Minä en kyllä kehtaisi maistella kaupassa ostamatta

• Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Huomasin kaupassa, että Fazerilta on ilmestynyt uutta raparperi-mansikka-suklaata, sitä hienompaa sulkaata ja tädilleni sanoin, että onkohan tää hyvää ja samalla huomasin, että joku oli varmaan miettinyt samaa ja maistanut, sillä siinä päällimmäisenä oli avattu levy, josta oli 1 pala syöty, siihen se oli sitten jätetty, ei ilmeisesti ollut ostamisen arvoista.

Toisekseen oli muuten tosi hyvä kauppareissu, kun pitkästä aikaa ajattelin ostaa poitsulle purkin ab-piimää, niin sainkin 2 purkkia, kun siellä oli edustaja, joka jakoi toista ab-piimää näytteenä, ihan molemmat oli litran purkkeja.

"vieras"
Musta kyllä sais Suomessakin olla esim. vihannesosastolla maistiaismahdollisuus. Siis esim. Ruotsissa hedelmä ja vihannesosastolla on pöytä johon on viipaloitu hedelmiä ja vihanneksi joita saa maistaa, ei siis tarvi ostaa sikaa säkissä. Nykyään ei edes lihatiskistä saa maistiaista, vaan pitää vain luottaa myyjän arvioon että hyvää on. Leipämaistiaisia sentään vielä välillä on.

Mutta siis ei ole minustakaan ok tuo suklaan omatoiminen maistelu.

HEHEH! Eihän tuo ole mitään maistiaista vaan varastamista.

Avattu paketti on ostopäätös.
Niin pitääkin, mutta jossain se on viety pidemmälle: eräässä marketissa pussiin laitetut irtokarkit ovat osotospäätös! :D

Nykyään ei edes lihatiskistä saa maistiaista, vaan pitää vain luottaa myyjän arvioon että hyvää on.
Kyllä minä olen ainakin saanut! Riippuu varmaan mitä ostaa ja mistä. Kalliista laatulihasta saa maistiaisia.

Yhteistyössä