Hakutulokset

1. U

Haaveena vauva 2023

Kyllä nämä pc:t yhä on mun luottotestejä. Tässä kierrossa oviskivut oli kp 10 eli lyhyt kierto olis tullut. Puuhailtiin kp7 ja 8. Eli dpo -2. Eilen oli dpo 10, ylempi testi. Käännellessä näkyi ehkä jotain, mut luulin, että silmät kuvittelee omiaan. Tänään dpo 11 tulikin ihan selvä haamu. Eilen...
  2. U

Haaveena vauva 2023

Voi ei. Tuliko mitään suunnitelmia jatkon suhteen? Onko lääkärit sitä mieltä, että niitä siittiöitä kyllä joskus vielä ilmaantuu? Tuli just joku vanha Toisenlaiset äidit- jakso tv:ssä, jossa oli mies, jolla oli näytteessä siittiöitä nolla. Sit oli tehty kivesbiopsia , jossa oli löytynyt...
  3. U

Haaveena vauva 2023

Pitkästä aikaa täältä taustalta. Käyn lukemassa juttuja melkein päivittäin, mutta en sitten ehdi itse mitään kirjoittelemaan. Nyt pieni välimietintä pakko kirjoittaa ja lähinnä omaa napaa. Yritys siis aloitettu maaliskuussa tai sanoisinko "yritys". Tavallaan tjot meininkiä ja paljon ollaan...
  4. U

40 + so what, wol 14 (2019)

Minä vähän samoilla linjoilla. Kaikki edelliset lapset saaneet alkunsa ekassa tai tokassa yrityskierrossa. Oon raskautunut, vaikka imettänyt runsaasti yms. Vielä 41veenä helposti raskauduin. Kierukka oli jonkun aikaa synnytyksen jälkeen, mutta otatin pois, kun ajattelin, että tuskinpa sitä reilu...
  5. U

@Rusakkonen mitä sinulle kuuluu? Tulit tässä joku päivä mieleeni.
  6. U

Haaveena vauva 2023

No noihan on olleet just hyvät päivät puuhailulle. 😊
  7. U

Haaveena vauva 2023

Taustalta tänne purkamaan omaa ärsytystä. Jotenkin nyt tuli ihan tosi ärtynyt ja surkea fiilis. Edelliset kaksi lasta tärpänneet just kesäaikaan, miehen lomalla. Nyt elättelin samoja toiveita. Mutta ei, meni ihan vihkoon tää kierto. Mut tuskin tästäkään silti tärpännyt olis, kun ei...
  8. U

Haaveena vauva 2023

Kp 20 meneillään ja hillitön pms-kiukku jo alkoi. Ärsyttävää. Kyllä nainen on niin hormonien armoilla. Mutta , ei siis tärppiä tässäkään kierrossa. Oviskivut oli kp 12 eli lyhyt kierto taas ja menkat osunee juhannukseen. Tosi tylsää. Kunpa alkais vasta maanantaina. Pahoittelut @Selis ja...
  9. U

Oi, onnea matkaan. Toivotaan, että kaikki menee hyvin 😊
  10. U

Täällä kolmas yrityskierto oli vaan 24pvän mittainen ja ovis ollut jo jossain kp9-11 tietämissä (kipuja oli kp 8-9 ja 11). Puuhailut ei ihan osuneet kohdilleen (kp 7 ja 13-14). Ekan kierron oli niin innoissaan, toisenkin vielä. Mut kun aikaa kuluu, alkaa miettiä, että onko tässä tällä iällä...
  11. U

Haaveena vauva 2023

Olipa täälläkin nyt outo ja lyhyt kierto. Viimeisissä kierroissa oviskivut olleet kp13-16. Mutta nyt oli kp 8-9 kovia kipuja ja sitten uudelleen kp 11. Tiedä sitten missä kohtaa ovis oli, mutta menkat alkoi nyt kp 24 eli ovis on voinut olla kp 9 tai 11. Lempeä miehen kanssa oli kp 7 ja sit kp...
  12. U

Haaveena vauva 2023

Mun kuopus tärppäs dpo -2 . Että älä huoli 😊 Ja tänään vielä vähän varmistelette.
  13. U

Mitä kuuluu @Kalokairi ja @Marla79 ? Käykö täällä enää tätä 40+ porukkaa palstailemasssa? Itse olisin taas aktivoitumassa. Mieli vielä yhtä toivoisi. Ikää nyt 43v, kuopus reilun vuoden ikäinen. Pari kiertoa vasta yritetty. Aiemmin on tärpännyt aina lähes ekasta yrityksestä, mutta nyt alkaa...
  14. U

Haaveena vauva 2023

Mulla useampi lapsi, enkä kyllä mielestäni ole kenenkään kohdalla huomannut mitään kiinnittymisvuotoa. Sen sijaan sitten kyllä vähän plussaamisen jälkeen on useimmiten alkanut pieni rusehtava tiputteluvuoto, jota on voinut kestää useammankin viikon (mikä on ihan jäätävän ärsyttåvää ja pelottavaa...
  15. U

Haaveena vauva 2023

Katselin miten mulla on kuopusta yrittäessä mennyt. Sillon ollut kierrot 24-27 välillä. Ja muutamassa kierrossa tikuttanut, niin ovisplussa olla kp 9-12 välillä. Tärppikierrossa kp 8 nega, kp 9 posit ja kp 10 oli kovat oviskivut.
  16. U

Haaveena vauva 2023

No höh. Mä ostin kans tänään sushia ja pari pulloa olutta. 😅
  17. U

Haaveena vauva 2023

Täällä alkoi jo tiputtaa vaal.punaista/rusehtavaan ja menkkojen pitäs alkaa vasta ma/ti. Kiva. Mut minkäs teet. Kyllä harmittaa enemmän mitä alunperin osasin kuvitellakaan. Voi miksi ei vaan aloitettu yrittämistä jo aiemmin.
  18. U

Haaveena vauva 2023

Minä oon ollut tosi malttamaton. Vaikka kuinka päätän, että testaan vasta kun menkkojen pitäis alkaa...niin yleensä jo sit siinä dpo8 tietämissä teen ekan testin. Edellisiä lapsia yrittäessä tein havainnon, että ne herkät testit näytti raskauden paljon myöhemmin kuin tavis testit. Esim. toisiks...
  19. U

Haaveena vauva 2023

Ja nega testattu, kp 23/27. Kyllä taas jotenkin naurattaa, että miksi ei jo aiemmin aloitettu yrittämistä. Jotenkin pelkäsi, että jos tulisikin liian pieni ikäero kuopukseen. 😅 Nyt on kyllä ollut elämässä paljon muutakin stressiä, että ehkä sikälikin huonot ajat raskautumista ajatellen. Joten...
  20. U

Haaveena vauva 2023

Täältä taustalta taas. Täällä nyt tavallaan yk2 meneillään. Ekassa yk:ssa miehen työreissun takia tallettelu osui kp 12 tienoille ja ovis olikin vasta kp16. Ei tärppiä. Nyt tässä kierrossa tallettelu onnistui kp12 ja ovis olikin jo kp13 (kivuista päätellen). Seuraava tallettelu olikin sit vasta...

Yhteistyössä