Hakutulokset

1. A

40+ so what wol.13

@tatti55 Suuret pahoittelut, onpa tosi kurjaa, että hyvät uutiset kääntyivät huonoiksi :( Kaikkea hyvää jatkoon! @kirsillevauva ja @Katti75 Kävin tosiaan ultrassa ja sieltä ei tullut hyviä uutisia. Neljä follia oli kasvamassa ja nekin olivat kasvaneet tosi hitaasti :( Lääkettä (ja rahaa) menee...
  2. A

40+ so what wol.13

@Virkki äh, kun kurjaa, olen pahoillani :( Paljon voimia tuleviin ratkaisuihin! @Katti75 Jännäilin taustalla tilannettasi, mahtavaa, että saitte sentään jotain pakkaseen (y) @Rusakkonen Sinulla on hyvä asenne ja tarmo! Peukkuja tulevaan, suunnitelma kuulostaa ainakin hyvältä (y) @miumiu_82 ja...
  3. A

40+ so what wol.13

@Rusakkonen Ääh, olen tosi pahoillani :( Ihan kohtuuttomia nuo nega-tulokset, kun tosissaan yrittää. Paljon voimia seuraaviin askeleisiin! Onneksi teillä on vielä mahdollista yrittää.
  4. A

40+ so what wol.13

Jee, vuoto alkoi :) Perjantaina on ultra, jossa toivon mukaan tulee vihreää valoa pistelyiden aloittamiseen. Pitkä kaava siis menossa. @kirsillevauva Kiitos <3 Teillä on hyvä asenne yrittämiseen (y) @Roxanne Toinen IVF nyt meneillään, ensimmäinen oli lyhyellä kaavalla ja tuli vain yksi alkio...
  5. A

40+ so what wol.13

Mukava lukea teidän kuulumisianne, jotka olette ikäryhmässämme aikanaan onnistuneet. Vieläpä siten, että ensimmäinen lapsi on tullut yli 40-vuotiaana. Se antaa toivoa :) @Virkki eikä! Luin bussissa kuulumisesi ja ultrakuulumisesi kyllä veti surulliseksi. Pahoittelut :( Valtavasti toivoisin...
  6. A

40+ so what wol.13

@kirsillevauva Pääasia, että saitte homman hoidettua :D Lääkkeet ovat sotkeneet kiertoja siten, että aikataulutus on mennyt ihan pepulleen. Ensin piti loppukeväästä odotella, mikä teki yhdessä lääkkeiden aiheuttaman kierron sotkeutumisen vuoksi sen, että ennen klinikan kesätaukoa ei ehtinyt...
  7. A

40+ so what wol.13

Ihanaa @Pegonia ja @Virkki ja paljon onnea :) Minä odottelen hoitokierron alkamista ja pelkään eniten sitä, että hoito ei ylipäätään onnistu. Siis että tulee taas jotain viivyttävää, kun olen kuitenkin odottanut huhtikuusta lähtien toista IVF:ää. Peukut piinailijoille (y)
  8. A

40+ so what wol.13

@kirsillevauva kiitos :) En vielä tiedä, kauanko jatkan hoidoissa. Alkuun oli muka "helppo" määritellä tuollaisia aikoja ja budjetteja, mutta nyt en tiedä yhtään. Toki kukkaro määrittelee paljon, mutta annan nyt mennä yhden hoidon ja mahdollisen siirron kerrallaan. Paljon voimia työhön! Kyllä se...
  9. A

40+ so what wol.13

Hei pitkästä aikaa! Tänne on tullut paljon uusia, tervetuloa! Olen lukenut kirjoituksianne, mutta puhelimella ei viitsi kommentoida. Yritän päästä hiljalleen kärryille, missä mennään. @kirsillevauva seuraavasta kierrosta alkaa hoitokierto. Muutama viikko on siis vielä odoteltavaa ja sitten on...
  10. A

40+ so what wol.13

@kirsillevauva Klinikalla ollaan neutraaleja tuon onnistumisen suhteen. Lähinnä siellä näytetään taulukosta todennäköisyydet (jotka ovat huonot, noin 10% per alkionsiirto). Toki hoitojen suhteen ollaan kannustavia, mikä on kiva. Minulla on ollut tähän mennessä kolme inssiä ja yksi IVF. Kiitos...
  11. A

