Hakutulokset

1. hopeainen

Kilpirauhasarvoista asiaa

Itsekin sain tyroksiinilääkityksen vaikka arvoni eivät olleet hälyttävän korkeat (tosin vasta-aineita ilmeni), eikä oireita ollut esittää juuri muutakuin lapsettomuus. Tyroksiinin aloittamisen jälkeen kuukautiskierto säännöllistyi ja lyheni ja vuosiakausien ajan silloin tällöin kiusanneet...
  2. hopeainen

Positiivisen ajattelun ketju

Scarleth: laitan yv:n niin ei tarvii pilata kivaa ketjua tällaisella maanläheisellä löpinällä ;)
  3. hopeainen

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Lumileopardille paaaljon onnea! :heart: Kirjoitan nyt pitkästä aika tänne julkiselle puolelle kuulumisia. Meillä ollaan aloittelemassa pistoshoitoja vuoden alussa. Jännää! Toivon kaikille ketjulaisille ihanaa joulun aikaa ja plussatuulia! :heart:
  4. hopeainen

Positiivisen ajattelun ketju

Ihana ketju. Koskaan ei saa menettää toivoaan. Minä iloitsen ao-tutkimuksen hyvistä tuloksista! Iloitsen myös siitä että kilpirauhanen ja prolaktiini ovat nyt tasapainossa. Nyt on viimeinen luomuovis tulossa ennen kuin aloitan pistokset, iloitsen tästä yhdestä mahdollisuudesta tulla vielä...
  5. hopeainen

Piiitkästä aikaa tällä puolella, monia uusia on tullut joukkoon, tervetuloa :) Sellasta ON-asiaa että saimme vihdoin lähetteen lapsettomuuspolille! Aika on vuoden lopussa. Vihdoinkin tämä asia etenee, tutkimuksiin siis lähdetty jo vuosi sitten mutta tässä on ollut yhtä sun toista...
  6. hopeainen

Pinkulle onnea ja kovasti iloa häiden suunnitteluun! Joo toi alkaa olla pikkusen rasittavaa kuulla noita uutisia kaikkialta.. no kohta tytöt on meidän vuoro :)!
  7. hopeainen

Minä en kyllä kehtaisi maistella kaupassa ostamatta

HEHEH! Eihän tuo ole mitään maistiaista vaan varastamista. Niin pitääkin, mutta jossain se on viety pidemmälle: eräässä marketissa pussiin laitetut irtokarkit ovat osotospäätös! :D Kyllä minä olen ainakin saanut! Riippuu varmaan mitä ostaa ja mistä. Kalliista laatulihasta saa maistiaisia.
  8. hopeainen

Haluan jakaa kansanne iloni tästä selkeimmästä ovisplussastani ikinä :)
  9. hopeainen

Te ootte ihan sairaan aktiivisia kirjoittajia! Päivässä tullut taas jo vaikak kuinka monta viestiä! Rowanille tsemppiä kouluhommiin! LoveStreet puhut asiaa, se että vauvoja tulee seksistä on ihan ihme! :D Idylli voi, ihanan nimen keksit mulle, HOPEANAINEN :heart: hihi tais tulla ihan...
  10. hopeainen

Heippa pitkästä aikaa! Tehän olette olleet innokkaita ja hienoa aktiivisuutta jos laitatte pystyyn painonpudotusketjun. Jos siellä tsemppausketjussanne tulee olemaan hivenkin tästä ilmapiiristä kuin tässä ketjussa, ei epäilystäkään etteikö ihannemitat ole saavutettu jo ennenkuin kesäaurinko...
  11. hopeainen

Bloggaajat auttakaa!

Ulkoasu - Mallin suunnittelutyökalu - Mallit - Voit kokeilla tässä erilaisia malleja, miten ne sopivat blogiisi. Tod.näk. parhaiten sopii Minima tai Yksinkertainen, Picture Window tai Vesileima. Ne ruuvimeisselit on vaan sun omalla sivullä näkyviä pika-asetuspainikkeita, eivät näy...
  12. hopeainen

Mä oon jotenkin väsähtänyt. Kaikki seisoo nyt niin paikallaan. En oikein jaksais kirjoitella tännekään, vaikka luen tätä joka päivä kyllä. En päivitä oikein koskaan facebookiinkaan, koska tuntuu että ei mulla ole mitään merkittävää sanottavaa. Ainoa merkittävä olisi siis ultrakuva tai viesti...
  13. hopeainen

Bloggaajat auttakaa!

Ulkoasu - lisää gadget - HTML/javascript - liitä - tallenna :)
  14. hopeainen

ei johtofollikkelia

Voimia! :heart:
  15. hopeainen

Tunnettteko sellaisia kilttejä tyttöjä

Toki, eiköhän melkein kaikki tytöt ole ensin kilttejä.
  16. hopeainen

tunturihilla Kauheaa... voimia kovasti teille molemmille ja koko perheelle :heart: Helinälle tervetuloa!
  17. hopeainen

Pelattiin kavereiden kaa sellasta parisuhdepeliä, missä tuli kysymys "Onko lapsi, kuten sanotaan, rakkauden täyttymys?" Moni oli sitä mieltä että on, minä ja mieheni olimme ilman muuta sitä mieltä että ei ole. Se mielipide ei ole tullut vain lapsettomuuden seurauksena, ilman muuta olemme alusta...
  18. hopeainen

Nyppy iiso kiitos sinule ihana! :heart: Sinulle toivon että tuo nuhaisuus ei olisikaan alku flunssalle vaan jollekin muulle..! Tsemppiä! :heart:
  19. hopeainen

Nyppy: oppikirja-ovislimat on bongailtu... :D Jatkuu nyt viidettä päivää. Odotan liman muuttumista täysin kirkkaaksi, sitten olis ovulaatio aivan käsillä. Siementen kylväminen on tietysti ajankohtaista jo tässä sitä odotellessa :) Voi kumpa ovis ehtisi olla ennen lauantaita kun lähden reissuun...
  20. hopeainen

****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

memmup tsemppiä hirveesti clomikiertoon! Toivotaan että tää toisi tarvitsemasi avun! tiikeli ja memmup kilpirauhasarvojen täytyy olla kohdillaan ennen mitään muuta, siksi mitään muuta ei lähdetä tutkimaan ennenkuin ne ovat kohdallaan... Ymmärrän että tämän asian kohdilleen saaminen on...

Yhteistyössä