Hakutulokset

1. U

Haaveena vauva 2023

Vähän täällä taustalla seurailen. Useampia lapsia jo löytyy ja ikää reilusti yli 40v. Yksi vielä olisi toiveissa. Tää eka kierto nyt tais ainakin heti mennä metsään, kun oviskivut oli tällä viikolla ke ja to ja viimeksi talleteltu sunnuntaina. Mies työreissussa ollut maanantaista lähtien, niin...
  2. U

40 + so what, wol 14 (2019)

Okei. No ehkä syy ei sit ole kilpparissa. Jos arvot on kunnossa? Itselläni on parikymppisenä ollut useampi km putkeen. Just siinä rv 10 tietämissä ja ultrissa sikiö ollut kooltaan pienempi kuin olisi pitänyt olla. Mitään muuta syytä ei löytynyt kuin ehkä alkava kilpirauhasen vajaatoiminta...
  3. U

Onko alkio/sikiö vastannut aina kooltaan viikkoja? Onko sulta kilpirauhasarvoja katsottu?
  4. U

Täällä vauva syntynyt, pari viikkoa ennen laskettua. Ihana pieni neiti. Kaikki meni hyvin ja pääsimme synnytyspäivänä kotiin.
  5. U

Täällä rv 31+ meneillään. Neuvolalääkärillä käyty, kaikki ok. Olo alkaa jo olla hieman tukala ja mielialat vaihtelee itkusta ragekohtauksiin. Lapsiparat ovat hieman ymmällään äidin käytöksestä. Yritin sitten eilen selittää heille asiaa. Yöunet myös on kaikonneet jonnekin levottomuuden keskelle...
  6. U

Onnea <3
  7. U

Niinhän se on, että oli ikä mikä tahansa, niin kaikki on mahdollista. Itselläni esim. kolme keskenmenoa ajoittuivat siihen, kun olin n. 25- vuotias. 37- vuotiaana aloin yrittää nro vitosta ja eka alkanut raskaus onnistui, samoin nyt vielä 41- vuotiaanakin raskaus alkoi ja on jatkunut...
  8. U

KotiDoppler

Tässä raskaudessa rv 8+3 kuului. Mutta on varmasti yksilöllistä , että milloin saa kuulumaan.
  9. U

Toiveissa vauva 2021

Mulla nyt masussa yksilö joka sai alkunsa dpo -2 ja sitä edeltävästi oli lähes parin vkon touhuilutauko. Että kaikki on aina mahdollista.
  10. U

Toiveissa vauva 2021

Olen käynyt Terveystalolla ultrassa ja oli n. 250e (lääkärikulu n. 120e plus ultra 120e ja toimistokulut). Kallista on jos gynellä käy.

Yhteistyössä