITA jotka on hiljan lopettanut imettämisen? Onko rinnat...
  12. M

Neminka Hieno juttu:) Mä voin ottaa sitten taas jollekkin toiselle kuukaudelle uudelleen. Mää en oo koskaan aikasemmin tehnyt/päivittänyt tämmöstä listaa ja onkin vähän sen näkönen:D että jos intoa riittää tee vaikka kokonaan uusiks:D Saunasta Mä huomasin esikoisen aikana saman,että...
  13. M

MiiJane76 Mulla on tainnut mennä kaikki sun tiedot ohitse:headwall:...voitko laittaa uudelleen:D Oisko joku kiinnostunut ottamaan päivittämisen marraskuulle? :D
  14. M

:wave: Täällä todellakin on vähän väliin hermot kireässä ja tekis mieli kiljua kaikille:ashamed: Oireet on taas vähentyneet vällin tulee olo oonko olleskaan raskaana ja ihan unohtaakin asian väliin:o Tupakin poltosta. Ite lopetin polttasmisen jotain puolivuotta aikasemmin ennen esikoista...
  15. M

Tervetuloa uusille:D Meitä on jo 29 kesäkuista odottajaa:D Terese Mikäs sulle laitetaan LA ? Musta kuoriutu nyt oikeen rouva nipottaja....:D anteeks vaan mutta Laittakaa tietonne joko näin toisella värillä TAI NÄIN ISOLLA tai sitten vain näin erikseen muusta tekstistä On...
  16. M

Hiirunhenkäys Tervetuloa:wave: Päivitetty on:) Ehdin jo miettimäänkin,että mihinhän plussa pinoon livahdit:)
  17. M

Ihanaa kun tulee uusia:) Tervetuloa kaikkille ja onnea plussista:wave: Joku kysy unista. Mä ainakin nään ihan ihme unia:o Yks yö sain keskenmenon toisena yönä joku piikitti mua jollain huumeneulalla yms...hyvin erikoisia:D Haluaisko joku ,että jollekkin laitettais jo tyttö Poikaoloja...
  18. M

No niin. Nyt olis naputeltu päiviä lisää:D Kaikki sieltä taustalta rohkeasti mukaan:D
  19. M

Ruska79 Kela - Raskaus / odotusaika
  20. M

LittleOne :laugh: Hyvä kun korjasit...siis 5.11:D eli kuukauden päästä:) Mun pää viellä raksuttaa kesäaikaa. Ei meinaa ollaskaan tajuata ,että kuinka jo mennään loppu vuotta:O Täällä raskaus varmistetaan ultralla ekalla käynnillä. Labraan saa kyllä lähetteen verikokeisiin katotaan veriryhmä ja...

Yhteistyössä