Hakutulokset

1. A

40+ so what wol.13

Kiitos! Kyllä, yritän yksin. Vaihtoehdoiksi jäivät unohtaa koko lapsiasia tai yrittää yksin. En sitten pystynyt siirtymään pysyvään lapsettomuuteen edes yrittämättä, joten käyn nämä hoidot läpi, jotta saisin joko lapsen tai mielenrauhaa siitä, että olen edes yrittänyt. Takanani on siis inssejä...
  2. A

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@-dino- ja @atvk87 Kiitos tsempeistä! Monet tuntuu kyllä sanovan tuota, että eka kierros voi mennä harjoituksen piikkiin ja toivottavasti asia on siten. No, seuraava kerta näyttää. Nyt on jo hieman parempi fiilis, kun onneksi muita hyviä asioita on tapahtunut ja ne tasoittaa pettymystä. @atvk87...
  3. A

@-dino- Pahoittelut vuodosta :( @Carinem Paljon tsemppiä jatkoon ja tosi kurjaa, kun oli nega :( Niin ymmärrän fiiliksesi, kun minullakin on juuri ensimmäinen IVF takana, joka ei mennyt hyvin. Vain yksi alkio tuli tuoresiirtoon ja siitä nega :cry: Ihan kamala olo on ollut ja huonot fiilikset...
  4. A

40+ so what wol.13

Virkki, kirsillevauva, tatti55: kiitos kysymisestä :) Valitettavasti huonoja uutisia, ei se ainoa alkio tärpännyt :cry: On ollut kurja olo, kun tuo oli tosiaan ainoa IVF-hoidon tulos ja nyt sitten on edessä uusi piikitys, vaikka en tiedä, onko siinä mitään järkeä. Rankkaa hommaa :poop: No, tässä...
  5. A

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

justhope: Onpa sinulla ollut haastava taival :( Toivottavasti pääsisit nyt hoitoihin! Onneksi olet vielä nuori, niin sinulla on vielä hyvin aikaa (fyysisessä mielessä). Sinällään en ymmärrä, miksi pitäisi odotella odottamisen ja nuoruuden vuoksi, jos tiedät hyvin, mitä haluat :) Nuo...
  6. A

@Carinem Kiitos! Minulla oli lugejen kanssa siten, että siirtopäivän aamuna piti aloittaa ne ja iltapäivällä oli siirto (alakerta oli ihan töhnässä...). Kai se on yleinen käytäntö, että punktiosta toisena päivänä aloitetaan. Ehditkö aamulla vielä soittaa ja kysyä asiasta?
  7. A

40+ so what wol.13

Peppistiina: minulla oli kamalan iso kynnys IVF-hoitoon, mutta nyt ekan kierroksen käyneenä kannustan sinua menemään hoitoihin. Ei se niiiiin kamalaa ole, pistämiseen melkein tottuu ja se hoitojen epämukavuus kestää lopulta rajatun, aika lyhyen ajan. Henkinen puoli on ehkä lopulta raskaampi...
  8. A

Onpa täällä ollut monella kurjia uutisia :( Ainakin Jantzu, Rusakkonen, Ninnupinnu ja varmaan joku muukin. Paljon voimia! On tämä sellaista hommaa, että vaatii tosi paljon sinnikkyyttä, uskoa ja usein myös paksua kukkaroa, että maaliin pääsee. Ja toivottavasti meistä jokainen pääsisi. Meinasin...
  9. A

40+ so what wol.13

kirsillevauva: kiitos! Testipäivä on juuri ennen pääsiäistä. On varmaan ihan hyvä, että pääsiäiseksi on luvassa kivaa tekemistä, jos sattuisi testistä tulemaan ei-toivottu tulos (tai sitten nimenomaan haluan rypeä itsekseni, en tiedä). Peppistiina: minä ainakin pohdin tuota arvojen...
  10. A

40+ so what wol.13

Kettuperhe: en osaa sanoa vielä tuosta ihon kunnosta, mutta punktion jälkeen käytetään keltarauhashormonia (alakertaan laitettuna), kun välttämättä keltarauhasta ei synny. Minulla nyt sattui tulemaan kaikista kolmesta punktioidusta follista.

Yhteistyössä