40+ so what wol.13

Hei kaikille! Täällä onkin ollut aktiivista keskustelua ja paljon uusia keskustelijoitakin on tullut. Kivaa, ja tervetuloa uusille! :) Minulla on ollut nyt parin kuukauden tauko täältä johtuen ihan hoitotauosta ja lomailusta. Olen lueskellut kyllä kuulumisia, mutta kirjoittelut ovat jääneet...
  12. A

40+ so what wol.13

Ei tullut hoitoa ei :( Kroppa ei tykännyt lääkkeestä ja vuodon alku lähti venymään melko kovien kipujen kera. Nyt vuoto on vihdoin alkanut, mutta vatsa on edelleen kipeä eikä särkylääkkeestä ole kovin paljon apua. Äh :( No, elo-syyskuussa sitten uutta yritystä. Silloin pitäisi olla aikaa...
  13. A

40+ so what wol.13

Tervetuloa uusille! @Virkki Peukut pystyssä! Toivon todella, että tästä tärppäisi. Mielenkiintoista tuo, että soluja voi tulla suuria määriä, mutta ei silti millään tärppää, kurjaa. @kirsillevauva Peukkuja hoitojen suunnitteluun! Hienoa, että hoidot teille voisivat onnistua. Minulla...
  14. A

40+ so what wol.13

Onnittelut zammakolle! Ihana lopputulos teillä. Pahoittelut niin monelle täällä, on ollut liikaa huonoja uutisia niin monella :( Tsemppiä myös päätöksentekoihin jatkoa ajatellen. Noiden jatkokuvioiden miettiminen on myös vaikeaa, kun hoidot yksityisellä ovat niin kamalan hintaisia. Toisaalta...
  15. A

40+ so what wol.13

Virkki, kirsillevauva, tatti55 ja muillekin: kiitos tsempeistä! On mielenkiintoista lukea kokemuksia kiintymyssuhteen synnystä ja lahjasolujen käytöstä. Tässä kun taukoilee, niin on aikaa mietiskellä kaikenlaista ja pohtia tulevia ratkaisuja. Pegonia: olet kyllä hedelmällinen! Onnittelut...
  16. A

40+ so what wol.13

En ole hetkeen kirjoittanut, niin olen vähän pihalla tilanteesta täällä :unsure: On ollut valju ja surullinen olo lapsettomuudesta, hoidoista ja hoitotauosta. @Virkki : Minulla on tosiaan hoitotauko meneillään ja se kestää vielä muutaman viikon. Toivottavasti kierrot menee siten, että hoitoon...
  17. A

40+ so what wol.13

Yöeläjä: huh, kun sinulla olikin tukala tilanne! Onneksi kipujen todellinen syy selvisi. Nyt hyvää paranemista sinne! KeltainenSeepra: kiitos listan päivityksestä. Minulle voisi päivittää ikää. Kiertopäivästä minulla ei ole hajuakaan, kun punktiokierto veti jotenkin kropan sekaisin. Tai ainakin...
  18. A

40+ so what wol.13

@kirsillevauva Ihana asenne sinulla, tuo iso sydän :) Tottahan tuo on, että lahjasoluilla onnistumistodennäköisyys on niin paljon suurempi tässä iässä. Olen miettinyt samaan ratkaisuun päätymistä, kun uskoisin, että lahjasoluilla syntynyt olisi aivan yhtä rakas kuin omilla soluilla :love...
  19. A

40+ so what wol.13

yöeläjä: ihan klinikan spermapankin varassa olen. Sinällään ei olisi mitään "kumppanuusvanhemmuutta" tai muuta luovuttajaa vastaan, mutta nyt mennään tällä. Peukut teille yritykseen, toivottavasti tärppäisi! Mistä nuo kivut oikein nyt johtuu? Kuulostavat kummallisilta. Minusta tuntuu, että omat...
  20. A

40+ so what wol.13

tatti55: Kiitos! Onneksi on vielä mahdollista yrittää. KeltainenSeepra: Kiitos! Tsemppiä viikonloppuun, että löytyisi hyviä oviksen hyödyntämishetkiä ;) Kippe72: tervetuloa mukaan ja onnea yritykseen! Kettuperhe: tsemppiä punktioon ja toivottavasti tulee hyvä saalis!

Yhteistyössä