Hakutulokset

1. A

40+ so what wol.13

Virkki: tukilääkkeenä on lugesteron ja viikonloppuna pistän gonapeptylin. Ultrassa näkyi kolme keltarauhasta, joten lääkärin puheesta ymmärsin, että luget eivät ehkä olisi välttämättömiä, mutta voin kyllä käyttää niitä nyt pari viikkoa, ei kai siitä haittaakaan ole. On kyllä sotkuista hommaa...
  2. A

40+ so what wol.13

Virkki: onpa kurjaa, että siirrosta ei tärpännyt. On tämä niin julmaa hommaa :( Itse en oikein usko, että tällaisiin pettymyksiin voi tottua, mutta olisihan se tietysti kiva, jos ei tuntuisi ihan niin pahalta. Oma punktio meni oikein hyvin, se ei ollut niin paha kuin pelkäsin. Toisaalta eipä...
  3. A

40+ so what wol.13

Virkki: lääkitystä nostettiin hieman, mutta ei se ihmeitä tehnyt. Kolme follia olisi nyt tulossa punktioon. Nuo kolmekin kyllä aiheuttavat tukalaa oloa, en osaa edes kuvitella, miten suuremman follimäärän kanssa pystyy olemaan. Toivon todella, että noissa kolmessa olisi solu sisällä ja edes joku...
  4. A

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@-dino- En nyt vielä ainakaan tule listalle, kun en tiedä, miten hoidot tästä eteenpäin jatkuu, tuleeko lisää IVF:iä vai ei. @atvk87 Ymmärrän hyvin, että jarrun myöhästyminen pelottaa (tässä prosessissa pelottaa, jännittää ja ahdistaa kaikki mahdollinen). Tosin minustakin follisi kuulostavat...
  5. A

@Rusakkonen Kiitos vinkeistä! Noita vinkkejä voisin kokeillakin, tosin DHEAsta olen lukenut hieman pelottavia sivuvaikutuksia, joten en tiedä uskallanko. Tosin jos siitä voisi olla apua, niin miksi ei voisi edes kokeilla. Onhan niitä varmaan tosiaan muita lääkkeitä ja annostuksia, joita voi...
  6. A

Hei kaikille :) Olen uutena täällä, vaikka olenkin lukenut kirjoituksianne jo tovin, kun IVF on häämöttänyt edessä. Olen 41-vuotias ja ensimmäinen IVF on nyt sitten meneillään. Punktio on ensi viikolla ja jännittää tietysti. Tämä on ollut kyllä aika rankkaa. Pistäminen on inhottavaa ja ekan...
  7. A

40+ so what wol.13

Kiitos tsempeistä! :) Virkki: saaliisi kuulostaa tosi hyvältä! Kyllä siitä voi iloinen olla. Toivottavasti noista soluista löytyisi nyt se hyvä (y) Kettuperhe: hienoa, että pääsette hoitoon! Pikaista paranemista! Kamalan paljon influenssaa tuntuu nyt pyörivän, hieman hirvittää, että osuuko...
  8. A

40+ so what wol.13

Virkki: minulla on sama lääkecombo, menopur ja pregnyl. Ultra tiistaina. Punktiosta en osaa sanoa mitään, en edes tiedä, miten se ajoittuu. No, eiköhän se selviä. Olet saanut tosi hyvän saaliin punktiossa! Luulisi tuohon joukkoon mahtuvan jo se tosi hyväkin munis (y) Tsemppiä muillekin...
  9. A

40+ so what wol.13

Kasenja: miten on mennyt? Toivottavasti kaikki on hyvin! Virkki: tervetuloa takaisin ja toivottavasti IVF nyt onnistuisi! Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :( ON: piikkien kanssa sählääminen on alkanut. Ei ole kyllä yhtään minun juttuni, inhottaa koko homma. Sinällään sujuu...
  10. A

40+ so what wol.13

Vuorikristalli: Onnittelut plussasta! :) Kasenja: pidän todella paljon peukkuja viimeiselle alkiolle! Voi kunpa nyt kaikki menisi hyvin. (y) Molly3: hyvä, että olet toipunut. Voimia isojen päätösten tekemiseen! Valdemaria: tervetuloa :) Kettuperhe: onpas ollut kamala lääkäri :mad: Ei...
  11. A

40+ so what wol.13

Kettuperhe: kiitos tiedosta! :) Kuulostaa ihan hyvältä. Tekisi mieli mennä, mutta jään miettimään vielä (jos olisi loputtomasti rahaa, niin voisi helpommin mennäkin). Jos siitä olisi apua edes stressiin, niin sekin olisi jo jotain. Voimia kaikille! Olen yrittänyt nauttia upeista talvipäivistä...
  12. A

40+ so what wol.13

tatti55 ja Kasenja: Ei tarvitse testailla, kun menkat alkoivat, kp4 tänään. No, toisaalta ihan hyvä, saa tässä nyt rauhassa odotella IVF-kiertoa, joka on luvassa seuraavassa kierrossa. Ihan innoissani odotan sitä, vaikka toki myös jännittää. Antaapahan toivoa, kun menee hoitoihin. Kiitos...
  13. A

40+ so what wol.13

Voi kun kurjaa, Kasenja :( Olisi ollut mukava kuulla täälläkin jo hyviä uutisia. Turnausväsymystä on kyllä liikkeellä. Odottelen vuodon alkamista ja sitten alkaa siirtyminen IVF:ään. Toivottavasti se toisi tulosta. On kyllä piinaavaa odotella tässä muutama viikko ennen kuin alkaa taas tapahtua...
  14. A

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Iiris80: Inssissä olin, mutta nyt siirryn IVF:ään, mikä on varmasti hyvä asia, tietääpähän sitten paremmin solujen laadusta. Oireilusi kuulostaa lupaavalta (y) Minulla alkoi kahdessa inssissä noin viikon päästä inssistä nännit kipeytyä ja vatsassa tuntui kiinteä möykky. Oireilu oli selvää, mutta...
  15. A

Peukkuja piinapäiviä viettäville eli ainakin Iiris80:lle (y) Mukavaa, että täällä on ollut kirjoittelijoita ja ainakin joillakin tapahtuu :) Vertaistuki on/olisi tosi tärkeää. Minä en ole vielä edes yrittänyt hakea kenguruuhun, kun olen saanut sen (negatiivisen) käsityksen, että ei sinne...
  16. A

Marsunen: mukava kuulla, että kaikki on mennyt hyvin :) Ja tervetuloa uusille! Minä jännittelen siirtymistä IVF:ään :eek: mutta toisaalta toivottavasti sen myötä tuloksiakin tulisi. Saa nähdä. Tavallaan olen myös innokas siitä, että hoidot etenevät, vaikka hirvittääkin o_O
  17. A

40+ so what wol.13

Aika hiljaista täällä on tosiaan ollut. Minä olen ollut joulutauolla ja muulla tauolla. Viime kierto jäi tosi lyhyeksi (nyt taas kp 12), mikä laittaa mietityttämään, missä mennään. Ikäkriiseilyä pukkaa, kun sitä lasta niin kovasti kaipaisi. Seuraavana on tiedossa IVF, jos ei ihmettä tapahdu...
  18. A

40+ so what wol.13

Jimimalle vielä kiitos kannustavasta kirjoituksestasi :) Iso peukku piinailijoille, toivotaan vielä plussia joulun iloksi! (y)
  19. A

40+ so what wol.13

Keskiviikko 20.12.2017 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Karoliina74 (42)...............2................... 56/52-63 Aamuska (40) .................1................... 3/23-31 kettuperhe (40) ...............2................... 24/28-30 Iid@ (44)...
  20. A

40+ so what wol.13

tatti55: uudessa kierrossa mennään ja kurjaltahan se taas tuntui, että tähän kääntyi. No, tästä joulunviettoon ja uusiin kiertoihin ja yrityksiin. karhuemo75: hoidoissa ollaan, aluksi (ja toivottavasti riittääkin) inseminaatioilla. Hyvää joulunaikaa kaikille!

Yhteistyössä